BMW E89 Z4 alles over de nieuwe 2009 Z4
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: BMW E89 Z4 alles over de nieuwe 2009 Z4
Meer 'gemiep' in de Telegraaf:
do 26 mrt 2009, 10:09 Geen M-versie nieuwe BMW Z4
Twingly blog zoekenJouw blog hier
benidorm - Van de BMW Z4 komt geen M-versie meer, zo laat productmanager Timo Göbel van BMW aan De Telegraaf weten. Volgens hem is de motorruimte in principe groot genoeg voor het V8-blok van sportwagendivisie M GmbH, maar wordt de Z4 met een achtcilinder sowieso te zwaar 'op de neus', terwijl het bovendien bouwtechnisch lastig is om het blok voorin te krijgen.
Tijdens de introductie van de Z4 in het Spaanse Benidorm presenteert BMW de Z4 met drie zescilindermotoren, een 2,5 liter met 204 pk, een 3,0 liter met 258 pk en een 3,0 liter met 306 pk. Laatstgenoemde biturbomotor vormt de doodsteek voor een M-uitmonstering. Met zijn snelheidspotentieel maakt hij de M-versie totaal overbodig. De Z4 Sdrive35i gedoopte uitvoering snelt in 5,2 tellen van stilstand naar 100 km/h, een V8-uitvoering zou nauwelijks sneller zijn.
“Het gewicht van een V8-motor is hoger dan dat van een zescilinder,” legt de productleider van de Z4 uit. “Hangen we die krachtbron voorin, dan moeten we achterin gewicht toevoegen om de ideale gewichtsbalans te behouden. De wagen wordt dan onnodig zwaar, wat het prestatieniveau niet ten goede komt. Zeker niet als je al een Sdrive35i te bieden hebt. Sorry, maar er komt geen M-uitmonstering meer.”
Overigens is BMW evenmin van plan om een viercilindermotor in de Z4 te hangen. “De motorruimte is zo ontworpen dat een zescilinder er perfect in past. Een viercilinder staat vooralsnog niet in de planning. We sluiten de komst echter niet helemaal uit, want als er voldoende vraag is, kunnen we alsnog beslissen om een kleinere motor in de roadster te hangen. We gaan er nu overigens vanuit dat er nauwelijks vraag zal zijn naar een Z4 met viercilinder motor. Dat hebben we ook in de vorige generatie Z4 gezien, waar het percentage vierpitters minimaal was.”
Over een dieselmotor in de open tweezitter is BMW eveneens kort: “Daar werken we zeker niet aan.” Het is de fabrikant bekend dat de SLK van concurrent Mercedes wel met een zelfontbrander gaat uitkomen, al moet daarop wprden gewacht tot de volgende generatie (2011). “Wij reageren niet op de concurrentie, maar op de vraag vanuit de markt. Wanneer blijkt dat er voldoende animo is voor een dieselversie, dan zullen wij een dergelijke uitvoering in overweging nemen. Vooralsnog is daar geen sprake van.” Volgens de productbaas komt de belangstelling voor een oliegestookte Z4 uit met name Italië en Frankrijk. “De vraag is of die interesse de benodigde investeringen waard is.”
do 26 mrt 2009, 10:09 Geen M-versie nieuwe BMW Z4
Twingly blog zoekenJouw blog hier
benidorm - Van de BMW Z4 komt geen M-versie meer, zo laat productmanager Timo Göbel van BMW aan De Telegraaf weten. Volgens hem is de motorruimte in principe groot genoeg voor het V8-blok van sportwagendivisie M GmbH, maar wordt de Z4 met een achtcilinder sowieso te zwaar 'op de neus', terwijl het bovendien bouwtechnisch lastig is om het blok voorin te krijgen.
Tijdens de introductie van de Z4 in het Spaanse Benidorm presenteert BMW de Z4 met drie zescilindermotoren, een 2,5 liter met 204 pk, een 3,0 liter met 258 pk en een 3,0 liter met 306 pk. Laatstgenoemde biturbomotor vormt de doodsteek voor een M-uitmonstering. Met zijn snelheidspotentieel maakt hij de M-versie totaal overbodig. De Z4 Sdrive35i gedoopte uitvoering snelt in 5,2 tellen van stilstand naar 100 km/h, een V8-uitvoering zou nauwelijks sneller zijn.
