CBR2008: napraten
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Je weet toch wel hoe je auto werkt Peter?
Was een superdag! Met Mark in de M3 via Groningen de A31 opgegaan. Meteen top testen natuurlijk, 259,3km/h. Toch nét niet he
Gelukkig in de terugrit dit nog even kunnen corrigeren in een respectabele 264,9 km/h in de begrenzer. Niet eens in de M3 CS slip stream. (die was stiekem al bijna uit het zicht verdwenen)
Erg veel mooie wagens gezien. En Nick is gewoon een sick bastard met die zilveren stier. M'n doel voor vandaag ook gehaald, wou toch die 300 km/h wel een meemaken. Heb het helaas niet meegemaakt, maar wel gehaald
In de S600 maak je namelijk niets mee, naast de heerlijke massage. En nog met Nutkees in de Z3 een rondje gemaakt, wát een auto is het toch. Daar zijn we het wel over eens he Kees.
Top dag, top organsatie. Zoiets is natuurlijk al niet te doen in NL, maar dat de duitse agenten ook nog eens de dames op de motorkap nemen laat zien hoe het ook kan.

Was een superdag! Met Mark in de M3 via Groningen de A31 opgegaan. Meteen top testen natuurlijk, 259,3km/h. Toch nét niet he

Erg veel mooie wagens gezien. En Nick is gewoon een sick bastard met die zilveren stier. M'n doel voor vandaag ook gehaald, wou toch die 300 km/h wel een meemaken. Heb het helaas niet meegemaakt, maar wel gehaald

Top dag, top organsatie. Zoiets is natuurlijk al niet te doen in NL, maar dat de duitse agenten ook nog eens de dames op de motorkap nemen laat zien hoe het ook kan.

-
Was een zeer geslaagde dag. Heb een nieuw persoonlijk record met de C30 weten te behalen. Een whopping 210 op de GPS, nou dat maakte mijn dag helemaal goed. Overigens doodeng, zo hard rijden!
Moment van de dag was om met Dennis Schroyen mee te rijden in de E46 M3 SMG. Van Dennis zelf nog wat leuke technische info gekregen en me verbaasd over het raffinement van de e46 M3. Echt een zeer leuke ervaring.
Moment van de dag was om met Dennis Schroyen mee te rijden in de E46 M3 SMG. Van Dennis zelf nog wat leuke technische info gekregen en me verbaasd over het raffinement van de e46 M3. Echt een zeer leuke ervaring.
-
- Adje ///M3
-
Was mijn eerste DF event en meteen een hele geslaagde!
Vond t erg gaaf om zoveel mooie wagens bij elkaar te zien en vol te zien blazen op de Autobahn.
Zelf nog meegereden met de Corvette Z06; 319,1
Zo hard heb ik nog nooit (mee)gereden :!:
Hij baalde ervan dat ie zn persoonlijke record van 320 niet evenaarde doordat er een FORD KA naar links kwam
Vond t erg gaaf om zoveel mooie wagens bij elkaar te zien en vol te zien blazen op de Autobahn.
Zelf nog meegereden met de Corvette Z06; 319,1

Zo hard heb ik nog nooit (mee)gereden :!:
Hij baalde ervan dat ie zn persoonlijke record van 320 niet evenaarde doordat er een FORD KA naar links kwam

- duifjes.com
- Sander
Ik ben ook weer thuis, het was helemaal geweldig!
We hebben geluk gehad met het weer de hele dag, pas tegen het einde begon het pas te "regenen".
Ondanks het laatste enorm veel plezier gehad en heb ook een vinkje kunnen zetten bij de 300++ kmpu
De mensen met wie ik meergereden heb bedankt het was super!
Alles is zeer goed verlopen, goed gedaan organisatie en Polizei
Tot de volgende meet!
We hebben geluk gehad met het weer de hele dag, pas tegen het einde begon het pas te "regenen".
Ondanks het laatste enorm veel plezier gehad en heb ook een vinkje kunnen zetten bij de 300++ kmpu

