Ik heb de 749 weer opgehaald van het "Knot" beurtje...
Meevaller: de spanningsregelaar was niet stuk

Echter er was geklooid met bekabeling, dus het hele start en laadcircuit is getest en doorgemeten, startrelais gerepareerd, extra massakabel gelegd etc.
Verder:
- Kleppen gesteld + riemen
- Iridium bougies
- Klepdekselpakkingen
- Luchtfilters
- Koppelingsplaten vervangen en korfranden gevlakt, gereinigd
- Voorvork volledig gereviseerd, lineaire veren, andere olie en wat andere aanpassingen voor sportiever gebruik
- Balhoofdlagers gereinigd, opnieuw ingevet, afgesteld
- Nieuwe voorwiellagers
- Achterveer en linksysteem volledig gecontroleerd, gereinigd, naaldlagers gecontroleerd
- Race rem/schakelset voor omgekeerd schakelen en rem/koppelingshendels gemonteerd
- Sportievere remblokken voor + achter
Low budget idee wel een beetje uit de hand gelopen, maar nu zou die toch voor elkaar moeten zijn voor komend seizoen
