Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
HansD

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door HansD » 17 feb 2011, 17:43

Niet middels kinderen die geen benul hebben van wat ze zeggen
Het gaat toch om de inhoud?
Dat verboden zal de media ervan gemaakt hebben.
Verboden is wellicht een woord waar je over kunt discussieren. Hem verwijderen van het medium waarop hij geplaatst is dan.

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... -debat.htm
Dat hij deze kaart uitspeeld, zo vlak voor de verkiezingen is zijn grote gelijk.
Tuurlijk. Het past precies in zijn strategische straatje. Hoeveel debatten is hij ook alweer aanwezig geweest en hoeveel heeft hij er af gezegd? Wilders is niet zo'n fan van debatten maar ook dat mag hij zelf weten. Het was idd een aardig excuus.
Maar hij heeft geloof ik nog geen De Joop ambassades in de fik gezet, geen De Joop product embargo afgeroepen, of een prijs op het hoofd van een De Joop tekenaar gezet.
Opmerkingen van die strekking heb ik mijn moslimkennissen ook nog nooit horen maken. Wat wil je hiermee zeggen?

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 17 feb 2011, 17:49

HansD schreef:Opmerkingen van die strekking heb ik mijn moslimkennissen ook nog nooit horen maken. Wat wil je hiermee zeggen?
Dat is nou exact het handjevol wat dus wél ok is.(Net als die Syriers van de shoarmatent hier, topgozers!)

:D

HansD

Bericht door HansD » 17 feb 2011, 17:52

Damn, heb ik dat weer. Ken ik alleen de uitzonderingen die de regel bevestigen 8) .

GTRene

Bericht door GTRene » 17 feb 2011, 17:53

beste HansD als je dat van die kids niet wilt zien ben je te getriggerd alleen maar op Wilders en wel zo erg dat je het belangrijke over de kop ziiet...nu zie je kids ook sneller over de kop...immers ze zijn klein, en juist daarom beschermen.

hoop dat je het snapt :nerd:

daarbij heeft Wilders gister op Ned2 goed uitgelegd waarom ie niet naar de Vara ging/gaat...kijk die uitzending maar eens voor je veel praat maar weinig visie op hebt :wink:

denk maar ff dat ie nu Henk heet en een kale kop heeft (dan wordt je niet getriggerd door Wilders en kun je het wellicht beter inschatten :hmmm:

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 17 feb 2011, 17:59

HansD schreef:
Maar hij heeft geloof ik nog geen De Joop ambassades in de fik gezet, geen De Joop product embargo afgeroepen, of een prijs op het hoofd van een De Joop tekenaar gezet.
Opmerkingen van die strekking heb ik mijn moslimkennissen ook nog nooit horen maken. Wat wil je hiermee zeggen?
Dat je op meerdere manieren op een cartoon kunt reageren.

Robin

Bericht door Robin » 17 feb 2011, 18:15

HansD schreef:Damn, heb ik dat weer. Ken ik alleen de uitzonderingen die de regel bevestigen 8) .
Maar....hebben die moslimkennisen van jou die acties tegen de cartoonisten /tegen de ambassades etc ook veroordeeld?

Ik weet 't antwoord al. Laat maar.

HansD

Bericht door HansD » 17 feb 2011, 18:24

hoop dat je het snapt
Nee sorry. Tuurlijk snap ik wel dat het confronterend is om zulke uitspraken door onschuldige kids te horen maar het blijven zijn eigen uitspraken waar hij dus schijnbaar achter staat. Zelfde verhaal als dat je in zijn teksten het woord moslims vervangt door joden, lijkt ineens ook een stuk harder dan terwijl dat exact is waar het om gaat.

Getriggerd op Wilders vind ik wel meevallen. Zoals ik al schreef ben ik niet iemand die Wilders zijn mond wil snoeren. Hij mag zeggen wat hij wil, er zijn -gezien zijn zetelaantal- een hoop NL'ers die achter hem staan.
Wat me tegenstaat is dat hij dat niet accepteert van anderen. Die zogenaamde vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor hem en zijn meningen. Zodra hij tegengas krijgt schiet hij direct in verdediging en is -speelt- de beledigde onschuld.

