PS3 - Xbox 360 - PC discussie

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Gebruikersavatar
Roman
Berichten: 3237
Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
Locatie: Liverpool

Bericht door Roman » 16 jun 2008, 17:35

Mari Oh Oh! schreef:
Roman schreef:Voor alsnog trouwens houd R* vol dat GTA IV niet op de PC gaat verschijnen.
Volgens mij hebben ze het bevestigd noch ontkend. Ze geven geen commentaar op de vraag en dat doet mij denken dat het op zijn minst nog overwogen wordt.
Ja ik denk dat het er wel komt. Ook al zeggen ze zelf niets hierover.

Als het komt zal het nog wel even duren denk ik, ik denk dat ze eerste de updates en add ons voor de PS3 en Xbox zullen brengen. En die komen pas van het najaar.

Gebruikersavatar
JohanH
Berichten: 707
Lid geworden op: 29 mar 2008, 22:37
Locatie: Leeuwarden

Bericht door JohanH » 16 jun 2008, 18:40

Mari Oh Oh! schreef:Om het GTA IV draadje te ontlasten ga ik hier maar even verder:
Johan Hutting schreef:Tweakers.net headlines nableren is iets te makkelijk in deze.
Medewerkers van SE hebben op een XBOX/MS bijeenkomst aangegeven dat het niet zeker is of een tweetal nieuwe franchises ook uitgebracht wordt op de PS3. Nogal logisch dat men daar geen toezeggingen doet over de directe concurrent.
Dit soort berichtgeving moet je met een grote korrel zout nemen tenzij het bedrijf er zelf mee komt in een persverklaring.
Daar heb je gelijk in, kan me d'r echter wel wat bij voorstellen als het ontwikkelen moeilijker(=duurder) is èn een aanzienlijk deel van de kopers hem alleen als media-center gebruiken. Ik weet ook niet hoe het zit met de verkoopcijfers in verhouding tot hetzelfde spel op de 360. Als dat hetzelfde is dan is er natuurlijk nog steeds weinig aan de hand. Blijven echter nog steeds de PSP berichten en ik moeite moet doen een leuk spel te vinden(voor beide). Dat probleem ken ik bij de PC(of PS2) niet(eerder het omgekeerde). En dat terwijl een PSP echt een geweldig ding is, zeker i.c.m. een PS3.
Het ontwikkelen voor beide consoles is praktisch gelijk qua prijs, alle opgeblazen verhalen ten spijt. Ook de X360 is een complex apparaat waarbij de hardware direct wordt aangesproken ipv. via een directx achtige API te werken. Ik kan je vanuit eigen ervaring verzekeren dat gamedesign niet bestaat uit simpelweg een blik programmeurs en kunstenaars opentrekken waarbij er na een aantal maanden opeens een leuk spel staat... ondanks dat dat de beleving is die bij investeerders en 'gebruikers' leeft.

Met betrekking tot de hoeveelheid spellen die uit is, dat is inderdaad een knelpunt van de PS3, maar tevens bij de PSP en Nintendo Wii. Overigens vind ik het aanbod op de X360 ook tegenvallen, wat een van de redenen is dat ik er thuis niet een heb staan. De PS2 kun je niet mee vergelijken, die is al zo lang uit dat er genoeg keus is, XBOX wordt niet meer voor ontwikkeld en verkocht omdat MS dit tegenhoudt (IMHO zeer kwalijk, ben benieuwd hoe dat straks gaat met de X360) en PC... tya, beetje het PS2 verhaal.

