De EU
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: De EU
De waarheid mag verteld, ook al is het door een (nu) buitenstaander:)
Punt is dat de EU met Juncker cs steeds meer op 'n communistische hierarchie begint te lijken(als het al niet zo is) en dat kaart Farrage aan.
Punt is dat de EU met Juncker cs steeds meer op 'n communistische hierarchie begint te lijken(als het al niet zo is) en dat kaart Farrage aan.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
^Beide kul argumenten van Gijzert en Bram;
1 niet luisteren, toch oordelen; wat is dan de rationele besluitvorming?
2 in de Brexit gesleurd, ja das democratisch verlopen, men heeft gekozen, het doel bereikt, dan komt er wel eens een ander aan het roer. Dit itt mensen die nooit hun doel bereiken, en lekker blijven zitten.
1 niet luisteren, toch oordelen; wat is dan de rationele besluitvorming?
2 in de Brexit gesleurd, ja das democratisch verlopen, men heeft gekozen, het doel bereikt, dan komt er wel eens een ander aan het roer. Dit itt mensen die nooit hun doel bereiken, en lekker blijven zitten.
-
-
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
-
Farrage wil (nog)EU lidstaten behoeden/uitleggen voor waar schurk Juncker cs eigenlijk mee bezig is.
Daar heeft hij recht op en hij doet dat ook. Hij zit daar in de EU en zijn praat staat mijlenver boven dat geneuzel van Juncker cs.
En Juncker cs acht ik verantwoordelijk voor de EU en dus OOK mede de incidenten en wrijvingen in EU/ropa, dus zo los van elkaar staat 't allemaal niet.
Daar heeft hij recht op en hij doet dat ook. Hij zit daar in de EU en zijn praat staat mijlenver boven dat geneuzel van Juncker cs.
En Juncker cs acht ik verantwoordelijk voor de EU en dus OOK mede de incidenten en wrijvingen in EU/ropa, dus zo los van elkaar staat 't allemaal niet.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Het is niet alleen Farage, er zijn wel meer mensen die, met grote ogen en dikke vraagtekens daarin, kijken wat Jucker nu allemaal bekokstooft.
Ik herhaal mijn link van de vorige pagina maar even, dan kan er tenminste inhoudelijk gediscussieerd worden.
https://www.nrc.nl/nieuws/2017/09/14/am ... 0-a1573389
Ik herhaal mijn link van de vorige pagina maar even, dan kan er tenminste inhoudelijk gediscussieerd worden.
https://www.nrc.nl/nieuws/2017/09/14/am ... 0-a1573389
- romo
^^Die Brit zit daar democratisch gekozen in het EU parlement, die moet niet stil zijn, die heeft de edele PLICHT om te spreken !! Niet om bank te hangen, vergaderingen te skippen waar wel voor getekend is en vervolgens donderdag 13.00 de trein naar huis te pakken, zoals veel van de geachte EU parlements leden dat plachten te doen.
Daarbij is GB nog steeds EU lid en de Brexit wel aanstaande maar geen feit.
Kortom Gijzert; jouw punt bestaat niet eens.
Daarbij is GB nog steeds EU lid en de Brexit wel aanstaande maar geen feit.
Kortom Gijzert; jouw punt bestaat niet eens.
- RS-Ron
Ik zie wel een causaal verband tussen de mogelijkheid vrij te reizen in Europa (waar de UK nog steeds inzit) de Frontex taxi-dienst, de totaal ontbrekende mogelijkheid na te gaan wat je binnenhaalt door een compleet ontbrekende administratie in de landen waar migranten/vluchtelingen (zeggen) vandaan te komen, het nog steeds niet kunnen optuigen van een efficiente Europese terreur-opsporingsdienst met Europese jurisdictie en bijbehorende operationele samenwerking en het wederom binnenhalen van nieuwe lidstaten die nog 50 jaar achterlopen op alle vlakken, behalve hiet zien van kansen op gratis geld van anderen. Denk dat de punten die Farage maakt wel degelijk verband huoden met de procentuele kans op een aanslag. Dus mag hij zijn mond opendoen.