“Het gewicht van een V8-motor is hoger dan dat van een zescilinder,” legt de productleider van de Z4 uit. “Hangen we die krachtbron voorin, dan moeten we achterin gewicht toevoegen om de ideale gewichtsbalans te behouden. De wagen wordt dan onnodig zwaar, wat het prestatieniveau niet ten goede komt. Zeker niet als je al een Sdrive35i te bieden hebt. Sorry, maar er komt geen M-uitmonstering meer.”
Overigens is BMW evenmin van plan om een viercilindermotor in de Z4 te hangen. “De motorruimte is zo ontworpen dat een zescilinder er perfect in past. Een viercilinder staat vooralsnog niet in de planning. We sluiten de komst echter niet helemaal uit, want als er voldoende vraag is, kunnen we alsnog beslissen om een kleinere motor in de roadster te hangen. We gaan er nu overigens vanuit dat er nauwelijks vraag zal zijn naar een Z4 met viercilinder motor. Dat hebben we ook in de vorige generatie Z4 gezien, waar het percentage vierpitters minimaal was.”
Over een dieselmotor in de open tweezitter is BMW eveneens kort: “Daar werken we zeker niet aan.” Het is de fabrikant bekend dat de SLK van concurrent Mercedes wel met een zelfontbrander gaat uitkomen, al moet daarop wprden gewacht tot de volgende generatie (2011). “Wij reageren niet op de concurrentie, maar op de vraag vanuit de markt. Wanneer blijkt dat er voldoende animo is voor een dieselversie, dan zullen wij een dergelijke uitvoering in overweging nemen. Vooralsnog is daar geen sprake van.” Volgens de productbaas komt de belangstelling voor een oliegestookte Z4 uit met name Italië en Frankrijk. “De vraag is of die interesse de benodigde investeringen waard is.”
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Re: BMW E89 Z4 alles over de nieuwe 2009 Z4
Zo vind ik hem echt heel fraai en ook een erg mooie foto!!!GTRene schreef:
toch leuk...dikke V8 M3 erin en knallen
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: BMW E89 Z4 alles over de nieuwe 2009 Z4
verhaal Telegraaf zie snipe info zit vol tegenstrijdigheden...
verder is BMW evenmin van plan om een viercilindermotor in de Z4 te hangen zo zegt hij, om vervolgens te zeggen
Die V8 gaat er komen, echter willen ze meer mensen eerst aan de TT
De V8 van de M3 die erg ligt is (zelfs lichter kaal dan een S50/S54 R6 M3 motor) zal mijnsziens niet veel zwaarder zijn dan de TT3.0L BMW R6 motor, bovendien korter en meer naar achter zeg maar (lijkt me dus een bull excuus)maar wordt de Z4 met een achtcilinder sowieso te zwaar 'op de neus'
Het gewicht van een V8-motor is hoger dan dat van een zescilinder,” legt de productleider van de Z4 uit. “
Overigens is BMW evenmin van plan om een viercilindermotor in de Z4 te hangen
Een viercilinder staat vooralsnog niet in de planning. We sluiten de komst echter niet helemaal uit, want als er voldoende vraag is, kunnen we alsnog beslissen om een kleinere motor in de roadster te hangen...
verder is BMW evenmin van plan om een viercilindermotor in de Z4 te hangen zo zegt hij, om vervolgens te zeggen
dus dat zou ook voor de V8 kunnen gelden als ze zo over zaken sprekenWe sluiten de komst echter niet helemaal uit, want als er voldoende vraag is, kunnen we alsnog beslissen om een kleinere motor in de roadster te hangen...