Ik had rond deze tijd al veel meer interesante spellen verwacht op de PS3, maar dat lijkt nu richting herfst/begin volgend jaar te gaan. Tot die tijd is de console voor mij vooral een mediacenter. Ik zit vooral te wachten op little big planet hoewel dat een simplistisch spel is 8) Who needs next-gen :?:
Mari Oh Oh! schreef:
Johan Hutting schreef: Probleem op de PS3 wordt veroorzaakt doordat de servers onbereikbaar waren terwijl je automagisch ingelogd was op PSN. Sony kreeg hier de schuld van, maar waarom er voor het laden van een single player save een verbinding wordt gemaakt met PSN ontgaat mij eerlijk gezegd :shock:
Updates?
Schandalig slecht opgeleverd in dat geval. Bovendien snel op te lossen.
Mari Oh Oh! schreef:
Johan Hutting schreef:Overigens heb ik sinds kort mijn automatisch inloggen op PSN weer aanstaan en tot nu toe geen problemen met vastlopers...
Update? :) Ik hàd het probleem namelijk ook en bij mij is het ook weg. Dat of de servers zijn beter bereikbaar.
Johan Hutting schreef:Mijn PS3 is overigens (voor 80% van de tijd) een dedicated bluray en mp4/divx speler 8)
Bij mij ook(al heb ik nog geen Blu-Ray content), alleen het is wel een onzuinige. Een PC (zeker met goede energy-saving functies) doet het met minder(en dan heb ik de 'zuinige' PS3). :)

Ik ben ook niet anti of zo. Alleen is de PS3 wereld minder rooskleurig dan ik had gedacht. Hij valt me qua games een beetje tegen wat gecompenseerd wordt door de multi-media functionaliteiten. Dat is echter in mijn ogen niet de bedoeling bij een console.

En als ze nou de backwards compatibiliteit erin hadden gehouden had ik het nòg geen probleem gevonden(previous-gen gameplay kan next-gen graphics nog best aan). Kan je wel zeggen dat je dan je PS2 ernaast moet houden, maar gezien de PS2 de geest heeft gegeven hebben wij een PSTwo en een PS3 en PSTwo in een TV meubel is een ramp. De PS3 heeft een onhandige vorm en de PSTwo is een bovenlader met alle gevolgen van dien. De PS3 kan dus niet op de PSTwo(klep kan dan niet open) en andersom wil ook niet.
Van die paar euro aan extra stroomkosten per jaar lig ik niet wakker. Ik heb mijn TV/PS3/upc box op dezelfde contactdoos aangesloten, die klik ik uit als ik geen tv kijk... scheelt veel standby stroom waar mensen vaak niet bij stilstaan. Bovendien moet ik een dure en stroom slurpende HTPC neerzetten om vergelijkbare kwaliteit op mijn scherm te toveren (met een kwaliteits video-out en 1080p schokvrij mp4/bluray afspelen?) en daar kan ik weer geen gelijkwaardige spellen op spelen... Bovendien is de PS3 erg stil wat'm ideaal maakt voor de woonkamer.

Bovendien, en dat is zo te lezen ook voor jou een punt, er staat weer een extra apparaat in je woonkamer - ik had dus ook voor een X360 kunnen kiezen. Mijn keus is uiteindelijk een 60gb PS3 geworden. Ik gebruik overigens doorgaans mijn oude ps2 om spellen als GT4 te spelen - zo heel goed werkt de BC namelijk niet.

mbt. dit topic: in essentie komt het er op neer dat ieder zijn eigen voorkeuren heeft en daar de keus mee maakt voor de ps3/x360. Het oeverloos geneuzel waarom iemand console x beter vindt dan console y is nogal nutteloos als jij de keuze voor jezelf moet maken. Daar beland dit soort 'discussies' doorgaans toch in waarna het simpelweg gaat om de hardste schreeuwer.

Gebruikersavatar
Roman
Berichten: 3237
Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
Locatie: Liverpool

Bericht door Roman » 17 jun 2008, 17:38

En ik kom net thuis, doe de xbox aan en kijk eens aan, ring of death.


Nee echt heerlijk product Microsoft, houd deze rotzooi nou nooit op. :evil:

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: PS3 - Xbox 360 - PC discussie

Bericht door Metchu » 01 mar 2010, 16:46



Worldwide PSN Error Stops On & Offline Playing of Games
Posted on 01.03.2010 at 15:09 in Tech News by Ace

Looks like PS3 owners can finally understand the pain of a system not working correctly. Yesterday afternoon, primarily fatboy PS3’s would not connect to the PSN network and wouldn’t load games (Heavy Rain being one of them) as well as the system date automatically being changed due to this unknown issue. Some speculate that it is a firmware issue since it even affects PS3’s that are not connected to the internet. I have Heavy Rain and the game won’t load due to trophy’s being unable to load.

