[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sgteARWn ... dded#at=24[/youtube]

+1GTRene schreef:zekers te weten, gaaf ding zeg 8)
mooie kleur en wielen, beetje ruig![]()
alleen jammer van die kleine remmen voor
Zusje en Broersiegerdehaan89 schreef:Ik dacht dat mijn E36 hier ook wel mocht staan eerlijk gezegd..
Dit schreeuwt om een remmen upgrade, alleen al voor de looks.siegerdehaan89 schreef:Ik dacht dat mijn E36 hier ook wel mocht staan eerlijk gezegd..
![]()
Paul schreef:kijk! al zovaak gezegt, mooie coupe, alleen die voorwielen staan in de kasten als een vlag op een strontschip, knal daar eens een 15mm spacer onder zodat ze mooi flush staan met de kast voor.
Geloof me dat staat tig keer mooier dan deze 1998 style ver in de kasten met het spul....
siegerdehaan89 schreef:Paul schreef:kijk! al zovaak gezegt, mooie coupe, alleen die voorwielen staan in de kasten als een vlag op een strontschip, knal daar eens een 15mm spacer onder zodat ze mooi flush staan met de kast voor.
Geloof me dat staat tig keer mooier dan deze 1998 style ver in de kasten met het spul....
Paul, nog kritiek op mijn auto of ideeen?
Paul schreef:Ja hij ligt achter TE laag... of de neus moet zakken, iets raked staat altijd erg goed bij een E36, dus achterkant halve cm of cm hoger dan voor.
hij ligt zoals ik het nu zie op de fotos achter te laag.
Voor de rest dikke prima! al zien de wielen er met centrecaps ook wel netjes uit, heb je die nog?
@ Naked E30 iX of "true true" compliment?siegerdehaan89 schreef:Lol @ Xave!