Uiteraard snap ik goed dat je niet wilt wachten op een uitgerijpt 2012 model e90 M3.. Tot volgend juni is al veel te lang wachten..

Ik heb alle tijd hoor, geld uitgeven kan altijd nog, hoeft niet op stel en sprong.................................M-bitious schreef:Natuurlijk heb je garantie, alleen wil ik niet als ik onderweg ben naar mijn vakantiebestemming in Zuid-Frankrijk, dat de bak er mee ophoudt. Tja, de M6 en M5 hebben ook een periode van probleem SMG3 bakken gekend. Voor die prijs moet het goed zijn, maar BMW zal zich ook realiseren als ze die bak niet uitbrengen, toch veel mensen een ander merk gaan zoeken.
Rico v Velzen schreef:Klopt en toch blijft het jammer. Wat dit betreft ben ik wel blij met een uitgerijpt 2005 model. Storingen en problemen lees je niet, wel over de 2001/2002 modellen.
Uiteraard snap ik goed dat je niet wilt wachten op een uitgerijpt 2012 model e90 M3.. Tot volgend juni is al veel te lang wachten..
Wat is die CS nog waard?Rico v Velzen schreef:Klopt en toch blijft het jammer. Wat dit betreft ben ik wel blij met een uitgerijpt 2005 model. Storingen en problemen lees je niet, wel over de 2001/2002 modellen.
Precies; allemaal weer speculatief..................................man man waar gaat het over..............................nou, nergens over dus, het ding is er nog niet eens...................................Femme schreef:Het is een gerucht en het is nog maar de vraag of de informatie juist is. Bovendien heeft BMW nog een half jaar de tijd om eventuele problemen te verhelpen.
Vragen kan altijd nietwaar...........................die termijn blijkt fiscaal het meest interessant.......................................Rico v Velzen schreef:Romo ah oke, was gewoon een interesse vraag, verder geen weerwoord op.
Dat jullie DSG (M bitious en jij) willen kan ik goed begrijpen, zou ik voor gaan na de SMG ervaring.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], jvb en 6 gasten