De mensen met wie ik meergereden heb bedankt het was super!
Alles is zeer goed verlopen, goed gedaan organisatie en Polizei

Tot de volgende meet!
- Wint
Super dag gehad, lekker vroeg op --> dan heb je nog wat aan je dag!
Rijden we net in Duitsland, wie komen we tegen? Renee in dat monster van hem!
Prachtig geluid man, je reed zo'n 300 meter voor me en ik hoor je nog een keertje opschakelen!
Vroaaaam! 8)
Complimenten aan de organisatie, politie was ook super rielekst.
Die agent stond me nog even te vertellen dat hij midden in de nacht de weg kwijt was in Rotterdam met z'n sleurhut achter z'n auto!
Veel dikke auto's gezien, gezellig ouwehoere en lekker rijden!
Top! 8)
Ook nog m'n persoonlijk record verbroken in de S, 240 op de GPS.
Tot 16 mei.

Rijden we net in Duitsland, wie komen we tegen? Renee in dat monster van hem!
Prachtig geluid man, je reed zo'n 300 meter voor me en ik hoor je nog een keertje opschakelen!
Vroaaaam! 8)
Complimenten aan de organisatie, politie was ook super rielekst.
Die agent stond me nog even te vertellen dat hij midden in de nacht de weg kwijt was in Rotterdam met z'n sleurhut achter z'n auto!

Veel dikke auto's gezien, gezellig ouwehoere en lekker rijden!
Top! 8)
Ook nog m'n persoonlijk record verbroken in de S, 240 op de GPS.
Tot 16 mei.
-
luco hornsveld schreef:Wint schreef: Die agent stond me nog even te vertellen dat hij midden in de nacht de weg kwijt was in Rotterdam met z'n sleurhut achter z'n auto!![]()
![]()
Tegen Cor vertelde die dat die geflitst was in nederland 11 km te hard met zijn caravan, 49 euro Sheisse
![]()
![]()
en dat 2 keer. Die agent was daar echt ernstig van over de zeik

- MartijnGizmo
-
Was een zeer geslaagde dag! Ik vreesde het ergste toen het op de heenweg met bakken uit de hemel kwam, maar gelukkig klaarde het al snel op.
Veel mooie en dikke auto's gezien, toch super dat een dergelijk evenement nog gewoon mogelijk is in Duitsland!
Was erg onder de indruk van de Megane F1 Team R26 van Dennis, wat een wegligging heeft dat apparaat
en hij loopt ook erg lekker door.
Zelf nog 240 km/u gereden (volgens gps) met de Leon.
Organisatie was een dikke prima!
Veel mooie en dikke auto's gezien, toch super dat een dergelijk evenement nog gewoon mogelijk is in Duitsland!
Was erg onder de indruk van de Megane F1 Team R26 van Dennis, wat een wegligging heeft dat apparaat

Zelf nog 240 km/u gereden (volgens gps) met de Leon.
Organisatie was een dikke prima!
- Gijzer
- MartijnGizmo
- Peter Tunissen
- Ti-Tourist (Erik)
Was een zeer leuk dagje. Had m'n broertje maar eens meegenomen omdat ik vond dat hij een heropvoeding nodig had. Hij moest er maar eens achter komen wat echt leuke auto's waren
Opzet geslaagd
Op de heenweg bij toeval aangesloten bij het treintje met de Lambo, Z3M Coupe, Z3 Roadster, 75 3.0 V6, Cooper S e.d. Bij 120 moest de radio wel hard om boven boven dat Italiaanse orkest uit te komen. En dan rij je er 200 meter achter
Het gorgelen van dat ding bij het liften, was echt prachtig.
Zelf nog een paar runs gemaakt om te kijken of ik boven de 210 van de vorige keer uit kon. Bleef lang op hetzelfde steken door de wind, maar tussen de aarden wallen ging hij toch ineens naar een bescheiden 225 op de teller. Ging bijna gelijk op met de C30 van Hugo (denk ik). Job done, meer zit er niet in.
M'n broertje heeft ook een topdag gehad. Hij zag geloof ik 275 bij Opa op de apparatuur staan. Daarvan stonden z'n ogen
Nogmaals bedankt voor de rit ! Al met al twee blije figuren, die gewoon hebben genoten van al het prachtige aanwezige spul.
Bij de aftocht naar huis begon de Lambo net weer aan een run. Bij 130 even de ramen open en 'm voorbij zien blazen. Dat gebulder: PRICELESS 8) Onderweg nog 3 997 GT3's tegengekomen rond De Meern. Denk dat de Porsche Club ook een uitje had vandaag.
Super mooie dag weer

