Chrome blauw zeker!Fabian schreef: 30 aug 2018, 23:12 Super kleur, mn favoriet van de 3 standaard kleuren.
Maar ik ga m niet wrappen in een standaard kleur, das te makkelijk![]()

Chrome blauw zeker!Fabian schreef: 30 aug 2018, 23:12 Super kleur, mn favoriet van de 3 standaard kleuren.
Maar ik ga m niet wrappen in een standaard kleur, das te makkelijk![]()
Eens, stiekem moet er behoorlijk wat geld in voordat hij weer ok-isch is. Dat is gelukkig vooraf al gedaan en was mij bekend, maar je bent zo vele duizenden verder bij de dealer aan vervanging van computers, sloten, sleutels, instrumentenpaneel etc etc. Met alles wordt gerommeld namelijk door de boefjes...Arthur schreef: 31 aug 2018, 14:10 Dat is bij Fabian wel ff anders. Hij 'kent' de hele auto en z'n historie. Kom je dit tegen bij Ali om de hoek dan bedenk je je wel 2x.
Apart dat ze er zoveel aan doen, ook dat overspuiten etc.
Don’t worry, deze gaat echt niet zomaar wegSpijkerhard schreef: 01 sep 2018, 17:42 Echt gaaf Fabian! Geniet ervan, maar dat gaar wel goed komen!
Er problemen mee dat ik hier vast een volgorde lijst van potentiële overname kandidaten begin?
1. Spijkerhard.
Volgens mij precies 1bm-dub schreef: 01 sep 2018, 19:15 Er zijn ook een handjevol Monte Carlo Blue 1M's geleverd. Misschien heb ik er overheen gelezen, maar wat is de originele kleur van je 1M?