This is not the same as Xbox 360’s RRoD but this is just as bad to millions of PS3 owners. It is scary to think that Sony can stop the offline playing of games. As much as people bash Microsoft, at least they can’t stop offline play, they just ban you from online. Seems like a good way for Sony to keep a strong control on things. Sony has acknowledged the problem and continues to work on solving it. Have you received one of the 2 errors below???

An error has occurred. You have been signed out of PlayStation Network. (8001050F)

Registration of the trophy information could not be completed. The game will quit. (8001050F)
http://www.wired.com/gadgetlab/2010/03/ ... -meltdown/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
ADV
Berichten: 3251
Lid geworden op: 24 jul 2008, 22:46
Locatie: Noorden

Re: PS3 - Xbox 360 - PC discussie

Bericht door ADV » 01 mar 2010, 16:47

dude...

who cares? wij hoeven er iig niet voor te betalen :P

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: PS3 - Xbox 360 - PC discussie

Bericht door Metchu » 01 mar 2010, 16:56

en daarom heb je dit soort kutsituaties 8)

Tom
Berichten: 21795
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: PS3 - Xbox 360 - PC discussie

Bericht door Tom » 01 mar 2010, 17:22

beter dat PSN er een dag uit ligt dan een xbox waarbij het normaal is dat ie kapot gaat :mrgreen:

Gebruikersavatar
JohanH
Berichten: 707
Lid geworden op: 29 mar 2008, 22:37
Locatie: Leeuwarden

Re: PS3 - Xbox 360 - PC discussie

Bericht door JohanH » 01 mar 2010, 18:52

Geen firmware probleem, de RTC denkt dat het 29-2-2010 is... :roll:
Hopelijk is het morgen opgelost :bag: En anders komt er binnenkort wel een fw-update met een workaround.

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: PS3 - Xbox 360 - PC discussie

Bericht door Mari Oh Oh! » 02 mar 2010, 10:00

Tom schreef:beter dat PSN er een dag uit ligt dan een xbox waarbij het normaal is dat ie kapot gaat :mrgreen:
Beter dat je XBOX 360 kapot gaat dan je Playstation, want in het laatste geval kan je beter meteen een nieuwe kopen(die duurder is), terwijl je op de andere verlengde garantie hebt. En het gebeurt, bij vrienden van ons is laatst heel toevallig na een updateje de 60GB een stille dood gestorven. Antwoord Sony, als je €150 betaalt willen we hem best maken hoorrrrrr. Man daar heb je bijna een nieuwe XDOOS voor.

Ik hoef ook geen single point of failure op mijn console(problemen met het netwerk betekent meteen dat je helemaal niks meer online kan), maar dat ie er zo lang uit ligt is gewoon ongehoord. Dan maar niet gratiesch. En de performance op PSN is ook niet je van het. Vaak genoeg zijn er bijvoorbeeld problemen met iets simpels als het synchen van je Trophies. Nou ja, ik ga gewoon door met waar mogelijk(=80% of meer) de spellen voor de PC te kopen, dus dit raakt me eigenlijk niet echt. :-)

Gebruikersavatar
ADV
Berichten: 3251
Lid geworden op: 24 jul 2008, 22:46
Locatie: Noorden

Re: PS3 - Xbox 360 - PC discussie

Bericht door ADV » 02 mar 2010, 10:02

Alles werkt inmiddels weer prima trouwens..

