Lotus Seven Dax Rush Cosworth
-
Foto's van de Lotus
http://lotuscars.nl/site/main.php?page= ... f0522aa909
Zag em toevallig pas op de site van vd kooij staan
Supergaaf natuurlijk!
Alleen hoe zit het met onderdelen? Zo'n raam was bijv. toch niet meer te krijgen om maar wat te noemen?
http://lotuscars.nl/site/main.php?page= ... f0522aa909
Zag em toevallig pas op de site van vd kooij staan

Supergaaf natuurlijk!
Alleen hoe zit het met onderdelen? Zo'n raam was bijv. toch niet meer te krijgen om maar wat te noemen?
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- atomchris
-
Een kerel bij mij in het dorp had eerst ook een Lotus 340R..
Dat was toen deze wagen net uit was.. Erg gaaf.. Ook flink wat camber voor meende ik mij te herinneren..
Stond een keer te tennissen toen die kerel er ook was, op een gegeven moment regenen iedereen na een tijdje toen het echt niet meer kon van de baan, die kerel zijn auto vergeten volledig zeik nat dat ding.. Geen dak leverbaar he. Rudolf kan ook zeker meer vertellen over deze auto..
Dat was toen deze wagen net uit was.. Erg gaaf.. Ook flink wat camber voor meende ik mij te herinneren..
Stond een keer te tennissen toen die kerel er ook was, op een gegeven moment regenen iedereen na een tijdje toen het echt niet meer kon van de baan, die kerel zijn auto vergeten volledig zeik nat dat ding.. Geen dak leverbaar he. Rudolf kan ook zeker meer vertellen over deze auto..
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
- Mark Nauta
- Stéphane
@Hans: Wicked
340R is helemaal goed natuurlijk. Echt te komisch voor woorden ook weer. Ik ben 3 weken geleden met mijn vriendin bij v.d. Kooij geweest en zij vond de 340R echt supergaaf! Ze heeft mij geprobeerd te overtuigen om die te kopen
Helaas budget-technisch voor mij een stap te ver 
Als je hem dus inderdaad gaat kopen: glorie! Ik geloof dat mijn dame dan vast een keer mee wil rijden
P.S. Gewoon een idee zomaar even tussendoor trouwens, op PH staan ze voor prijzen die €15.000 lager zijn. Gewoon even als idee. €25-3000 aan BPM en dan ben je voor €29.000 klaar volgens mij:
http://www.pistonheads.co.uk/sales/list.asp?s=19
Steek je toch weer €10.000 in je zak om andere leuke dingen mee te doen. En RHD wen je toch zo aan, zeker als je het alleen voor 'erbij' gebruikt.

Als je hem dus inderdaad gaat kopen: glorie! Ik geloof dat mijn dame dan vast een keer mee wil rijden

P.S. Gewoon een idee zomaar even tussendoor trouwens, op PH staan ze voor prijzen die €15.000 lager zijn. Gewoon even als idee. €25-3000 aan BPM en dan ben je voor €29.000 klaar volgens mij:
http://www.pistonheads.co.uk/sales/list.asp?s=19
Steek je toch weer €10.000 in je zak om andere leuke dingen mee te doen. En RHD wen je toch zo aan, zeker als je het alleen voor 'erbij' gebruikt.
- Hans R
- Maik
Als hij van van der kooi zelf is (dus als hij hem niet voor iemand anders verkoopt) dan geef ik je helaas weinig kans om veel af te dingen
De bijzondere snoepjes die ze hebben, zie ook de rood-wit-gouden elise in het andere topic, geven ze niet weg. Die laten ze desnoods jaren staan, want dat zijn ook blikvangers in de showroom... Maar ik hoop dat je er smak af krijgt

De bijzondere snoepjes die ze hebben, zie ook de rood-wit-gouden elise in het andere topic, geven ze niet weg. Die laten ze desnoods jaren staan, want dat zijn ook blikvangers in de showroom... Maar ik hoop dat je er smak af krijgt

- atomchris
Maik schreef:Als hij van van der kooi zelf is (dus als hij hem niet voor iemand anders verkoopt) dan geef ik je helaas weinig kans om veel af te dingen![]()
Maak duidelijke afspraken en laat het op papier zetten waar je bij bent,ze vergeten nog wel eens iets........

- Mark Nauta
- Hans R