Niet op gestemd maar idd na die uil was ik wel klaar met hemElise schreef: 24 nov 2020, 17:17 Toen ik de Uil van Minerva hoorde, hing bij mij de broek op halfzeven en dat is daarna nooit meer goed gekomen.
Echt een verloren stem geweest, zonde![]()

Niet op gestemd maar idd na die uil was ik wel klaar met hemElise schreef: 24 nov 2020, 17:17 Toen ik de Uil van Minerva hoorde, hing bij mij de broek op halfzeven en dat is daarna nooit meer goed gekomen.
Inderdaad, echt jammer. De uil van Minerva is niet meer!Tom schreef: 24 nov 2020, 17:07 Ergens ook jammer, ze begonnen veelbelovend en het partijprogramma stond mij ook wel aan, maar het laatste jaar was Baudet helemaal de weg kwijt met z'n viruswappies en gedraai.
Hahaha, na dat verhaal ging het inderdaad hard achteruit. Vind Baudet maar een eng ventje, rare gedachtes houd die erop na.Elise schreef: 24 nov 2020, 17:17 Toen ik de Uil van Minerva hoorde, hing bij mij de broek op halfzeven en dat is daarna nooit meer goed gekomen.
Op BNR deed Wilders blijk maken van het verliezen van een bondgenoot. En dat de champagne nog wel even dicht mocht blijven.(werd bijna letterlijk gezegd)tomgtr schreef: 24 nov 2020, 15:45 Poeh zeg, dat gaat wel erg hard. Denk dat de champagne bij PVV geopend wordt. En hoe oneens ik het ook ben met sommige dingen die Wilders zegt, ik ben wel overtuigd van betere intenties en meer slimheid bij Wilders.
gelukkig maar.
Wat dat betreft houden ze hier in NL graag van mensen voor de bus te gooien zodra het te moeilijk wordt. In Zweden heerst ook zo’n cultuur om net zo lang weg te kijken.
Watvoor rare gedachten?WJ schreef: 24 nov 2020, 18:05Rare gedachtes houd die erop na.Elise schreef: 24 nov 2020, 17:17 Toen ik de Uil van Minerva hoorde, hing bij mij de broek op halfzeven en dat is daarna nooit meer goed gekomen.
edit; ook een beetje het idee dat Baudet gewoon camera geil is en eigenlijk niet teveel zin heeft in 'het werk'.
Paul Cliteur geeft ook de pijp aan Maarten.Bram schreef: 24 nov 2020, 15:18Theo gelooft het ook wel.Elise schreef: 23 nov 2020, 18:52 FvD gaat lekker: Baudet stopt als lijsttrekker
Ik vermoed dat Baudet de bui al ziet hangen bij de komende verkiezingen.
https://nos.nl/artikel/2357914-hiddema- ... kamer.html
Sorry, dat vind ik een beetje kort door de bocht. TB flirte ook zeer openlijk met white supremacy. Wat Wilders (bedoeld onhandig) vaak zegt over het gevaar van moslim invloeden kan ik het deels mee eens zijn. TB was in dat opzichte veel enger. Tel daar dat culturele geneuzel bij waar hij zich als veel intiligenter voordeed dan hij was en ik ga hem niet missen.PimV schreef: 25 nov 2020, 09:53 Ik vind het wel jammer dat deze drie heren - welke toch echt wel voor kleur in de politiek zorgden - er nu mee stoppen. Baudet deed wel vreemde dingen, maar ik vond hem wel altijd zeer betrokken en gepassioneerd bezig. I.t.t. 3/4 van de kamer. Hiddema en Cliteur enorme vakinhoudelijke kennis en ervaring. Die Freek hadden ze nooit op de lijst moeten zetten, daar kleeft gewoon teveel controversie omheen.
En ook weer typisch Nederlands, bij dat fijne geloof wat hierboven wordt aangehaald moeten we keer op keer horen dat het incidenten zijn en geen afschildering van de grote groep, GroenLinks en SP hebben ook echt hele rare vogels in de achterban, oproepend tot geweld en erger richting PVV/FVD - allemaal uitzonderingen.
Maar het FVD is gelijk afgeserveerd als een club vol nazi's omdat er een paar mafklappers rare appjes sturen. Shoot first - ask questions later.
Ik ben benieuwd hoe nu verder. Programma blijft goed, evenals een goede kandidatenlijst… we gaan het meemaken.
Nou, daar blijft weinig meer van over hoor.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Hitz en 28 gasten