Richardt.
Berichten: 6522
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: PS3 - Xbox 360 - PC discussie

Bericht door Richardt. » 02 mar 2010, 15:46

PSN weer online, de ApocalyPS3 is voorbij
Move along please! De wereldwijde PS3 meltdown van gisteren is weer opgelost. Of nou ja, hij heeft zichzelf opgelost, want het was inderdaad een fout in de systeemklok. De interne klok van de dikke PS3 (dat zijn dus alle modellen vanaf de launch tot aan de introductie van de PS3 Slim) is blijkbaar ooit wijsgemaakt dat 2010 een schrikkeljaar is. En toen de console zich op 28 februari om 00:00 in wilde stellen op 29 februari 2010 raakte de poep de ventilator. Want die datum bestaat natuurlijk niet. Gevolg was dat bijna geen enkele game meer werkte, er geen verbinding meer met PSN gemaakt kon worden, je trophyverzameling corrupted was en de systeemklok zich instelde op 31 december 1999. De parallellen met Y2K zijn akelig duidelijk aanwezig. Sony op hun blog over het incident:
We are aware that the internal clock functionality in the PS3 units other than the slim model, recognized the year 2010 as a leap year. Having the internal clock date change from February 29 to March 1 (both GMT), we have verified that the symptoms are now resolved and that users are able to use their PS3 normally.
Bron: gamert.nl

Viel allemaal wel mee dus, heb hem dat ene dagje niet gemist eigenlijk 8)

Gebruikersavatar
Eric H
Berichten: 3641
Lid geworden op: 15 feb 2008, 10:09
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Locatie: Zoetermeer

Re: PS3 - Xbox 360 - PC discussie

Bericht door Eric H » 11 mar 2010, 11:19

Gave ontwikkeling voor de PS3 :


EXCLUSIEF: Sony’s nieuwe PlayStation-controller getest
door Rolf Venema

AMSTERDAM - Gisteravond onthulde elektronicagigant Sony de nieuwe controller voor haar PlayStation 3-spelcomputer: PlayStation Move. De Telegraaf was hierbij aanwezig en mocht als eerste in Nederland met het apparaat aan de slag.


De Move is een afstandsbediening-achtig apparaat dat net als de Wii-controller bewegingen kan detecteren. Het maakt echter ook gebruik van de PlayStation Eye-camera die de gloeiende bol op de controller in de gaten houdt. Door de combinatie van deze twee factoren is de Move zeer precies en nauwkeurig. In de praktijk voelde hij een stuk nauwkeuriger dan de Wii-controller aan, zelfs in combinatie met de MotionPlus-accessoire.
Sony hoopt met de Move twee markten te kunnen bedienen: de casual-markt van mensen die niet van traditionele games houdt en de hardcore gamer. De eerste is al door Nintendo met haar Wii ingepikt en het zal voor Sony dan ook lastig worden om hierin een hoog marktaandeel te halen, ongeacht hoe leuk de getoonde games ook zijn. Wel heeft het bedrijf de mogelijkheid om de traditionele gamer te laten zien hoe goed haar nieuwe controller werkt. Zo toonde het bedrijf SOCOM 4, een hardcore schietspel waarbij de speler met de Move een cursor op het scherm beweegt, terwijl het spelkarakter met de zogenaamde sub-controller met analoge stick bewogen wordt. Het werkte zelfs in deze vroege staat van ontwikkeling al erg goed.

Natuurlijk kunnen de nodige partygames niet ontbreken. Hiervan is Sports Champions wellicht de interessantste. We kunnen er wel omheen praten, maar dit is de Wii Sports voor de PlayStation Move. Het is een collectie van kleinere games, waarvan tijdens de onthulling slechts twee te spelen was: tafeltennis en een vechtspelletje genaamd Gladiator. Tafeltennis is... Tafeltennis. Hier valt weinig aan toe te voegen, afgezien van dat de batjes erg rap en precies reageerden, waardoor het erg makkelijk was om bijvoorbeeld lobshots of slices uit te voeren. Het gladiatorengevecht was erg interessant. De speler krijgt een schild en een wapen, die aan de linker- en rechtercontroller gelijk staan. Inderdaad, het is mogelijk om deze met twee controllers te spelen. Het is lastig te verwoorden, maar de makers hebben het juiste gevoel te pakken met deze game. Het rondzwaaien van de Move produceerde op het scherm bijna precies dezelfde actie. Het vechten zelf was nogal simpel en niet bepaald diepgaand, maar het toonde wel de kwaliteit van de hardware.
Het ziet er naar uit dat Sony de techniek al zo goed als ‘af’ heeft. In vrijwel alle demonstraties werkte de controller vrijwel zonder problemen en zoals beloofd. Het is nu dus aan de gameontwikkelaars om iets interessants met de techniek te doen. Sony geeft enkele goede voorbeelden, maar laten we hopen dat het daar niet bij blijft zoals bijvoorbeeld met de PlayStation Eye-camera is gebeurd.

