Macboy schreef:![]()
M2 ziet er schitterend uit

geen zwart plaklood gebruiken
Macboy schreef:![]()
Andre schreef:Vanavond even 15 km gereden.
Het is bij mij niet de overtuiging die de 1m wel had.
Kijkend over het stuur zie je de breede motorkap.
Bij de 1m heb je veel meer het gevoel dat je in een veel speelsere auto onderweg bent. Het is zo triest dat fabrikanten altijd maar groter en breder willen. Het komt de Fun factor niet ten goede.
De oranje verlichte standaard klokken winkel met stroom regeneratie erbij is ronduit triest. Geen mooie verlichting met rode wijzers zoals bij de 1M. Elke granny tourer heeft het zelfde dashboard!
Kijkend in de zij spiegels lijkt het wel dat ik in de spiegels kijk van mijn ford transit bus.
Ik moet aan deze auto nog wel het een en andere wijzigen wil ik hem naar mijn hand zetten. Hij heeft meer werk nodig dan de 1M coupe.
Ik ga absoluut mijn aankopen niet verdedigen. In de basis is de 1M gewoon de auto die meer Fun bied! De M2 is tov van een 1m coupe een mini m4 en dat gevoel geeft ie ook. De 1M is van een andere orde.
Motor kan ik weinig over zeggen ik heb voorzichtig gereden.
De m2 is de auto die je nu nieuw kan kopen en een 1m niet meer. En ik heb nu straks 5 jaar de 1m gereden en zoek een nieuwe BMW uitdaging. Maar als die beter is betwijfel ik!
Als je geen 1m heb gereden of in bezit heb gehad dan is dat een groot gemis als je een ware BMW liefhebber bent!
Hij valt in het rijtje E30 M3 eentje die eens in de zoveel tijd voorbij komt. Een analoge auto. De M2 is dat zeker niet!
Is de m2 slecht nee zeker niet. Hij is moderner en nieuwere techniek en andere keuzes zijn er niet. Een nieuwe uitdaging om ook hier weer plezier uit te halen!