7 miljoen.////Maikel schreef:Misschien wel 4+ miljoen....
Jij werkt toch bij SBS of niet?
Goeie opkomst denk ik.
De tussenstand op dit moment.
Nathalee kan onwel geworden zijn, ofwel door teveel drank/drugs, ofwel door iets wat Joran haar toegediend heeft.
Ze kan echter ook per ongeluk door hem gedood zijn.
Ze kan door zijn vriend in zee gedumpt zijn, ze kan echter ook door hem zelf in zee gedumpt zijn en ze kan door zijn vader in zee gedumpt zijn.
Dit kan gebeurd zijn terwijl ze bewusteloos was, terwijl ze in coma was of terwijl ze al overleden was.
Er is eigenlijk gewoon geen enkel bewijs voor de ene of voor de andere theorie.
Dat Joran van de leugens aan elkaar hangt is inmiddels wel duidelijk, maar dat betekent ook dat alles wat gisteravond uitgezonden is wel gelogen kan zijn, om er zelf beter van te worden.
Hij komt in allerlei mediaprogramma's, droomt al van een enorme schadevergoeding en dan zou hij het verhaal tegen een crimineel vriendje niet wat aandikken om zelf voor vol aangezien te worden en zo in het wereldje te kunnen komen?
Een ding snap ik nog niet: ik heb hem nergens in het programma horen zeggen dat het lichaam verzwaard was met stenen, alleen maar het tegenovergestelde, dat het lichaam zo overboord gekieperd is.
Volgens mij logica blijft een lijk dan gewoon drijven en eveneens volgens mijn logica moet het dan na 3 jaar toch wel eens gevonden worden (of tenminste delen ervan), zeker als het maar een kilometer of twee van de kust gedumpt is? Op een van de meest toeristische plaatsen ter wereld waar het stikt van de zwemmers, duikers, parasailers, boten, vliegtuigen en weet ik wat.