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: PS3 - Xbox 360 - PC discussie

Bericht door Metchu » 11 mar 2010, 11:22

tjah... Xbox gaat dezelfde kant op met project Natal...

niets nieuws aan...

http://www.xbox.com/en-US/live/projectnatal/default.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Richardt.
Berichten: 6522
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: PS3 - Xbox 360 - PC discussie

Bericht door Richardt. » 11 mar 2010, 11:23

Klinkt goed en dat in combinatie met de grafische capaciteiten van de PS3 moet het een goede concurrent zijn voor de Wii. Maar de Wii is bij heel veel mensen populair, zowel jong als oud. Ik denk toch dat die sneller voor een Wii dan voor een PS3 kiezen.

Gebruikersavatar
Mike S.
Berichten: 1652
Lid geworden op: 06 apr 2008, 12:59
Auto: M135i
Locatie: Friesland

Re: PS3 - Xbox 360 - PC discussie

Bericht door Mike S. » 11 mar 2010, 12:09

Doe mij maar gewoon ouderwets knoppen rammen hoor :hmmm:

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: PS3 - Xbox 360 - PC discussie

Bericht door Mari Oh Oh! » 11 mar 2010, 13:17

Nou hopen dat die controller populair wordt, dan kan de PS3 ook bij het grof vuil en ik me weer volledig op de PC richten. :forum: Laat die party rommel aub bij de Wii. Voor je het weet is er geen normaal spel meer over. :evil:

Hunter
Berichten: 1448
Lid geworden op: 10 okt 2007, 12:22
Locatie: Nieuwegein

Re: PS3 - Xbox 360 - PC discussie

Bericht door Hunter » 17 mar 2010, 13:30

Op zich een geinige gadget voor de PS3, maar die controllers zien er niet uit. Net een microfoon met een gloeilampje der op.

Overigens hebben wij ook een Wii thuis staan, en sinds de komst van de PS3 staat de Wii te verstoffen.
Het is leuk voor even.

Afbeelding

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17192
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: PS3 - Xbox 360 - PC discussie

Bericht door dvh » 27 jun 2010, 08:11

Is er grafisch verschil tussen de xbox en de ps3 ?

Edit: Na wat onderzoek kom ik toch uit bij de xbox, is toch echt wat mooier. zeker icm een goede tv.

Tom
Berichten: 21795
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: PS3 - Xbox 360 - PC discussie

Bericht door Tom » 27 jun 2010, 11:39

Ligt er maar net aan welk spel je speelt.
De meeste games zijn op beide even mooi, anderen op de Xbox mooier (Rockstar games) en anderen weer op de PS3 (die geloof ik krachtiger is, alleen moeilijker om games op te maken.. exclusieve titels op de PS3 zien er vaak weer schitterend uit, zie Uncharted 2 en GT5). Overigens ga je dat verschil echt niet merken, wellicht pas als je ze naast elkaar zet en goed gaat kijken.
Andere dingen zoals het soort games dat erop verschijnt en welke consoles je vrienden hebben (ik ken alleen mensen met een PS3, kun je nog es wat lenen of online multiplayer doen) is veel belangrijker.