Gr Ron
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Dat mag die ook, je ziet mij nergens zeggen dat die z'n mond moet houden. Ik denk dat de Britten na de Brexit als de gevolgen helemaal duidelijk zich nog wel even achter de oren zullen krabben, en dat staat mede op zijn conto, met z'n anti EU campagne.
- RS-Ron
De enige die een anti EU campagne heeft gevoerd en nog steeds doet is de EU zelf. Als je die Juncker bezig ziet met zijn knuffelpoedel Timmerfrans en hoort wat voor onzin hij en zijn "volgers" uitkramen gaat er toch een lamje van 50.000 lumen branden bij ieder weldenkend mens ?
Gr Ron
Gr Ron
-
Huh? En Ron(en ik) legt net haarfijn, geen speld tussen te krijgen, uit dat er WEL degelijk verband is tussen de dingen die IK aanhaalde...Bram schreef: 15 sep 2017, 13:46 Dat mag die ook, je ziet mij nergens zeggen dat die z'n mond moet houden. Ik denk dat de Britten na de Brexit als de gevolgen helemaal duidelijk zich nog wel even achter de oren zullen krabben, en dat staat mede op zijn conto, met z'n anti EU campagne.
Jullie zien Brexit/Farrage etc als een drama, dat kan en mag, ik zie de huidige EU en z'n beleid/ aanslagen/immigrantenpolitiek als een iets groter probleempje. That's all:)
-
Je staat in de keuken te koken. Opeens slaat de vlam in de pan, oeh, kan gebeuren, snel 'n doek eroverheen. Waar ligt 'n doek, zoeken. Verdomme. Waar ligt die doek nou. Vlammen slaan redelijk uit de pan, het moet niet overslaan naar fornuis en delen van 't aanrecht/keuken etc.
Deurbel gaat. Tja wie is dat nou weer. Je doet de deur open:Jehova's getuigen, g*dverd8mme, ook dat nog.
Je zegt, we zijn bekeerd en wil de deur dicht doen. Voet van Jehova ertussen. Jij duwen, maar je geeft 't op.
Laat hun hun woord maar doen een minuutje dan. De Jehova's beginnen te ratelen en jij wordt er kotsmisselijk van, gaat haast nog in discussie, maar weet met 'n ferme klap de deur te sluiten met 'n gebroken neus van één der Jehova's tot gevolg.
Ha, denk je, die heb ik even goed de waarheid verteld en gaat met 'n grijns op je gezicht handenwrijvend naar de in lichterlaaie staande keuken.
Zoiets?:)
Deurbel gaat. Tja wie is dat nou weer. Je doet de deur open:Jehova's getuigen, g*dverd8mme, ook dat nog.
Je zegt, we zijn bekeerd en wil de deur dicht doen. Voet van Jehova ertussen. Jij duwen, maar je geeft 't op.
Laat hun hun woord maar doen een minuutje dan. De Jehova's beginnen te ratelen en jij wordt er kotsmisselijk van, gaat haast nog in discussie, maar weet met 'n ferme klap de deur te sluiten met 'n gebroken neus van één der Jehova's tot gevolg.
Ha, denk je, die heb ik even goed de waarheid verteld en gaat met 'n grijns op je gezicht handenwrijvend naar de in lichterlaaie staande keuken.
Zoiets?:)
-
Meer (totale) decentralisatie en veel minder verplichtingen van de EU naar ons. De EU is nu een waterhoofd met een paar waardeloze eigengeilers aan de top. Met alle gevolgen van dien.
Dit is niet hoe de EU bedoeld was toen ze werd opgericht.
Dit is niet hoe de EU bedoeld was toen ze werd opgericht.