Die V8 gaat er komen, echter willen ze meer mensen eerst aan de TT

-
- Berichten: 55121
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: BMW E89 Z4 alles over de nieuwe 2009 Z4
Je neemt me de woorden uit de mond, ware het niet dat de huidige M V8 en V10 niet te boek staan als 'miljeuvriendelijk' en ze een beetje dorstig zijn, dat MAG anno 2009 natuurlijk NIET, dus gooien ze het op massa.... Dus of hij komt er 'nu', maar niet in de loop van de levensduur van de nieuwe Z4 denk ik. Ik denk zelf dus:V8 forget it(hence nieuwe BMW 740i is een opgepepte R6.35i en geen atmo V8 bijvoorbeeld...) maar niet om gewichtsredenen, want de V8 is in zo'n ding qua 'sportwagen'echt wel dominant tov de .35i motor in alle DF opzichten, denk maar aan trackdays waar de .35i motor(jammergenoeg) thermische problemen heeft....GTRene schreef:verhaal Telegraaf zie snipe info zit vol tegenstrijdigheden...
De V8 van de M3 die erg ligt is (zelfs lichter kaal dan een S50/S54 R6 M3 motor) zal mijnsziens niet veel zwaarder zijn dan de TT3.0L BMW R6 motor, bovendien korter en meer naar achter zeg maar (lijkt me dus een bull excuus)maar wordt de Z4 met een achtcilinder sowieso te zwaar 'op de neus'
Het gewicht van een V8-motor is hoger dan dat van een zescilinder,” legt de productleider van de Z4 uit. “
Overigens is BMW evenmin van plan om een viercilindermotor in de Z4 te hangen
Een viercilinder staat vooralsnog niet in de planning. We sluiten de komst echter niet helemaal uit, want als er voldoende vraag is, kunnen we alsnog beslissen om een kleinere motor in de roadster te hangen...
verder is BMW evenmin van plan om een viercilindermotor in de Z4 te hangen zo zegt hij, om vervolgens te zeggendus dat zou ook voor de V8 kunnen gelden als ze zo over zaken sprekenWe sluiten de komst echter niet helemaal uit, want als er voldoende vraag is, kunnen we alsnog beslissen om een kleinere motor in de roadster te hangen...![]()
Die V8 gaat er komen, echter willen ze meer mensen eerst aan de TT
- Femme
- Berichten: 1595
- Lid geworden op: 02 aug 2006, 21:27
- Locatie: Ruurlo
Re: BMW E89 Z4 alles over de nieuwe 2009 Z4
De V8 schijnt ongeveer 15kg zwaarder te zijn dan de N54. Dit lijkt me makkelijk te overzien, ook omdat de V8 verder naar achteren kan liggen. De Z4 heeft vanwege de lange motorkap enorm veel ruimte voorin dus die motor zou dan bijna een voorin geplaatste middenmotor worden.Snipe schreef: “Het gewicht van een V8-motor is hoger dan dat van een zescilinder,” legt de productleider van de Z4 uit. “Hangen we die krachtbron voorin, dan moeten we achterin gewicht toevoegen om de ideale gewichtsbalans te behouden. De wagen wordt dan onnodig zwaar, wat het prestatieniveau niet ten goede komt. Zeker niet als je al een Sdrive35i te bieden hebt. Sorry, maar er komt geen M-uitmonstering meer.”
15kg is te besparen met lichtere onderdelen voor de motorkap, remmen, schokdempers en velgen.
Nog mooier zou zijn een hoogtoerige zescylinder met compressor.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: BMW E89 Z4 alles over de nieuwe 2009 Z4
Voor 50K euro heb je een zwarte op 18 inch met vol airco, xenon, sportstuur en nog wat rotzooi.. 6 cylinder 204 pk 0-100 in 6.6 seconden.. hoezo traag ?
Dat is toch fucking veel auto voor dat geld ??!
Dat is toch fucking veel auto voor dat geld ??!
- romo
- Berichten: 27063
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: BMW E89 Z4 alles over de nieuwe 2009 Z4
Maar wel een f.cking cabrio............................Rico schreef:Voor 50K euro heb je een zwarte op 18 inch met vol airco, xenon, sportstuur en nog wat rotzooi.. 6 cylinder 204 pk 0-100 in 6.6 seconden.. hoezo traag ?
Dat is toch fucking veel auto voor dat geld ??!
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: BMW E89 Z4 alles over de nieuwe 2009 Z4
Dat valt wel mee, als het dakje open is ja, maar gesloten ist eigenlijk een coupe denk dat het wel mee valt, ik hou ook niet van een cabrio als enige auto, maar dit is een mooi compremie.romo schreef:Maar wel een f.cking cabrio............................Rico schreef:Voor 50K euro heb je een zwarte op 18 inch met vol airco, xenon, sportstuur en nog wat rotzooi.. 6 cylinder 204 pk 0-100 in 6.6 seconden.. hoezo traag ?
Dat is toch fucking veel auto voor dat geld ??!
- romo
- Berichten: 27063
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: BMW E89 Z4 alles over de nieuwe 2009 Z4
Dat valt wel mee, als het dakje open is ja, maar gesloten ist eigenlijk een coupe denk dat het wel mee valt, ik hou ook niet van een cabrio als enige auto, maar dit is een mooi compremie.
Premie betaal ik al zat.............................


- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: BMW E89 Z4 alles over de nieuwe 2009 Z4
Het is BMW, dus er komt nog een klap bij voor de extra's die je óók wil hebben. Metallic, sportstoelen, leer, alarm.... En dan heb ik het nog niet over zaken als navigatie.Rico schreef:Voor 50K euro heb je een zwarte op 18 inch met vol airco, xenon, sportstuur en nog wat rotzooi.. 6 cylinder 204 pk 0-100 in 6.6 seconden.. hoezo traag ?
Dat is toch fucking veel auto voor dat geld ??!
Een wat vrolijker opgetuigde Executive-uitvoering met nog wat kleinigheden gaat al weer richting de 58k. Navigatie en telefoonvoorbereiding erbij: 63k.
En dan hebben we het nog steeds over het instapmodel. Waarom is de 3.0 trouwens tienduizend euro duurder dan dat basismodel?
Voor de gein nog even in de configurator een 3.0 samengesteld naar mijn smaak: 79k.
-
- Berichten: 22261
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: BMW E89 Z4 alles over de nieuwe 2009 Z4
Als ik een Z4 3.0 samenstel met dezelfde uitrusting als mijn huidige Z4 kom ik op 71,7k uit. Mijn Z4 was nieuwprijs 67-68k ofzo.
De nieuwe heeft iets meer luxe aan boord dus is niet 1 op 1 te vergelijken (M Onderstel is nu adaptief en dat was bij de vorige niet bijv., cruisecontrol is nu standaard en eerst een optie).
Qua prijs is deze niet veel hoger dus. Ook als je de basisprijzen vergelijkt is de nieuwe is het niet veel hoger. Al blijft het gewoon een klap geld trouwens.
De nieuwe heeft iets meer luxe aan boord dus is niet 1 op 1 te vergelijken (M Onderstel is nu adaptief en dat was bij de vorige niet bijv., cruisecontrol is nu standaard en eerst een optie).
Qua prijs is deze niet veel hoger dus. Ook als je de basisprijzen vergelijkt is de nieuwe is het niet veel hoger. Al blijft het gewoon een klap geld trouwens.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: BMW E89 Z4 alles over de nieuwe 2009 Z4
Dus een best dikke Z4 !! Meer heb je toch echt niet nodig voor ultiem puur rijden ?Z4 sDrive23i EUR 48.499,90
Alpinweiss II
Xenon
Sportstuur
Multifunctioneel stuurwiel
Interieurlijsten Satinsilber mat
Koplampsproeiers
Regen- en lichtsensor
Dynamic Cruise Control (DCC)
Leder Kansas Korallrot EUR 2.238,72
Lichtmetalen wielen multispaak 18" EUR 1.577,28
Sportstoelen EUR 841,11
Alarmsysteem klasse 3 EUR 801,36
Airconditioning, automatisch EUR 968,31
Individual hemelbekleding Anthrazit EUR 254,40
Totaalprijs EUR 55.181,08
Laatst gewijzigd door Macboy op 27 mar 2009, 15:28, 3 keer totaal gewijzigd.
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: BMW E89 Z4 alles over de nieuwe 2009 Z4
Oh? Sportstoelen staan wel in de optielijst...
