wens je alvast veel succes, en wie weet wat je indirect als je er een tijdje werkt voor de DF club betekenen kan, wel jammer dat je helemaal daar zit

Het enige waar ik op achteruit ga is de reisafstand, nu kan ik nog op de fiets, dat wordt straks met de auto, met alle overige zaken zit het goed hoorNiels schreef:Gefeliciteerd manIk hoop wel dat je het niet alleen voor verandering van merk doet
Oftewel; betere voorwaarden, leukere werksfeer en/of meer uitdaging 8) Als ik het goed heb was je bij Renault toch ook service adviseur?
De functie zal in grote lijnen hetzelfde zijn als nu, Service Adviseur/Receptionist.Macboy schreef:Gefeliciteerd. Maar was is je functie nou, dwz wat moet je doen? Wat voor werkzaamheden en verantwoordelijkheden precies?
En natuurlijk al die zeurende E90/92 M3 rijders aanhoren met hun klachten dat ze zo'n 135i'tje niet los kunnen rijden.ErikKramer schreef:De functie zal in grote lijnen hetzelfde zijn als nu, Service Adviseur/Receptionist.Macboy schreef:Gefeliciteerd. Maar was is je functie nou, dwz wat moet je doen? Wat voor werkzaamheden en verantwoordelijkheden precies?
Houd in omgaan met klanten/leasemaatschappijen/bedrijven die hun auto willen aanbieden voor onderhoud, reparatie, APK, schade herstel etc etc. Daarbij het hele traject vanaf het maken van de afspraak t/m het meegeven van sleutel+faktuur of maken van garantie claims. Daarbij zit je op de receptie in het hart van de zaak, dus lekker bedrijvig 8)