Wilders zal toch ooit eens zijn opmerkingen waar moeten maken om zijn kiezers te behouden, ik ben heel benieuwd of hem dat lukt. Tot nu toe zie ik die nieuwe PVV wind niet zo, zijn hele sociale kant van het verkiezingsprogramma is al het raam uit.
Dat je op meerdere manieren op een cartoon kunt reageren.
Dat klopt ja. Net zoals de meeste moslims hun schouders ophalen over die WQestergard cartoons op wat extremisten na.
Maar....hebben die moslimkennisen van jou die acties tegen de cartoonisten /tegen de ambassades etc ook veroordeeld?
Ja. Knap dat je dat al wist.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 17 feb 2011, 18:32

Lol Hans, je weet de feiten wel héél erg lekker te verdraaien he? Typisch een trekje van links, dus het was misschien ook te verwachten.

Wilders noemt het filmpje inderdaad walgelijk. In dat bewuste Telegraaf artikel wat jij aanhaalt staat dan ook: "Wilders zegt het vooral erg te vinden voor de kinderen, die worden ingezet voor een politiek doel." Iets waar ik (en blijkbaar enkele posters hier en ook (oud) politici) het nogal mee eens zijn.

Wat jij dan weer leest is: "Wilders zegt het vooral erg te vinden dat zijn uitspraken herhaalt worden" en dat is waar je dan over valt. Dat sommige mensen sterk selectief een bericht lezen snap ik, maar dit gaat mij wat ver.

Wilders hoeft helemaal niets te doen om kiezers aan zich te binden, dat doet het hele linkse blok (inclusief linkse media en andere poppetjes) wel voor hem.
Laatst gewijzigd door Maus335i op 17 feb 2011, 18:34, 3 keer totaal gewijzigd.

Robin

Bericht door Robin » 17 feb 2011, 18:33

@HansD, dan heb je qua moslimkennissen een lot uit de loterij. :D

Het veroordelend vermogen over rare acties in hun cultuur is voor 98% van de 'gematigde'(alsof dat bestaat...) moslims nogal erg klein. Ze doen daar niet aan, ze willen hun cultuur niet afvallen want anders zwaait er wat....ofzo... Dat zie je hier ook bij die paar moslims op dit forum.

Knap dat jij dan juist de perfecte groep moslimkennissen hebt. Hulde. :thumbup:

GTRene

Bericht door GTRene » 17 feb 2011, 19:02

ff opgezocht de toevallige uitzending (ik kijk eigenlijk nooit ned 1/2/3 magoed wilde 29 op de tv maar hij pakte alleen de 2...toen zag ik Geerd en dacht huh bijd e VARA? maar is een ander program :D

anyway na 3min legt ie heel goed uit waarom dat iets met de VARA zeg maar, ook die anti regering video zit er in en nog wat schreeuwers (ook kids eigenlijk) die niet regeren maar wel zeuren :mrgreen: echt ongelofelijk.

http://www.nederland2.nl/programmas/134 ... issed=true" onclick="window.open(this.href);return false;

woensdag van 20.25 tot 20.50? programma Uitgesproken.

Robin

Bericht door Robin » 17 feb 2011, 19:08

In CANADA snapt de moslimgemeenschap 't weer wel. SUPER! :thumbup: :thumbup: :thumbup: Dat men 't hier niet snapt ligt aan die linksdraaiende pappe en nathouwe shit:

http://www.spitsnieuws.nl/archives/buit ... otela.html" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 17 feb 2011, 19:10

Robin schreef:In CANADA snapt de moslimgemeenschap 't weer wel. SUPER! :thumbup: :thumbup: :thumbup: Dat men 't hier niet snapt ligt aan die linksdraaiende pappe en nathouwe shit:

http://www.spitsnieuws.nl/archives/buit ... otela.html" onclick="window.open(this.href);return false;
goed gesproken :clap:

PD power

Bericht door PD power » 17 feb 2011, 20:26

GTRene schreef:
Robin schreef:In CANADA snapt de moslimgemeenschap 't weer wel. SUPER! :thumbup: :thumbup: :thumbup: Dat men 't hier niet snapt ligt aan die linksdraaiende pappe en nathouwe shit:

:thumbup:

Wordt tijd dat mensen keuzes maken, d'r zijn voldoende moslim landen waar men openbaar en politiek kan leven volgens de islam, wil je dat, best maar blijf lekker in die landen, dat het economisch daar kloten is, heeft misschien ook wel iets met levenswijze en omgang met elkaar en werkinstelling te maken.

Maar kom niet hier naar toe om er hier ook een klote zooi van te maken, incl geloof.

Mensen die een toevoeging zijn voor onze economie en niet hun geloof en thuisland problemen opdringen, zijn hier van harte welkom, daar zul je ook niemand over horen, ook Geert Wilders niet.

Vind het ook wel weer knap, dat links probeert de aandacht van het echte probleem af te leiden, door Wilders of de PVV te proberen te beschadigen.
Als ze tussen de verschillende demonstraties door, daar nog tijd voor hebben, het is de laatste maanden alleen maar duidelijker geworden, als we van Nederland geen kopie van een noord afrikaans land willen maken dat je iig je stem niet aan links moet geven.

Want links wil meer ambtenaren, die ook nog eens meer salaris moeten hebben, daarnaast mag er nergens op bezuinigd worden.

Dit geld zal weer opgebracht moeten worden door primaire sector.

Michel P

Bericht door Michel P » 17 feb 2011, 20:27

GTRene schreef:

+veel

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 17 feb 2011, 20:37

Ik ga Canada es effe Googlen………………………….misschien een 2 huisje of zo……..die mogelijk dan 1e zou kunnen worden………. :hmmm:

richardk

Bericht door richardk » 17 feb 2011, 21:14

geweldig

HansD

Bericht door HansD » 17 feb 2011, 22:32

Typisch een trekje van links, dus het was misschien ook te verwachten
:shock: en ik ben helemaal niet links. Heb altijd -behalve de laatste keer- VVD gestemd. Maar het zal wel lekker wegzetten, het is maar links. Aardige dooddoener voor een discussie :goodnight:
Dat sommige mensen sterk selectief een bericht lezen snap ik, maar dit gaat mij wat ver.
Dus het gaat puur om de vorm en niet om de inhoud? Dit filmpje vind ik nog wel redelijk bedacht, juist om het contrast van zijn harde uitspraken icm onschuldige kindergezichtjes maar bijv die cartoon vind ik behoorlijk zwak en is niet mijn soort 'humor'. Daar gaat het ook helemaal niet om. Het gaat om het punt dat zo'n cartoonist of filmmaker zo'n uiting mag doen in dit land net zoals, ik moet het blijkbaar blijven herhalen, Wilders zijn uitspraken mag doen.
Ik ben het met veel van zijn uitspraken niet eens maar dat doet er niet toe, hij mag zijn mening gewoon uiten maar geef dan ook anderen diezelfde vrijheid.

EG

Bericht door EG » 18 feb 2011, 07:51

PD power schreef:
GTRene schreef:

Vind het ook wel weer knap, dat links probeert de aandacht van het echte probleem af te leiden, door Wilders of de PVV te proberen te beschadigen.

Dit geld zal weer opgebracht moeten worden door primaire sector.
Niemand hoeft de PVV te beschadigen, dat doet de PVV wel weer wel.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9047 ... tml?p=31,2" onclick="window.open(this.href);return false;
PVV: weg met Schotse hooglanders

ARNHEM - De Gelderse PVV vindt dat "geïmporteerde exotische" dieren niet in de natuur thuishoren. Daarom moeten de Schotse hooglanders en konikspaarden worden verwijderd uit Gelderland.

Olof Wullink, nummer vier op de Gelderse PVV-lijst, zei tegenover Omroep Gelderland dat de Schotse hooglanders beter in Schotland kunnen blijven en de konikspaarden in Polen "en hier hoort onze eigen natuur".
Natuurmonumenten noemt het idee donderdag "absurd". De dieren spelen volgens de organisatie een belangrijke rol in de Gelderse natuur, omdat de Nederlandse 'oergrazers' zijn uitgestorven.
Grappig, ze worden steeds extremer in hun ideeen. Godwinnetje iemand? Ik ben benieuwd hoe dit weer goedgepraat word door bepaalde lieden. Je zou bijna zeggen dat het rechtstreeks van Stormfront afkomt :bag:

Als ik zulke nieuwsberichten lees dan weet ik het al: Nederland gaat idd naar de haaien. Met de PVV voorop.

PD power

Bericht door PD power » 18 feb 2011, 08:11

@EG: Weet jij hoe de schotse hooglanders hier overleven (of vaak niet), dieren zijn vaak zwaar ondervoed, daarnaast regelmatig last van obsterpatie, door te droog voer, ds gehalte van gras op de britse eilanden ligt gemiddeld lager, maarja dat vinden we schijnbaar "natuur" .

Dus dit hoeven we niet "goed te praten", tis maar net hoe de media het brengt......

Als we terug willen naar het verleden, zoals natuurorganisaties willen suggereren, dan moeten we eerst 60% van nederland onder water laten lopen, 30% wordt moeras, de overgebleven 10 % is dan voor een paar arme boertjes, er is iig geen ruimte voor dikke tereinwagens van zgn natuurwerkers en schotsehooglanders :mrgreen:

Rupie

Bericht door Rupie » 18 feb 2011, 09:04

Ik kan er bijna weer om lachen.

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 18 feb 2011, 10:00

EIGEN NATUUR EERST!

:roflol:

Weg met de muskusrat! :protest: Geen plaats voor oesters op Hollandse zeebodem! :protest: Snoekbaars het water uit! :protest:

:roflol:

smiley

Bericht door smiley » 18 feb 2011, 11:02

Karma.....
http://www.spitsnieuws.nl/archives/crim ... tertu.html" onclick="window.open(this.href);return false;

RVV

Bericht door RVV » 18 feb 2011, 11:39

:wtf: @ dader
Deze website is een initiatief van de 18 jarige Ruben Wijnen te Uden, slachtoffer van zinloos geweld. Doelstelling is meer aandacht te krijgen voor slachtoffers van zinloos geweld in de samenleving. De website kan dan fungeren als podium. Zinloos geweld moet stoppen. De vermeende dader van deze gruweldaad / poging tot doodslag werd na 24 uur vrijgelaten. Ruben is voor het leven verminkt en heeft levenslang.
http://www.verdachtebedankt.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

GTRene

Bericht door GTRene » 18 feb 2011, 11:47

ongelofelijk dit...als je die beelden ook ziet van die dader die met de capuchon (ja zo'n type) als de anderen al weggaan heeft hij dat glas al in z'n hand...en slaat dan toe...kijkt nog ff en zet dat glas in de hoek van die tafel links....dan loopt ie ff uit beeld en komt later die gestoken jongen met hand aan hoofd door het beeld lopen...op dat moment loopt de dader weer door beeld, en denk dat ie zich uit de voeten maakt, hij weet wat ie deed.

maar ongelofelijk dat ie na een uur weer buiten staat :wtf:
trouwens die op de foto met petje bij de balie lijkt bijna andere, maar heeft z'n streepjes boevenpak al aan :wink:

smiley

Bericht door smiley » 18 feb 2011, 11:54

Als dat zo door gaat, gaat de maatschappij een keer keihard terugslaan.
Dan moeten ze wel opgesloten blijven, tot het proces.

Plaats reactie