@Rico, ik zit hele dagen bijwijze van nieuws te volgen en heb beide dames erg vaak gezien en als je hoort wat ze er door willen drukken terwijl veel helemaal niet is onderbouwt maar gewoon dom kort door de bocht is ben je mijns ziens niet geschikt, en ik heb beide dames meerdere malen de boor zien missen, en sterke antwoorden geven met bewijzen kunnen ze ook meestal niet...en kijk eens naar hun uitdrukkingen meestal als een kritische vraag of doorgevraagd wordt betrekken ze, komen ze veels te laat aan het denken maar das dan al te laat dus ze houden gewoon de poot stijf en doen alsnog, bah bah bah. (zo das deruitRico v Velzen schreef:GTRene schreef:Ik snap ook niet dat sommigen in de regering zitten zoals deze Ella, zo is er ook nog zo'n andere grijze dame, lijkt me een hele lieverd heel zacht, maar absoluut niet geschikt voor zo'n post, ik snap ook niet dat sommigen zo vooruit geschoven worden, tis net als op afspraak ofzo? of van der moeten wat vrouwen in zitten?
Nu heb ik er ook niet veel verstand van, maar waar basseer je dan op dat ze niet geschikt is ? Doet ze haar werk aantoonbaar niet goed ? Zou zomaar kunnen hoor ? Ik volg het ook niet zo, maar om nou dan gelijk te roepen dat ze niet geschikt is ?
Als persoon vind ik het ook niks, maar mischien is ze achter de schermen wel heel goed in haar werk ? Wie zal het zeggen ? Geenstijl in ieder geval niet, die maken zich alleen maar druk om een spindoctor.

tuurlijk die kerel ging ook te ver, maar der hadden al lang mensen moeten ingrijpen maarja...