+1Martijn schreef:In dit geval is de M3 de fraaiere auto voor mij, hoewel de 1 Coupe er in deze config op z'n best uitziet.
Zet een E92 335i in Leen-spec naast de M3 en ik kies voor de E92.
Ferdinand ik had de vraag voor mezelf al beantwoord en een tijd geleden besloten om de e46 M3 CS te houden, Beide auto's spreken me aan, een 135i zou ik graag met performance goodies zien (maar dat terzijde), het is ook meer van hetzelfde voor mij. Daarbij verkeerd mijn huidige auto gewoon nog in absolute topstaat.Ferdinand schreef:
Welke ik zou kiezen? Tja, welke reden is er om een auto met 34.000km er uit te doen, wanneer hij nog goed rijdt, ruimte genoeg heeft etc. Eigenlijk vind ik het een wat absurde vraag. Tenzij je iets anders wilt. Dan zou ik zeker geen 135i nemen, is dat niet een beetje meer van hetzelfde?
Klopt zijn 1 serie velgenindobesar schreef:Beide erg mooi, maar mijn hartje gaat toch sneller kloppen bij de CS.
Mooie velgen trouwens onder die E46 Touring.
Zit ING Car lease daar om de hoek. Volgens mij ben ik eens verdwaald in dat deel van Grunn...![]()
hugo schreef:Persoonlijk vind ik van een E46M3 naar een 135i gaan formeel gezien een degradatie. Je koopt immers niet het topmodel, wat momenteel wel bezit.
Ik wist het wel, ik hield lekker mijn M3, het is een prachtige wagen. Ik zou de overstap naar een 135i ook een beetje als ''meegaand'' gedrag zien, Jantje, Pietje, Klaasje hebben er een dus ik moet ook mee. Nee, houdt dan mooi de M3, die wagen straalt echt klasse uit.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Haantje en 6 gasten