Joël D. schreef: 22 apr 2022, 12:10 Proberen kan altijd, nee heb je, ja kan je krijgen.
Ik ga zo Doutzen even een mailtje sturen of ze op een date met me wil.

Joël D. schreef: 22 apr 2022, 12:10 Proberen kan altijd, nee heb je, ja kan je krijgen.
Ik ga zo Doutzen even een mailtje sturen of ze op een date met me wil.
Inderdaad en dat in briefjes van 50(?)Crookie schreef: 26 apr 2022, 14:10 Best lang kunnen stelen voor 400 duizend. Dat zijn flink wat tripjes![]()
Is dat inclusief lunch ?Vanwege de veiligheid en om verduistering proberen te voorkomen, worden alle werknemers bij het in- en uitgaan van het pand gewogen
Ja, maar exclusief poepen. Dat mag daar niet.JP schreef: 26 apr 2022, 14:54Is dat inclusief lunch ?Vanwege de veiligheid en om verduistering proberen te voorkomen, worden alle werknemers bij het in- en uitgaan van het pand gewogen
Als dat stukje katoen nog een beetje nat is, dan heb je een afdruk in je kruis, maar kun je wel nog met je 'geld' spelen en je ziet het groeien.....
Inderdaad zeg.... 1 briefje per dag is toch een mooi zakcentje.
JP schreef: 28 apr 2022, 19:53 Een 1000uren kaars, oftewel een doop of paaskaars, (doorsnee 15cm, schat ik) als je die ergens instopt, dan loop je alsof je al 50jaar BMW rijdt…