Voor ultiem puur rijden heb je een stoffen kap nodig trouwens.
En in zo'n zware grote CC die je gewoon alle dagen gebruikt heb je de hele optielijst nodig. En een dikke motor om al die vele kilo's vooruit te krijgen.
Voor ultiem puur rijden heb je een stoffen kap nodig trouwens.
En in zo'n zware grote CC die je gewoon alle dagen gebruikt heb je de hele optielijst nodig. En een dikke motor om al die vele kilo's vooruit te krijgen.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: BMW E89 Z4 alles over de nieuwe 2009 Z4
Onzin. Die lijst van mij voldoet prima en is meer dan genoeg. Wat mist er volgens jou ? Navigatie ? Heb ik TomTom voor.
Als je echt per sé andere opties wil, moet je ook niet zeuren over de hogere prijs vind ik dan
Het gaat erom: wat is wel/niet nodig? Met de door mij genoemde opties zijn de meeste DF-ers denk ik wel tevreden. Vervolgens is het de vraag of 55k wel of niet veel is. Voor het gebodene denk ik zeker



Als je echt per sé andere opties wil, moet je ook niet zeuren over de hogere prijs vind ik dan

Het gaat erom: wat is wel/niet nodig? Met de door mij genoemde opties zijn de meeste DF-ers denk ik wel tevreden. Vervolgens is het de vraag of 55k wel of niet veel is. Voor het gebodene denk ik zeker


-
- Berichten: 22261
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: BMW E89 Z4 alles over de nieuwe 2009 Z4
M onderstel en meer vermogen zou ik toch wel willen. 204pk op 1380kg is voldoende maar iets meer mag wel.Macboy schreef: Dus een best dikke Z4 !! Meer heb je toch echt niet nodig voor ultiem puur rijden ?
Dan kom je dik over de 60k uit.
Denk dat de nieuwe Z4 gemiddeld 5-6k duurder is geworden.
- JP
- Berichten: 34239
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Boomer Life Matters
Re: BMW E89 Z4 alles over de nieuwe 2009 Z4
Dan maar 15k minder voor een 'ouwe' Z4 Coupe uit 2008... 

- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: BMW E89 Z4 alles over de nieuwe 2009 Z4
Macboy inderdaad, van mij zou leer niet eens hoeven en die sportstoelen, ach mischien zitten de standaard stoelen die natuurlijk ook een sportieve snit hebben prima. Automatische airco.. leuk maar geen halszaak, de bedoeling is toch dat je met de kap open rijd ? Ik heb in de 130i ook een handmatige airco, werk prima. Ach het hangt ook niet van die laatste 800 euro af. Navigatie en telefoonvoorbereiding ed.. zou ik nooit nieuw kopen. Veel te duur voor wat je feitelijk krijgt. Ook al heb ik het op de 330i en deels 130i nu.
Dan het verhaal of 204pk genoeg is ?
Is denk ik vooral psychologisch. natuurlijk is de 3 liter met 258pk (vreemd trouwens want de 130i heeft 265pk) veel lekkerder, maar de 130i rij je veel meer als een hooligan. Zo'n Z4 is meer een sportieve cruiser. Dan is denk ik een 0-100 in 6.6 sec. in de praktijk meer dan zat. Zo in eerste instantie met de ervaring die ik heb met de 3 liters en ook de 2.5 liter die ik in de 325i had.. zou ik de meerprijs van 10000 euro het niet zo snel waard vinden.
Deze auto koop je denk ik ook niet om er het snelst mee op de snede te kunnen rijden.. hoewel ik inschat dat hij minstens zo goed rijd en stuurt als de 130i die ik heb, BMW kennende.. en dan kun je rustig het hele te zwaar blabla verhaal naast je neerleggen.. sterker nog ik denk dat het verschil tussen de MKI Z4 en dit nieuwe model behoorlijk groot zal zijn qua rijden.. verschil schat ik net zo groot in als tussen de e46 en de e90..en dat is best groot.
De Mk1 Z4 is grotendeels op de e46 gebasseerd en deze Z4 is de allernieuwste generatie techniek die BMW uitbrengt.
Het klapdak verhaal is gewoon een mooie oplossing geworden.. oke de puristen.. zullen klagen en ja een stoffendak zal zijn charme kennen.. maar mij boeit dat als non purist allemaal veel minder. ik zie gewoon een veel praktischser auto die in alle omstandigheden bruikbaar is. En ja ik snap ook wel dat een stoffen dak ook praktisch kan zijn.
Voorheen vond ik de Mercedes SL en SLK de mooiste klapdak oplossing hebben.. deze nieuwe Z4 steekt daar ver boven uit qua design en styling.
Dan het verhaal of 204pk genoeg is ?
Is denk ik vooral psychologisch. natuurlijk is de 3 liter met 258pk (vreemd trouwens want de 130i heeft 265pk) veel lekkerder, maar de 130i rij je veel meer als een hooligan. Zo'n Z4 is meer een sportieve cruiser. Dan is denk ik een 0-100 in 6.6 sec. in de praktijk meer dan zat. Zo in eerste instantie met de ervaring die ik heb met de 3 liters en ook de 2.5 liter die ik in de 325i had.. zou ik de meerprijs van 10000 euro het niet zo snel waard vinden.
Deze auto koop je denk ik ook niet om er het snelst mee op de snede te kunnen rijden.. hoewel ik inschat dat hij minstens zo goed rijd en stuurt als de 130i die ik heb, BMW kennende.. en dan kun je rustig het hele te zwaar blabla verhaal naast je neerleggen.. sterker nog ik denk dat het verschil tussen de MKI Z4 en dit nieuwe model behoorlijk groot zal zijn qua rijden.. verschil schat ik net zo groot in als tussen de e46 en de e90..en dat is best groot.
De Mk1 Z4 is grotendeels op de e46 gebasseerd en deze Z4 is de allernieuwste generatie techniek die BMW uitbrengt.
Het klapdak verhaal is gewoon een mooie oplossing geworden.. oke de puristen.. zullen klagen en ja een stoffendak zal zijn charme kennen.. maar mij boeit dat als non purist allemaal veel minder. ik zie gewoon een veel praktischser auto die in alle omstandigheden bruikbaar is. En ja ik snap ook wel dat een stoffen dak ook praktisch kan zijn.
Voorheen vond ik de Mercedes SL en SLK de mooiste klapdak oplossing hebben.. deze nieuwe Z4 steekt daar ver boven uit qua design en styling.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: BMW E89 Z4 alles over de nieuwe 2009 Z4
Duidelijk verhaal Rico ! Geheel met je eens uiteraard.
- JP
- Berichten: 34239
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Boomer Life Matters
-
- Berichten: 55121
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: BMW E89 Z4 alles over de nieuwe 2009 Z4
leuk filmpje. Heeft dat ding ook dat electronische 'lsd'wat de 123d coupe/135i standaard heeft? Aan de donuts die Wouter maakte moet dat haast wel....
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: BMW E89 Z4 alles over de nieuwe 2009 Z4
Persoonlijk zou ik de rest van de auto ook niet nieuw kopen.Rico schreef:Navigatie en telefoonvoorbereiding ed.. zou ik nooit nieuw kopen.
- Max V
- Berichten: 2646
- Lid geworden op: 09 jan 2009, 16:09
- Locatie: Arnhem
Re: BMW E89 Z4 alles over de nieuwe 2009 Z4
Ondanks alles gewoon een fantastisch mooie auto!
- Rivanov
- Berichten: 1440
- Lid geworden op: 15 feb 2008, 13:41
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Re: BMW E89 Z4 alles over de nieuwe 2009 Z4
Ongelofelijk, Autoblog is echt perfect bezig de laatste tijd!!
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: BMW E89 Z4 alles over de nieuwe 2009 Z4
Heerlijk filmpje van Wouter en z'n ploeg, leuk om naar te kijken, mooie beelden maakt begerig, dat doen ze goed
ow, en mooie auto, ligt lekker zo te zien, en best rap

ow, en mooie auto, ligt lekker zo te zien, en best rap

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Rogerb en 102 gasten