Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)
- Gert-jan
Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)
Als je die leuk vind dan is dit ook nog wel een tip om te kijken: https://youtu.be/cMVBi_e8o-Y?si=c0Tt6FoDOf4r4zMw
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
^Ah die met die olietanker die 't strand opvaart. Die moet ik nog gaan kijken.... 
- Gert-jan
Zeker een aanrader!
Birdbox was idd ook een goede
Birdbox was idd ook een goede
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Gisteravond met MdV en dochter naar The Devil Wears Prada 2 geweest. 40 vrouwen in de zaal. Twee mannen, waaronder ik:)
DWP was wat ik me herinner wel geinig en komisch bij tijden. DWP2 niet.
Slap niemendalletje, hoe leuk Anne Hathaway ook doet en is, hoe goed Streep er nu nog uitziet en hoe gelikt de beelden zijn.
Een soort boring Emily in Paris terwijl dat al mierzoet en zwaar ongeloofwaardig is. Dat is DWP dan weer niet.
Maatschappelijke issues(persvrijheid/grote bedrijven die saneren/ menselijkheid zoek/ woke cancel etc worden aan de kaak gesteld, maar daarvoor/daarom wil ik niet naar DWP2.
Zoals Streep Miranda Priestley neerzet bestaan er mensen die zo zijn en doen en dat zal altijd blijven. Dus voor mij geen oeh en aah. Geen plottwist. Heel mager qua scenario. Ik vroeg nadien MdV en dochterlief: Allebei meh beleving. Lag niet aan mij dus:)
Hier staat wel wat positiefs waar ik 't niet echt mee eens ben:
https://filmkrant.nl/recensies/the-devil-wears-prada-2/
Dan Michael. Afgebrand door diezelfde hypocriete woke/cancel pers qua recensies
En ik(wij, MdV is vanaf kind MJ gek, always, wat men ook van hem vindt/vond) Ik vond 'm geweldig! Genoten van z'n muziek natuurlijk, de dans van z'n neefje(die dus de hoofdrol heeft) , de beleving. Prachtig.
Volle zaal met tieners tot 60ers ;mannen vrouwen en een groepje jongens van 20. De zaal wilde eigenlijk wel gaan staan en gaan dansen op momenten. Maarja... Echt beleving. En qua open end en midway (eind 80s begin 90s) komt er volgens mij nog wel een deel '2'.
Indrukwekkend.
DWP was wat ik me herinner wel geinig en komisch bij tijden. DWP2 niet.
Slap niemendalletje, hoe leuk Anne Hathaway ook doet en is, hoe goed Streep er nu nog uitziet en hoe gelikt de beelden zijn.
Een soort boring Emily in Paris terwijl dat al mierzoet en zwaar ongeloofwaardig is. Dat is DWP dan weer niet.
Maatschappelijke issues(persvrijheid/grote bedrijven die saneren/ menselijkheid zoek/ woke cancel etc worden aan de kaak gesteld, maar daarvoor/daarom wil ik niet naar DWP2.
Zoals Streep Miranda Priestley neerzet bestaan er mensen die zo zijn en doen en dat zal altijd blijven. Dus voor mij geen oeh en aah. Geen plottwist. Heel mager qua scenario. Ik vroeg nadien MdV en dochterlief: Allebei meh beleving. Lag niet aan mij dus:)
Hier staat wel wat positiefs waar ik 't niet echt mee eens ben:
https://filmkrant.nl/recensies/the-devil-wears-prada-2/
Dan Michael. Afgebrand door diezelfde hypocriete woke/cancel pers qua recensies
En ik(wij, MdV is vanaf kind MJ gek, always, wat men ook van hem vindt/vond) Ik vond 'm geweldig! Genoten van z'n muziek natuurlijk, de dans van z'n neefje(die dus de hoofdrol heeft) , de beleving. Prachtig.
Volle zaal met tieners tot 60ers ;mannen vrouwen en een groepje jongens van 20. De zaal wilde eigenlijk wel gaan staan en gaan dansen op momenten. Maarja... Echt beleving. En qua open end en midway (eind 80s begin 90s) komt er volgens mij nog wel een deel '2'.
Indrukwekkend.
-
Tom
Vandeweek ook gezien met pa, mooi. Muziek blijft geweldig.Robin schreef: 09 mei 2026, 06:35
Indrukwekkend.