iracing van David kaemmer !!!
- Mari Oh Oh!
Re: iracing van David kaemmer !!!
Oh, als je je iRating(en die van je concurrenten) wil weten als je nog rookie bent; die(voor en na de race) staat in de broncode van de results pagina
. Of had ik dat niet mogen zeggen? 

- Macboy
Heb je dit al gezien?Mari Oh Oh! schreef:Ik vind sowieso dat het systeem op de schop moet. Ik ben meer te porren voor een rating die mede bepaald wordt door het aantal inhaalakties of tijd dat je dicht in de buurt van andere wagens geweest bent, los van het feit of het voor positie is of niet. 4 aanrakingen in een race waar je 50 keer van positie bent gewisseld of in elk geval in gevecht is heel wat anders dan tegen die ene wagen die je de hele race tegenkomt aanrijden. En ook: Als je een keer buiten de baan komt, zonder iemand anders te raken of tijd te winnen, of de racelijn op te spinnen, dan zie ik de reden niet. De verloren tijd is voor een racer in hart en nieren erg genoeg en wil je het goed doen, dan geef je de auto wat extra gewicht(opgepikte rommel), minder vermogen(dichtgeslibte inlaten) of minder weggedrag(beschadigde ophanging afhankelijk van de staat van de berm). Dàt is realistisch, niet zo'n kunstmatig systeem.
You've been invited by iRacing.com to take a survey! Please take advantage of this opportunity to help shape the iRacing service by clicking the link below and completing our quick and easy survey. We value your privacy and assure that all responses are kept confidential and used for informational purposes only.
We appreciate your time and thank you for the feedback!
- Mari Oh Oh!
Mijn commentaar kunnen ze krijgen voor €0,01 per toetsaanslag.Macboy schreef: Heb je dit al gezien?

Mijn abonnement is inmiddels verlopen. Ik wacht even een paar maandjes totdat het een compleet product is.

-
Same here. Ook even geen abonnement meer.
Ook omdat er toch wel wat tijd in gaat zitten qua kwalificatie, race enzovoorts. Je kan niet 'even snel tussendoor'. Dus had er ook niet zo veel tijd voor.
Ook omdat er toch wel wat tijd in gaat zitten qua kwalificatie, race enzovoorts. Je kan niet 'even snel tussendoor'. Dus had er ook niet zo veel tijd voor.
-
Wereldspel :banaan:
Speel het met heel veel plezier....nu met de Skip Barber op Infineon :playcar:
Speel het met heel veel plezier....nu met de Skip Barber op Infineon :playcar:
-
Spelen er hier nu nog mensen Iracing?
Heb het een maandje niet aangeraakt, door vakantie en andere prioriteiten, maar heb vandaag en gisteren weer wat rondjes gereden!
Nu met de Skip Barber op Laguna Seca, BRIL-JANT! Wat is dit toch een schitterende sim.
Kan me voorstellen dat mensen er een paar maanden tussenuit gaan omdat het nog verbetering nodig heeft in het aantal opties. Te weinig races, vlaggen, banden slijtage, rem slijtage, pitstops, etc etc.
Maar het feit is voor mij dat er echt geen weg meer terug is naar andere sims. Enige wat nog enigszins goed is dat vind ik Netkar Pro. Laatst GTR Evolution getest, maar dat vind ik echt dikke bagger na het spelen van Iracing.
De pest is dus dat er geen alternatief meer is om eens lekker offline tegen de computer te racen. Of gewoon eens een fun race te hebben zonder je al te veel zorgen te maken om je rankings.
Kortom, ik vind het spelen nog steeds BRILJANT, maar hoop wel dat ze snel met verbeteringen komen (waarschijnlijk aan het einde van het huidige seizoen). Wordt nu wel tijd voor een grote patch met nieuwe functionaliteiten.
Heb het een maandje niet aangeraakt, door vakantie en andere prioriteiten, maar heb vandaag en gisteren weer wat rondjes gereden!
Nu met de Skip Barber op Laguna Seca, BRIL-JANT! Wat is dit toch een schitterende sim.
Kan me voorstellen dat mensen er een paar maanden tussenuit gaan omdat het nog verbetering nodig heeft in het aantal opties. Te weinig races, vlaggen, banden slijtage, rem slijtage, pitstops, etc etc.
Maar het feit is voor mij dat er echt geen weg meer terug is naar andere sims. Enige wat nog enigszins goed is dat vind ik Netkar Pro. Laatst GTR Evolution getest, maar dat vind ik echt dikke bagger na het spelen van Iracing.
De pest is dus dat er geen alternatief meer is om eens lekker offline tegen de computer te racen. Of gewoon eens een fun race te hebben zonder je al te veel zorgen te maken om je rankings.
Kortom, ik vind het spelen nog steeds BRILJANT, maar hoop wel dat ze snel met verbeteringen komen (waarschijnlijk aan het einde van het huidige seizoen). Wordt nu wel tijd voor een grote patch met nieuwe functionaliteiten.
- Macboy
Mooi verwoord Kees. Voor mij is het spel ook te plastisch, doordat er niet veel aangeboden wordt, geen race tegen computer. Dus ik moet wel af en toe teruggrijpen naar GTR2 waarbij je merkt dat de physics duidelijk minder zijn, maar de Ring geeft toch ontzettend veel plezier tezamen met het geluid en de algehele snelheidsbeleving.
Maar ik hoop nou eens op wat Europese banen ... al dat Amerikaanse gelul is nu wel genoeg. De Ring bij iracing en ik stop met werken
Maar ik hoop nou eens op wat Europese banen ... al dat Amerikaanse gelul is nu wel genoeg. De Ring bij iracing en ik stop met werken

- Mari Oh Oh!
Ik kreeg laatst een mailtje van iRacing, zij miste me.
Kreeg dus de aanbieding om 3 maanden(een seizoen) voor $25 te racen. Dat is goed koper dan het jaar tarief
. Al zitten daar natuurlijk iRacing dollars in, die je binnen iRacing kan besteden zoals je wil, dus komt het alsnog op hetzelfde neer. Maar ik heb heb liever de keuze om het geld erin te pompen of niet. Blijkbaar hebben ze toch naar de survey en de economische situatie gekeken.
Ik denk dat ik het wel doe, maar ja dit is dan ook 3x zo goedkoop als een normaal maandtarief. Blijft trouwens nog steeds $100 per jaar wat ik eigenlijk nog steeds aan de prijs vind. Maar zo nu en dan eens 3 maanden racen en er dan ook effectief gebruik van maken lijkt mij nog niet eens zo'n slecht idee.

Ik denk dat ik het wel doe, maar ja dit is dan ook 3x zo goedkoop als een normaal maandtarief. Blijft trouwens nog steeds $100 per jaar wat ik eigenlijk nog steeds aan de prijs vind. Maar zo nu en dan eens 3 maanden racen en er dan ook effectief gebruik van maken lijkt mij nog niet eens zo'n slecht idee.
- Macboy
Ik herhaal maar dat ze veel meer de Europese markt aan moeten spreken.
- Mari Oh Oh!
Tja, dat is inderdaad best Kilo Utrecht Tango. Vooral omdat er in Amerika ook nog wel interessantere content te vinden is. Is er eigenlijk al iets anders dan cup-racen? Dus dat je ook met echt verschillende auto's bijelkaar kan rijden? Is misschien ook te veel gevraagd, ze hebben nu tenslotte pitstops en blauwe en gele vlaggen toegevoegd.
(Staat serieus in de mail, ik zou met man en macht proberen te verbergen dat dat ooit een keer niet in mijn premium(-priced) product gezeten heeft).

(Staat serieus in de mail, ik zou met man en macht proberen te verbergen dat dat ooit een keer niet in mijn premium(-priced) product gezeten heeft).
-
Volkswagen Announces Partnership with iRacing.com for Jetta TDI Cup Driver Training and Candidate Identification.
Nu nog europese circuits en wat bmw's and I'm in
Nu nog europese circuits en wat bmw's and I'm in

-
Probeerde laatst weer eens wat racespellen, maar toch was dit wel een heerlijke sim. Zit er nu over na te denken om weer te joinen. Spelen mensen van hier dit nog?
- Hielke
Yep. Andre en K33s ook.Roy schreef:Probeerde laatst weer eens wat racespellen, maar toch was dit wel een heerlijke sim. Zit er nu over na te denken om weer te joinen. Spelen mensen van hier dit nog?
-
Dit heb ik nog niet gezien in een andere sim, erg realistisch
Kreeg een aanbieding van 25$ voor 3 maanden, toch maar even gedaan.

Kreeg een aanbieding van 25$ voor 3 maanden, toch maar even gedaan.
-
Haha vet

- ADV
ben al paar keer tweede geworden.
in de spec ford races is deze week echte ruk baan vind ik.. kut oval met een stom infield
ben maar weer met de pontiac op laguna gaan racen.. weer tweede geworden en mn tijd wat aangescherpt!
wel leuk trouwens en verslavend..
in de spec ford races is deze week echte ruk baan vind ik.. kut oval met een stom infield

ben maar weer met de pontiac op laguna gaan racen.. weer tweede geworden en mn tijd wat aangescherpt!
wel leuk trouwens en verslavend..
-
De site is verschrikkelijk in ene. 600x kan ie de pagina niet weergeven. 

- ADV
Wat een verslavend spel.. uh sim is het toch..
Deze week kut track met de skip barber.. maar wat een fijne auto
Wanneer gaan we eens met z'n allen van DF een practice doen? Jammer dat je niet gesloten races kan houden..
Deze week kut track met de skip barber.. maar wat een fijne auto

Wanneer gaan we eens met z'n allen van DF een practice doen? Jammer dat je niet gesloten races kan houden..
- Tom V
Ik doe wel een keer mee al heb ik geen skip barber.
- Macboy
Ik doe wel mee. Ook tijd niet gespeeld. Baal nog steeds van weinig Euro-circuits ...
-
July 06,2009 - iRacing
iRacing will soon add The Netherlands’ Circuit Park Zandvoort to its burgeoning catalogue of race tracks. Data collection of the historic seaside circuit will begin this summer with finished versions expected to be available on the service in early 2010.
The former home of the Dutch Grand Prix, Zandvoort ranks among Europe’s classic racing venues, with a roll call of winners that includes names like Fangio, Clark, Stewart, Lauda and Andretti. The track was also the site of BRM’s first F1 success and the legendary Ford-Cosworth DFV engine’s win in its 1967 debut. More recently, Zandvoort has hosted DTM events as well as the RTL Masters Formula 3 race which, along with the Monaco and Macau F3 races, is a leading international showcase for aspiring F1 drivers.
With last month’s announcement that Brands Hatch and Oulton Park will join Silverstone in the iRacing service, the addition of Zandvoort underscores iRacing.com’s international scope. Additional international venues – along with some new North American tracks – are expected be announced in the coming months.
GAAF !

- ADV
Zandvoort to Be First iRacing Track on European Continent: Joins UK’s Silverstone, Brands Hatch & Oulton Park as Initial Additions Outside North America
BEDFORD, MA (July 6, 2009) – Most visitors to seaside sand dunes are there to swim and lounge on the beach; in the Netherlands, hard on the North Sea, they come to Circuit Park Zandvoort to race cars. Under the terms of an agreement jointly announced today by Exploitatie Circuit Park Zandvoort B.V. and iRacing.com Motorsport Simulations, LLC, drivers from all over the world will be able to experience the challenge of this classic European road-racing facility and compete with each other in organized races there just by logging onto the iRacing motorsport simulation service over the internet.
“The last Dutch Grand Prix was held in 1985, but as the host to 30 editions of the race, Zandvoort has more than its share of history,” said Divina Galica, iRacing’s director of partner relations. “We’re very pleased to be able to make the latest version of this great racing facility – now home to DTM, Formula 3 and many club events – available to iRacing’s membership. Last month we initiated the expansion of our track offerings beyond our base in North America with the addition in the UK of Brands Hatch and Oulton Park to Silverstone, which is already available to iRacing members. Circuit Park Zandvoort, the site of so much motorsport history, is a particularly appropriate first European track. Our members from all over the world will enjoy racing there.”
The list of winners of the Dutch Grand Prix at Zandvoort reads like a Who’s Who of the first four decades of Formula One, beginning with Alberto Ascari in the first World Championship event in 1952, and including Juan Manuel Fangio, Stirling Moss, Jackie Stewart, Jochen Rindt, Graham Hill, Jack Brabham, Jacky Ickx, Niki Lauda, James Hunt, Mario Andretti, Alan Jones and Nelson Piquet. But Zandvoort’s greatest master was Jim Clark, winner four times in the five races held from 1963 through 1967.
“In addition to our many fans, who will now be able through iRacing to have the fun of racing on the circuit themselves in the virtual world, we have real-world racers come from all over Europe and the UK to compete at Circuit Park Zandvoort” said Bart de Snaijer, Circuit Park Zandvoort’s marketing manager. “With our partnership with iRacing and their creation of a millimeter-accurate virtual version of the facility, now drivers who are making their first visit will be able to learn our very challenging track before they arrive for the race meet. And everyone will have the chance to get up to speed before the weekend begins.”
de Snaijer noted that while Tarzan, the 180-degree hairpin at the end of the start/finish straight, is the best-known of the dozen named corners on the 2.672-mile track, Scheivlak is the most challenging, and the turn that newcomers will profit most from by pre-race practice in the iRacing service.
“Scheivlak – there is no English word for it – is famous for its high speeds, changes in elevation and the fact that it’s a blind corner”, de Snaijer said. “Drivers either fear or love it. In a fast car a driver approaches the turn at a speed of 260 km/h (160 mph) and can’t even see the start of the turn until they are right on top of it because the track elevation changes. They enter the turn with a speed of 220 km/h (135 mph). The track drops about 10 meters (33 feet) in height and for three quarters of the way through the corner, they can’t see the exit. A driver can only understand the true rush of this turn when he or she has experienced it, whether in the physical world or in the virtual one.”
Circuit Park Zandvoort is the fifth major configuration of the track since it opened in 1948. While no more than a quarter of the original layout is part of today’s modern track, what all iterations have had in common is a combination of dauntingly fast sweeping corners and tight slow corners that demand technical perfection. Circuit Park Zandvoort is expected to join the iRacing track inventory early next year.
-
- Mari Oh Oh!
Kijk dat begint er op te lijken!
Nu nog de E30 cup.

Nu nog de E30 cup.

- Macboy
Ik las net pas de mail en wilde al posten !!!!!
Maar pas begin 2010
Maar pas begin 2010