2x Gumpert Apollo

3x 997 GT2
2x C63 AMG
CL63 AMG
CLK-DTM AMG
430 Scuderia
etc etc
Yummie. MORE !!!!Mark Nauta schreef:#6
[img:700:465]http://www.marknauta.nl/extra/ring/MPN_8351copy.jpg[/img]
Kan ik (nog) niet aan tippen. Keurig Mark!Robert Guezen schreef:Yummie. MORE !!!!Mark Nauta schreef:#6
[img:700:465]http://www.marknauta.nl/extra/ring/MPN_8351copy.jpg[/img]
Uw wachten wordt beloondMichel Pol schreef:Ik wacht geduldig af!
Michel
Thanks Robert. Leuk om elkaar eens gesproken te hebben.Robert Guezen schreef:Yummie. MORE !!!!Mark Nauta schreef:#6
k33z schreef:Dat ziet er al ZEER goed uit Mark! Schitterende kleuren komen er uit die camera!
Ik ben ook net weer terug van een korte vakantie (5 dagen) naar de Eiffel. Zaterdagavond even bij de ring gekeken en een tijdje met de gebroeders Nauta staan praten, die hadden er een paar bijzondere dagen op zitten
Zaterdagavond was het echt vreselijk druk, dus niet aan rijden toe gekomen. Zondagavond terug was het idee.
Uiteindelijk zondag al wat eerder in de buurt van de ring aangekomen. Eerst even lekker een uurtje in de zon staan kijken aan de kant van de ring, wat een schitterende karren reden er rond!
Daarna richting de poort, maar de ring was inmiddels gesloten. Om een uurtje of 18:00 ging de ring weer open, dus maar eens een rondje gaan maken.
Tijdens mijn ronde complete chaos gezien. Eerst een oude Renault die achterwaarts de vangrails in gegaan was en daarna de echte chaos. Ergens halverwege het circuit waren denk wel 2/3 auto's en 4 motoren gecrasht.
Dit schrijft iemand erover op www.nurburgring.nl:
........met als grootste klapper rond 18:30 een ouwe Jag die in Klostertal ontploft was + oliespoor waar enkele motorrijders door onderuit geschoven waren, heb het gelukkig niet van dichtbij gezien, maar schijnt echt een teringravage geweest te zijn.......
Was een redelijke ravage, hoop dat de motorrijders ook redelijk ongedeerd waren.
Maar rondje was weer erg mooi, blijft een machtige baan. Met mijn zeer beperkte circuitkennis lag het tempo niet super hoog, maar gewoon een leuk tempo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten