'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 04 feb 2008, 12:11

////Maikel schreef:Misschien wel 4+ miljoen.... :D
7 miljoen. :shock:
Jij werkt toch bij SBS of niet?
Goeie opkomst denk ik. ;)

De tussenstand op dit moment.

Nathalee kan onwel geworden zijn, ofwel door teveel drank/drugs, ofwel door iets wat Joran haar toegediend heeft.
Ze kan echter ook per ongeluk door hem gedood zijn.

Ze kan door zijn vriend in zee gedumpt zijn, ze kan echter ook door hem zelf in zee gedumpt zijn en ze kan door zijn vader in zee gedumpt zijn.
Dit kan gebeurd zijn terwijl ze bewusteloos was, terwijl ze in coma was of terwijl ze al overleden was.

Er is eigenlijk gewoon geen enkel bewijs voor de ene of voor de andere theorie.
Dat Joran van de leugens aan elkaar hangt is inmiddels wel duidelijk, maar dat betekent ook dat alles wat gisteravond uitgezonden is wel gelogen kan zijn, om er zelf beter van te worden.
Hij komt in allerlei mediaprogramma's, droomt al van een enorme schadevergoeding en dan zou hij het verhaal tegen een crimineel vriendje niet wat aandikken om zelf voor vol aangezien te worden en zo in het wereldje te kunnen komen?

Een ding snap ik nog niet: ik heb hem nergens in het programma horen zeggen dat het lichaam verzwaard was met stenen, alleen maar het tegenovergestelde, dat het lichaam zo overboord gekieperd is.
Volgens mij logica blijft een lijk dan gewoon drijven en eveneens volgens mijn logica moet het dan na 3 jaar toch wel eens gevonden worden (of tenminste delen ervan), zeker als het maar een kilometer of twee van de kust gedumpt is? Op een van de meest toeristische plaatsen ter wereld waar het stikt van de zwemmers, duikers, parasailers, boten, vliegtuigen en weet ik wat.

Niall

Bericht door Niall » 04 feb 2008, 12:15

Wie wordt z'n nieuwe advocaat. Macboy misschien :lol:

Knot

Bericht door Knot » 04 feb 2008, 12:18

Andere RangeRover was gewoon een servicebeurt ofzo dat die andere weg was om het aannemelijker te maken dat er niets met die andere aan de hand was kwa foefjes... althans dat lijkt me hun denkwijze.

Lichaam gedumpt zonder verzwaring... denk dat het dan echt wel gevonden was. Dus gewoon verzwaard en het deel op zee wordt vaag gehouden omdat zn Pa anders hetzelfde met hem uit gaat halen??

Macboy

Bericht door Macboy » 04 feb 2008, 12:22

Even voor de duidelijkheid: ik heb nergens gezegd dat het zomaar begrijpelijk is een lijk weg te gooien. Citeer dan aub wel het GEHELE deel waar ik aangeeft dat iemand (zeker onder invloed van alcohol of drugs) ontzettend bang kan worden en vanuit paniek dan (dat is dus het begrijpelijke eraan) iets moet verzinnen.

Daarbij hoort dus het feit dat uit zijn verhaal (los of dit klopt) blijkt dat het NIET ZIJN IDEE was maar van die derde persoon.

En dat hij erbij zou hangen als Natalee gevonden wordt: ja tuurlijk sperma en/of drugs in het lichaam, das ook niet zo gek toch? Dat hoeft niet meteen iets anders te betekenen.

Dat is gewoon suggestief reageren met wetenschap over de zaak.

Feit en fictie uit elkaar halen is moeilijk.

Ik ben het geheel eens met de zeer goede post van Dexter en ook Allen zegt terecht of Joran wel of geen lieverdje is niet relevant is.

Het gaat erom dat Peter R. de Vries de zaak zo heeft gepresenteerd dat alles duidelijk zou worden, maar eigenlijk wordt alles zo alleen maar onduidelijker.

Peter afkraken doen we verder niet, die vent verricht doorgaans goed werk waar het OM blijft steken, maar dat betekent NIET dat ik het eens moet zijn met zijn wijze van presenteren, vragen stellen en suggestieve opmerkingen die niet kloppen.

Peter is deels gefrustreerd dat Joran niet heeft bekend haar te hebben vermoord, dat weet ik zeker en dáárom gooit hij het nu op een andere toer.

De zaak is dus alles behalve opgelost ...

HSR

Bericht door HSR » 04 feb 2008, 12:22

Knot schreef:Andere RangeRover was gewoon een servicebeurt ofzo dat die andere weg was om het aannemelijker te maken dat er niets met die andere aan de hand was kwa foefjes... althans dat lijkt me hun denkwijze.

Lichaam gedumpt zonder verzwaring... denk dat het dan echt wel gevonden was. Dus gewoon verzwaard en het deel op zee wordt vaag gehouden omdat zn Pa anders hetzelfde met hem uit gaat halen??
Als ik mij niet vergis zinkt een lichaam eerst en een X aantal uur later gaat het weer drijven door gasvorming in het lichaam dat door rotting? vrij komt.

Luco

Bericht door Luco » 04 feb 2008, 12:27

hugo schreef:
Knot schreef:Andere RangeRover was gewoon een servicebeurt ofzo dat die andere weg was om het aannemelijker te maken dat er niets met die andere aan de hand was kwa foefjes... althans dat lijkt me hun denkwijze.

Als ik mij niet vergis zinkt een lichaam eerst en een X aantal uur later gaat het weer drijven door gasvorming in het lichaam dat door rotting? vrij komt.
klopt dacht ik ja

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 04 feb 2008, 12:30

hugo schreef:

Als je zwaar genoeg bent ( gemaakt, that is), dan kom je ech nie meer boven, nie wieder.................................

Gaat het rotten, en dat gaat het, dan zijn er heel wat organismen die er wel lekkere trek van krijgen, de rest maakt de natuur en de tijd wel een eind aan.
Als ze in zee gedumpt is ( even voor waar aangenomen) dan vinden ze haar idd never nooit niet meer terug.............................

Is ze ergens begraven is, dan zijn er wat meer mogelijkheden.....................als ze haar vinden that is...........................

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 04 feb 2008, 12:34

Een niet verzwaard lijk komt boven, of als je het in plastic pakt, niet zwaar genoeg hebt gemaakt, dan ook komt ie ook boven. Het gas kan dan niet weg.

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 04 feb 2008, 12:34

Ok wie gaat er mee de ouders van Joran eens aan de tand voelen? Als het met hem zelf niet lukt dan moet je andere personen in het verhaal uit gaan sluiten.

Knot

Bericht door Knot » 04 feb 2008, 12:37

Romo, begraven lijkt me moeilijk.... het moet snel gebeurd zijn en dan lijkt me de zee de enige optie zonder veel kant te lopen gezien te worden.

RobS

Bericht door RobS » 04 feb 2008, 12:41

Geen arrestatiebevel Joran van der Sloot
Uitgegeven: 4 februari 2008 06:08
Laatst gewijzigd: 4 februari 2008 12:14

RIJSWIJK - De rechter-commissaris op Aruba heeft het vooronderzoek in de zaak rond Joran van der Sloot heropend. Maar een vordering van het Openbaar Ministerie (OM) om hem, na zijn verklaringen in het programma van Peter R. de Vries, in voorarrest te nemen is afgewezen.

De onderzoeksrechter vindt dat de bekentenis niet voldoet aan de zware eisen die nodig zijn om Van der Sloot vast te zetten.

De rechter wees de vordering van het OM vrijdag af. Omdat Van der Sloot al twee keer eerder is aangehouden en tijdelijk heeft vastgezeten, vindt de rechter dat aan een hernieuwde voorlopige hechtenis zeer zware eisen moeten worden gesteld.

Zeven miljoen

Niet minder dan zeven miljoen mensen hebben zondagavond naar de tv-uitzending van Peter R. de Vries gekeken. Joran van der Sloot sprak daarin uitgebreid over de verdwijning van Natalee Holloway op Aruba in 2005.

De gesprekken werden door een infiltrant van Peter R. de Vries opgenomen tijdens autoritten. Het is volgens de Dienst Kijk- en Luisteronderzoek (KLO) "het best bekeken misdaadprogramma aller tijden".

De Vries heeft op 20 januari een deel van zijn met de verborgen camera gemaakte opnamen aan justitie op Aruba laten zien. Een paar dagen later volgde een aanvulling en op 1 februari het laatste deel. Op 29 januari - de dag waarop Van der Sloot voor het laatst heimelijk werd gefilmd - heeft de rechter-commissaris het gerechtelijk vooronderzoek heropend.

Voorzichtig

Volgens Justitie wekten de beelden de indruk "dat deze versie van de feiten de waarheid wel eens dicht zou kunnen naderen". Maar volgens het OM moet met de bekentenissen voorzichtig en zorgvuldig omgesprongen worden.

Dat de verdwijning van Natalee Holloway met de tv-uitzending "voor het oog van velen" lijkt opgelost, betekent nog niet dat het voldoende is voor een veroordeling door de rechter.

Gat

De Arubaanse oud-politiecommissaris Gerold Dompig denkt dat de bekentenis aansluit op het politieonderzoek. "We zijn Van der Sloot 40 tot 50 minuten kwijt in dat onderzoek, nadat hij Natalee had verlaten bij het strand. Omdat de locatie van zijn mobiele telefoon niet te traceren was, zit er een gat in de tijdslijn", aldus Dompig die tot mei 2006 het onderzoek in de zaak-Holloway leidde.

Strafrechtdeskundige Peter Tak, verbonden aan de Radboud Universiteit in Nijmegen, stelt dat het een moeilijke klus wordt om de zaak rond te krijgen op basis van Jorans bekentenissen op tv.

"Het grootste probleem is dat het lichaam van Natalee Holloway nooit is gevonden", zegt Tak. "Daardoor is het onmogelijk vast te stellen of het meisje nog leefde of al dood was toen de vermeende handlanger van Van der Sloot haar in zee dumpte."

Telefoontjes

Zondagavond is 2,5 keer vaker gebeld dan normaal tussen Nederland en Aruba. Het gaat volgens een woordvoerder van KPN om "een paar duizend telefoontjes".

m@rco

Bericht door m@rco » 04 feb 2008, 12:43

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Patrick_van_der_Eem

Patrick van der Eem is een Nederlandse man die bekend is geworden van zijn bijdrage aan een uitzending van het misdaadprogramma Peter R. de Vries, misdaadverslaggever van Peter R. de Vries, waarin de verdachte in de zaak van de verdwijning van het Amerikaanse meisje Natalee Holloway, Joran van der Sloot, via een verborgen camera-actie bekentenissen doet.

Van der Eem heeft in Almelo een technisch franchisebedrijf in slangen. Eén van zijn broers (Daury van der Eem) heeft een botenverhuurbedrijf op Aruba. Deze broer Daury wordt ook door Joran genoemd in het bekende gesprek in de auto. Daury heeft middels de landelijke krant "dag" laten weten dat hij hiermee niets te maken heeft, en dat de verklaring van Joran op dit punt gelogen is.

Staat in dat hij een broer heeft die Daury heet.. dat was ook de naam die genoemd werd.. Raar dat er dan geen reactie komt van die patrick wat betreft de naam Daury.. :?

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 04 feb 2008, 12:45

Energy schreef:Wie zegt dat hij daadwerkelijk met die Banana Tubes aan de gang was? Je zag ze daar varen inderdaad... maar of dat van hem is?

Als jij een auto heb, kan ik toch ook zeggen dat jij soms voor taxi'tje speelt?
Inderdaad, Peter mellde dat dat met die bananas en die bootjes ook al klopte, wijzend naar de branding waar die dingen liggen. DUHUHUHUHUHUHUH, jeses, zoals Joran spreekt de 'waarheid'over Daury, die een boot heeft en dagelijks bananen rondvaart. (Zucht) Dus klopt DAT in de ogen van Peter....Tuurlijk zou dat kunnen 'kloppen'. Je zit op een eiland/strand, dus is de link---->het kunnen hebben van een boot--->geld verdienen met bananas---->snel gemaakt...Vond ik echt een slecht onderdeel in dat programma:Onzin, bewijslast:0

De verdwenen witte K Swiss schoenen:Bloed/dna moeilijk afwasbaar:JA daar zou ik wel meer van willen weten.

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 04 feb 2008, 12:48

m@rco schreef:Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Patrick_van_der_Eem

Patrick van der Eem is een Nederlandse man die bekend is geworden van zijn bijdrage aan een uitzending van het misdaadprogramma Peter R. de Vries, misdaadverslaggever van Peter R. de Vries, waarin de verdachte in de zaak van de verdwijning van het Amerikaanse meisje Natalee Holloway, Joran van der Sloot, via een verborgen camera-actie bekentenissen doet.

Van der Eem heeft in Almelo een technisch franchisebedrijf in slangen. Eén van zijn broers (Daury van der Eem) heeft een botenverhuurbedrijf op Aruba. Deze broer Daury wordt ook door Joran genoemd in het bekende gesprek in de auto. Daury heeft middels de landelijke krant "dag" laten weten dat hij hiermee niets te maken heeft, en dat de verklaring van Joran op dit punt gelogen is.

Staat in dat hij een broer heeft die Daury heet.. dat was ook de naam die genoemd werd.. Raar dat er dan geen reactie komt van die patrick wat betreft de naam Daury.. :?
Zal wel BS zijn, iedereen kan Wikipedia aanpassen...

Robin

Bericht door Robin » 04 feb 2008, 12:49

Tering, de broer van die Patrick heet(ook)Daury lees ik nu in de link van m@rco?

Dit moet niet gekker worden. :lol:

Roy

Bericht door Roy » 04 feb 2008, 12:51

Is zo te zien bullshit... http://nl.wikipedia.org/w/index.php?tit ... on=history

Daar zie je dat er gewoon stond dat zijn broer een botenverhuurbedrijf heeft op Aruba.. en helemaal niet Daury. Dat heeft iemand (anoniem, want je ziet ip ipv gebruikersnaam) er weer neer gegooid.

RobS

Bericht door RobS » 04 feb 2008, 12:52

m@rco schreef:Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Patrick_van_der_Eem

Het blijft Wikipedia hè, niet alles klopt ;)

Robin

Bericht door Robin » 04 feb 2008, 12:52

Energy schreef:Is zo te zien bullshit... http://nl.wikipedia.org/w/index.php?tit ... on=history

Daar zie je dat er gewoon stond dat zijn broer een botenverhuurbedrijf heeft op Aruba.. en helemaal niet Daury. Dat heeft iemand (anoniem, want je ziet ip ipv gebruikersnaam) er weer neer gegooid.
LOL, dit is zo fokking onsamenhangend tot nu toe. Die Joran is waarsch slimmer dan Peter....

m@rco

Bericht door m@rco » 04 feb 2008, 12:54

Ja blijft Wikipedia indd das waar..

Iemand nog een RR sport kopen... BTW Geen Rokers auto! :lol:
http://www.autoblog.nl/archive/2008/02/ ... post-13227

GTRene

Bericht door GTRene » 04 feb 2008, 12:58

het lijk is vast niet in de zee, maar ik had vanaf het begin van de zaak het gevoel dat het lijk ergens in het ouderlijk huis is en z'n pa heeft hem geholpen...vast ergens in de muur of vloer of tuin aldaar :lol: :wink:

en van die sportschoenen? die natelee kwam erachter dat hij haar gedrogeerd had met iets en wilde alles vertellen en naar huis, Joran onstak in woede immers bang voor ontmaskering e.d. en vermoorde haar, en die schoenen zit dus dna op, en hij brengt misschien wel dwaalsporen uit richting zee en rioolputjes...die schoenen waren anders lijkt me ook al een keer gevonden? die zitten bij het lijk in of verbrandt in de open haard :lol:

De vader van Joran speelt een sleutel-rol, maar die man is 'slim" advocaat...

Trouwens Macboy...een gewetensvraag...

Stel jij moet Joran verdedigen, en ondertussen hoor je wat hij je verteld en je weet zeker dat hij haar heeft vermoord (maar je "mag" niks zeggen), zou je hem dan nog proberen vrij te krijgen op foutjes en of andere manieren? :roll:

Of zou je hem aangeven...

Ik vind als iemand echt crimineel is en iemand heeft omgebracht of grote schade heeft aangebracht een advocaat verplicht is dit te melden, en nooit voor hem mag opkomen om vrij te krijgen of om dat te verzwijgen...maarja das mijn mening, dus alleen mag werken voor echte eerlijke mensen..de tegenpartij dus waar de "schade" en of leed aan toegebracht is...

maarja dat terzijde.

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 04 feb 2008, 13:00

Jemig zeg, iedereen denkt tegenwoordig al bij het minste of geringste dat ze met een beetje (al dan niet valse) info aandacht kunnen trekken (wikipedia en die auto)... wat het erge is? Dat er sukkels zijn die er nog in trappen ook :lol:
Laatst gewijzigd door InjectTheVenom op 04 feb 2008, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 04 feb 2008, 13:00

LOL, nou dan kunnen we alle advocaten wel om gaan scholen tot putjesscheppers. :lol:

Qua tijd (40-50 minuten) dat zijn mobieltje niet getraceerd kon worden zou het trouwens logischer zijn dat hij (of in ieder geval zijn mobieltje, dat kan hij uiteraard ook aan iemand meegegeven hebben) die periode op zee zat (zonder ontvangst namelijk) dan op het eiland, maar goed, dat zegt ook niet alles.

Xave30

Bericht door Xave30 » 04 feb 2008, 13:04

JA hoor!!!!! wordt het duurste Range Rover occasion ooit! 8) :lol:

Let op dar er geen apparatuur overgebleven zijn. :wink: :lol:

RobS

Bericht door RobS » 04 feb 2008, 13:06

Het advocatenvak is niks voor jou Rene :P

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 04 feb 2008, 13:08

Rob Schouten schreef:Het advocatenvak is niks voor jou Rene :P
Jawel. :)

Advocatenkantoor R. Hartge:

voor al uw crime-passionels (maar geen moord) gepleegd door mooie blonde vrouwen tussen de 20 en 35 jaar

Plaats reactie