maar sinds je strepen op die van jou vind ik die ook aardig geslaagd nu
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 23 dec 2009, 18:51
door EJGT3CS
Het is gewoon Z06, maar ik vind het vaag dat dat luchthappertje er niet zit.. Die zit er op andere foto's van deze auto wel..
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 23 dec 2009, 19:06
door Downforce Hans
Ik vraag me af waar aan jij kan zien dat het een z06 is :
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 23 dec 2009, 19:13
door EJGT3CS
Er zit een Z06 logo op de zijkant en een Grand Sport heeft een dubbele luchtinlaat achter de voorwielen!
En ik heb die foto gevonden door het intypen van Z06 bij google..
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 23 dec 2009, 19:20
door Downforce Hans
Een dubbele lucht inlaat achter de voorwielen, wat bedoel je daar mee?
Bij de grand sport zit er op de zelfde plaats ook een logo met hoe kan het ook anders "grand sport"
Iets googelen wil niet zeggen dat je ook daadwerkelijk de juiste info krijgt.
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 23 dec 2009, 19:55
door EJGT3CS
Grand Sport
Z06
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 23 dec 2009, 20:08
door Downforce Hans
ja, die kieuwen, dat klopt idd
Dacht even dat je die luchtuitlaten van de zr1 bedoelde.
Begrijp alleen niet de z06 tussen de twee foto`s
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 23 dec 2009, 21:50
door SteV6
Vanaf het eerste blik op de foto van die grijze kreeg ik het gevoel dat het een photoshop is .... Verklaart misschien de "foutjes"
Stephan
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 23 dec 2009, 22:15
door GTRene
foutje
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 23 dec 2009, 22:17
door GTRene
zo hierna de betere nwe Z06 foto's
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 23 dec 2009, 22:24
door GTRene
is dus type 2? 2009 Z06
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 23 dec 2009, 22:25
door EJGT3CS
Klopt Rene!
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 24 dec 2009, 08:23
door Downforce Hans
Nee, de z06 kent geen type 2.
ER worden wel steeds dingen veranderd zoals bv een andere versnellingsbak in 2008 en een andere abs computer.
Ook is er aan het dry sump systeem een wijziging geweest en in de olie tank zit een ander binnenwerk tegen het schuimen van de olie.
Ook aan het interieur zijn wat wijzigingen geweest waar onder meer leer en een carbon midden console.
Ik heb voor mijn wagen net zo`n console binnen gekregen en dat is 1 op 1 uit te wisselen.
Grtz,Hans
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 24 dec 2009, 11:35
door GTRene
Downforce Hans schreef:Nee, de z06 kent geen type 2.
ER worden wel steeds dingen veranderd zoals bv een andere versnellingsbak in 2008 en een andere abs computer.
Ook is er aan het dry sump systeem een wijziging geweest en in de olie tank zit een ander binnenwerk tegen het schuimen van de olie.
Ook aan het interieur zijn wat wijzigingen geweest waar onder meer leer en een carbon midden console.
Ik heb voor mijn wagen net zo`n console binnen gekregen en dat is 1 op 1 uit te wisselen.
Grtz,Hans
Waar staat dat bv, w/2LZ voor bij de Z06 die nieuwere velgen staat wel goed in die grijs tint, trouwens het lijkt wel of me die mooie lak kleur je meer glooiingen hebt in de carros 8) wat is er eigenlijk allemaal veranderd dan, allemaal kleine dingetjes ofzo?
tjonge wat veel types zijn er...anyway in alle types en kleuren en combo's te maken zie hier
2 LZ is een uitvoering waar je de auto in kan krijgen.
Het heeft met de uitvoering te maken b.v. met navi of zonder, metallic lak, etc
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 24 dec 2009, 14:27
door GTRene
Downforce Hans schreef:2 LZ is een uitvoering waar je de auto in kan krijgen.
Het heeft met de uitvoering te maken b.v. met navi of zonder, metallic lak, etc
ah, thanks ik zag inderdaad via die link die ik plaatste uit al die types wat je kon kiezen sommige modellen hetzelfde waren maar andere aanduiding erbij, dus dat is het 8)
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 05 mei 2010, 15:40
door Erik K.
Corvette ZR1 vs Koenigsegg CCR Evo
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 05 mei 2010, 16:02
door GTRene
Potverdorie zeg...belachelijk wat is zo'n CCR Evo snel...zo'n ZR1 kan al naar 200 in iets van 10.5sec? geen klein speeltje dus...
maar die CCR is een klasse apart, vind hem nog mooi ook
helemaal aan het eind v video ook leuk, zitten mooie geluidjes bij.
ik wil een K'egg CCR
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 05 mei 2010, 16:40
door Mathieu
GTRene schreef:Potverdorie zeg...belachelijk wat is zo'n CCR Evo snel...zo'n ZR1 kan al naar 200 in iets van 10.5sec? geen klein speeltje dus...
maar die CCR is een klasse apart, vind hem nog mooi ook
helemaal aan het eind v video ook leuk, zitten mooie geluidjes bij.
ik wil een K'egg CCR
Nee, doe mij maar de ZR1 8)
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 07 mei 2010, 15:00
door Luuk
Koenigsegg all the way! Geweldig.
Zijn er ook ergens dragraces te vinden tussen Pagani Zonda F en Koenigsegg CCX?
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 10 jun 2011, 20:48
door Rupie
De rechte stukken van de Nordschleife waren nog nooit zo kort
Indrukwekkend, hatzenbach trekt ie ook nog 1,6 a 1,7 ofzo zag ik.
Ooit eens uit zitten zoeken op vakantie in Portugal, als ik 2 ton zou winnen en aan een auto zou moeten besteden moest het een ZR1 worden had ik toen besloten.
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 15 jun 2011, 15:35
door Robin
Ik zag't filmpje gisteren. Wat sjouwt dat ding he en 7000rpm kommt nicht im Frage, RICO
lekker mild overstuurd de bocht uit. Wel wat hoekig, ok het is Vette's eigen testingenieur met rijcapaciteiten, maar zou een Vergers, Coronel, Stuck etc er nog 'n paar secondes af kunnen shaven? Soms gaat 't wat houterig(en ik snap waarom)
Over die G Meter waar hierboven al over wordt gesproken, is dat ding serieus nauwkeurig?
Ik zie 183mph op 't rechte stuk, zeg net geen 300 bij 6400/6500? Ik dacht dat zo'n ding 320 liep, of zity ie nog in z'n 5 denk ik daar?
Ik rij overigens t meest in de Vette C6R in iRacing, machtige kar. :boogie:
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 15 jun 2011, 17:18
door Downforce Hans
Ik denk dat het in zijn 5 is want volgens mij begint het rode gebied rond de 6500 toeren.
In de states hebben ze de begrenzer er af gehaald en en kwamen ze volgens mij tot bijna 350 km per uur.
Bij 330 loopt hij standaard in de begrenzer.
De vernellingsbak verhoudingen zijn ook duidelijk anders als bij de z06 en de 6 is geen overdrive maar een echte versnelling.