Op de heenweg bij toeval aangesloten bij het treintje met de Lambo, Z3M Coupe, Z3 Roadster, 75 3.0 V6, Cooper S e.d. Bij 120 moest de radio wel hard om boven boven dat Italiaanse orkest uit te komen. En dan rij je er 200 meter achter

Zelf nog een paar runs gemaakt om te kijken of ik boven de 210 van de vorige keer uit kon. Bleef lang op hetzelfde steken door de wind, maar tussen de aarden wallen ging hij toch ineens naar een bescheiden 225 op de teller. Ging bijna gelijk op met de C30 van Hugo (denk ik). Job done, meer zit er niet in.
M'n broertje heeft ook een topdag gehad. Hij zag geloof ik 275 bij Opa op de apparatuur staan. Daarvan stonden z'n ogen

Bij de aftocht naar huis begon de Lambo net weer aan een run. Bij 130 even de ramen open en 'm voorbij zien blazen. Dat gebulder: PRICELESS 8) Onderweg nog 3 997 GT3's tegengekomen rond De Meern. Denk dat de Porsche Club ook een uitje had vandaag.
Super mooie dag weer

-
Was ook mijn eerste DF meet, en heb het erg naar mijn zin gehad. Leuk om eens wat gezichten bij de testosteron hier te plaatsen...
Heerlijk genoten van het PK geweld en de mooie auto's, ondanks dat ik uiterlijk niet van zo BMW's onder de indruk ben (wel van de driving fun factor trouwens) heeft de nieuwe zwarte M3 (ben even de naam van de eigenaar kwijt) met de aangepaste diffusor en voorspoiler mijn petrolhead hartje geraakt!! Wat een mooie bak!
Heb ook erg genoten van de blauwe drifter achter me op het viaduct! Klasse.
Perfect georganiseerd, bedankt Dexter en de andere organisatoren.
Nick, thanks for the impressive run, I loved it big deal! I will sleap like a baby on that great sound!
Heb mijn best gedaan om met de dames ook een bijdrage te leveren aan de fun, maar helaas kan ik het niet iedereen daar mee naar de zin maken....
Allen dank en de volgende keer (op het circuit????) ben ik er zeker bij.
Ik kijk uit naar meer foto's!
Groet,
Paul
Heerlijk genoten van het PK geweld en de mooie auto's, ondanks dat ik uiterlijk niet van zo BMW's onder de indruk ben (wel van de driving fun factor trouwens) heeft de nieuwe zwarte M3 (ben even de naam van de eigenaar kwijt) met de aangepaste diffusor en voorspoiler mijn petrolhead hartje geraakt!! Wat een mooie bak!
Heb ook erg genoten van de blauwe drifter achter me op het viaduct! Klasse.
Perfect georganiseerd, bedankt Dexter en de andere organisatoren.
Nick, thanks for the impressive run, I loved it big deal! I will sleap like a baby on that great sound!
Heb mijn best gedaan om met de dames ook een bijdrage te leveren aan de fun, maar helaas kan ik het niet iedereen daar mee naar de zin maken....
Volgende keer neem ik een lekkere pitsboy voor je mee Duifjes....duifjes.com schreef: Dieptepunt: die kansloze dames op de auto's DF....kom op!

Allen dank en de volgende keer (op het circuit????) ben ik er zeker bij.
Ik kijk uit naar meer foto's!
Groet,
Paul