Helaas Rene een repost, ik zij de gek had 'm hier al eens neer geploft.GTRene schreef:weet zo niet meer of die er al tussen zit, doch best fraai.

Maar het mag de pret niet drukken :banaan: (gave bak man !!)
Helaas Rene een repost, ik zij de gek had 'm hier al eens neer geploft.GTRene schreef:weet zo niet meer of die er al tussen zit, doch best fraai.
Lekker apart deze, gaaf dingGTRene schreef:
![]()
ah, dit zou ook zo kunnen kloppen, althans voor een US M coupe met de S52 motor die hebben iets van 260pk oid...dus 285 aan de wielen is een aardige verbetering, maar dan nog zoveel aangepast ook dikke koeler e.d. hm...of die SC moet vrij hoog zitten en of extra warmte dat ze daarom voor die motorkap gegaan zijn.Matthijs schreef:Geen V8....of dit zijn oude gegevens...wie weet.
1999 BMW M Coupe - The new toy.
A few of the highlights:
Custom FH Widebody front
18 X 10 CCW's (street tires 285 front & 295 rear)
Active Autowerks Super Charger - est 285 whp
AA Water Alcohol injection
AA Track Pipe
Supertrapp Exhaust
Ground Control double adj struts
Adj RD sway bars front and rear
Quaife 3.64 Torque Biasing LSD
Recaro Pole Position seats
HMS Harness Bar & Schroth 6pt Harness
6.7 liter V16 engine on a dynamometer on Christmas Eve in 1987. Naturally the numbers on the V16 engine were nothing short of impressive boasting 408 bhp at 5200rpm and 461 ft lb of torque at 3900rpm, more than 100bhp and 100 ft lb torque than the 5.0 liter V12. Within the walls of BMW, the Secret Seven project was also known as the “Goldfish”.
Gebruikers op dit forum: Marc Sierra, Wimo en 3 gasten