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: PS3 - Xbox 360 - PC discussie

Bericht door Mari Oh Oh! » 27 jun 2010, 11:43

Ligt er maar net aan welk spel en waar hij primair voor ontwikkeld is. Red Dead Redemption, Dragon Age en GTA IV zijn duidelijk mooier op de X360(de laatste 2 zijn nog veel mooier op de PC ;) en RDR komt ook vast wel), maar Final Fantasy zoveel (13, ik houd het niet bij) is dan weer vele malen mooier op de PS3. Slecht omgezet dus. Ik heb zelf een PS3 en de PS3 fanboys blijven maar roepen dat het allemaal nog veel mooier moet worden en de X360 tegen zijn limiet aan loopt. Ik denk dat het allemaal niet veel uitmaakt(al zal de Last Guardian wel eens het bewijs kunnen worden, maar dat duurt nog even) en je meer naar de titels moet kijken. En ja bij een X360 moet je betalen voor een gold abonnement, maar het apparaat zelf is goedkoper en ik heb het idee dat je ook makkelijker goedkope spellen haalt. Zo is Dragon Age een goed voorbeeld. Voor de PC en X360 kan je de uitbreiding los op CD kopen, kost ongeveer 20 euro. Alleen wil Sony dat de uitbreiding àls hij op PSN komt niet los wordt verkocht. Resultaat, uitbreiding kost gewoon 2 keer zoveel(is ook 2x zoveel als ik voor het spel zelf heb betaald), ben er dus achteraf niet blij mee dat ik van de 3 de inferieure versie heb en het nog goedkoper is de PC versie èn de uitbreiding ernaast te kopen.

Maar ja, Uncharted(beide delen), Heavy Rain en Metal Gear Solid 4 zijn dan wel weer erg mooi.

Oh ja, de X360 controller vind ik wel veel fijner(dat ouderwetse PS3 design geeft me na een tijd kramp) en heeft ook nog als bonus dat je hem op de PC kan gebruiken. En dat is ook best belangrijk.

Richardt.
Berichten: 6522
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: PS3 - Xbox 360 - PC discussie

Bericht door Richardt. » 27 jun 2010, 11:48

Het is idd maar net waar je fan van bent.

Bij de spellen ligt het er een beetje aan voor welke console ze ontwikkeld zijn. Op die console lijkt het vaak het best.

Heb zelf een PS3, mede vanwege de multi functionaliteit. O.a. Bluray en de mogelijkheid om hem als media centre ed. te gebruiken.
Ik denk ook dat de spellen op de PS3 nog mooier kunnen worden, juist vanwege Bluray. Maar dat is afwachten natuurlijk.

Voordeel van de Xbox is dat ie voor een prikkie te koop is tegenwoordig.

Kortom, het is gewoon een keuze die je moet maken. Alle voor- en nadelen tegen elkaar afwegen ;)

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17192
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: PS3 - Xbox 360 - PC discussie

Bericht door dvh » 27 jun 2010, 15:15

Het gaat mij puur om het gamen. Op gt5 na heb je alle leuke recente games op de xbox. Ik zal voornamelijk games als rdr , gta, cod , battlefield erop doen.

En forza is ook wel leuk volgens mij :)

BrianV
Berichten: 1467
Lid geworden op: 06 sep 2008, 23:16

Re: PS3 - Xbox 360 - PC discussie

Bericht door BrianV » 02 jul 2010, 13:55

Het ziet er naar uit dat ik ook een PS3 in huis neem zodra FF XIV uit is voor de PS3.
Ondertussen speel ik wel lekker verder op de PC

Gebruikersavatar
René
Berichten: 328
Lid geworden op: 08 feb 2006, 19:13
Locatie: Leeuwarden

Re: PS3 - Xbox 360 - PC discussie

Bericht door René » 04 jul 2010, 10:05

Ik ga niet kiezen,ben geen fanboy maar een gamer, heb ze dus allemaal :D
PC, Xbox360, PS3 (fat met BC) en de Wii.

Maar speel het meeste op de PS3 en Wii (samen met vriendin Mario Galaxy 1&2 :D )

Robin
Berichten: 51585
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: PS3 - Xbox 360 - PC discussie

Bericht door Robin » 14 sep 2010, 16:04

De jeugd hiero is aan de Wii. Wat is de beste tennisgame voor de Wii?

Pro of Virtua Tennis of Grand Slam?Of weetikveel....

Zie er bijna geen visueel verschil in,maar welke speelt 't lekkerst etc?

Wie o wie?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten