Zelfde nummer, uitgevoerd door een ander 'bandje'

En hier een combi van beide bands:
Ja is geweldig qua opbouw en beleving, Joel werd destijds door de ' Vietnam veteranen community' en alles wat eraan vast hangt een beetje onheus bejegend, want hij had 'nooit' in militaire dienst gezeten ergo hij was ook nooit in 'Nam geweest. FWIW.Opa schreef: 30 mar 2023, 14:44Dat denk ik ook en ik denk deze niet(ik heb ook nog niet gekliktRobin schreef: 30 mar 2023, 09:50 Heb 'm nog niet aangeklikt, maar ik denk dat CCR, Stones en Jefferson Airplane er wel tussen zitten.), omdat ie van de 80's is, maar eigenlijk hoort die er wel in te staan als je spreekt over Vietnam-liedjes.
![]()
Ik had vroegâh een soort verzamel LP van Status Quo waar dit nummer op stond en daar stonden ook deze covers op:Robin schreef: 30 mar 2023, 21:18 'Mijn' bandje(waar 't voor mij allemaal mee begon...) speelde in de 60s totaal andere muziek.
Mvrgr
Een Boze Boomert:)
En dat met Franstalig..
Ik kan mij herinneren dat z'n moeder zelfs van Vlaamse komaf was (Dendermonde?). Zelf spreekt 'ie geen Nederlands.JP schreef: 02 apr 2023, 12:11 Bij Alors on Danse ging vroeger de radio meteen om naar een andere zender. Wat vond ik dat een grafnummer, maar later ben ik toch wat bijgetrokken. Het is niet allemaal franstalige meuk….eerlijk.
Bij zijn echte naam Paul van Haver begrijp ik wel dat ie een artiestennaam heeft gekozen![]()
Gebruikers op dit forum: Crookie, Darudevampire, EvdP, Google [Bot], Nico e39, Rnd, Semrush [Bot] en 3 gasten