Slowmotion video is echt heel mooi om te zien, 240 fps dus daar is wel iets mee te doen

Klopt, die camera is echt 'n verbetering.Dat slowmo is ook leuk en die versnelde opname voor hoe lang 't duurt, wel lachwekkend die laatste.Hielke schreef:Vooral bij donkere omstandigheden moet die camera een klap beter zijn. Bij de Galaxy S5 is de ruisduivel dan de baas.Sjoerd schreef:Ik blijf nog wel bij de 5s. De camera van de 6 is wel top.Hielke schreef:Over die iPhone 6. De grote bezels, de hondslelijke lijnen op de achterkant, en de uitpuilende camera, allemaal niet des Apple's.
I know that feeling bro. Zeg dat ook altijd tegen m'n vriendin.Vind de 6 eigenlijk net iets te groot; heb er even mee gespeeld. Maar waarschijnlijk is dit ook weer een kwestie van wennen.
dvh schreef:I know that feeling bro. Zeg dat ook altijd tegen m'n vriendin.Vind de 6 eigenlijk net iets te groot; heb er even mee gespeeld. Maar waarschijnlijk is dit ook weer een kwestie van wennen.
Je kan hem gewoon aan de pc updaten met iTunes, dan buffert hij de update op je pc en niet op het toestel. Sinds vandaag is de tweede versie iOS8 ook uit. Die schijnt ook goed te zijn voor de 4S, de eerste versie iOS8 was drama op de 4S.Fabian schreef:Ik hou het nog even bij de 4S, volstaat voor nu. (al kan IOs 8 er niet op ivm te weinig vrij geheugen) Wellicht dat ik eerst nog een 5S overneem van een oom als hij de 6 haalt.
Ah ok, thnx.Steven N. schreef:Je kan hem gewoon aan de pc updaten met iTunes, dan buffert hij de update op je pc en niet op het toestel. Sinds vandaag is de tweede versie iOS8 ook uit. Die schijnt ook goed te zijn voor de 4S, de eerste versie iOS8 was drama op de 4S.Fabian schreef:Ik hou het nog even bij de 4S, volstaat voor nu. (al kan IOs 8 er niet op ivm te weinig vrij geheugen) Wellicht dat ik eerst nog een 5S overneem van een oom als hij de 6 haalt.
Succes!
Itunes gedownload, het werkt nog ookFabian schreef:Ah ok, thnx.Steven N. schreef:Je kan hem gewoon aan de pc updaten met iTunes, dan buffert hij de update op je pc en niet op het toestel. Sinds vandaag is de tweede versie iOS8 ook uit. Die schijnt ook goed te zijn voor de 4S, de eerste versie iOS8 was drama op de 4S.Fabian schreef:Ik hou het nog even bij de 4S, volstaat voor nu. (al kan IOs 8 er niet op ivm te weinig vrij geheugen) Wellicht dat ik eerst nog een 5S overneem van een oom als hij de 6 haalt.
Succes!
Heb echt nog nooit dat ding aan de computer gehangen, en Itunes heb ik nog nooit geopend![]()
Maar ik zal eens kijken
Hans, First World problemsDownforce Hans schreef:Wat een gezeur lees ik weer zeg.
Dan is hij te dun en dan weer te breed en ga zo maar door.......dingen waar je na een half uur aan gewend bent.
Dan buigt hij weer door, pfff je bent gewoon een debiel wanneer je met opzet zo`n ding probeert te buigen.....
Overigens een HTC buigt nog sneller door, nooit iemand over gehoord.........