Dit gaat werkelijk nergens meer over!

Toch nog een millimetertje gerechtigheid dan, maar na het treurige nieuws van Andre is het wel een beetje slapjes. Gecondoleerd.Valt wel mee als je het hele verhaal erbij hebt...
http://www.petrolhead.nl/2007/09/remind ... _op_tv.php
Quote: "Vier rijbewijzen werden in beslag genomen, maar kwamen twee dagen later dag per omgaande post ook weer net zo snel retour. Daar heb je namelijk goede advocaten voor. De klacht: ze hebben maar een auto echt goed kunnen meten, een 360 spider, en die bestuurder was nou weer net een inwoner van Spanje."
Aka.. Resultaat voor ome Koos S.: 0
Andre schreef:Ik zou gewoon never never nooit meer dure sportwagens op geel kenteken zetten. Na vanavond is dat weer helemaal bevestigd.
Die vuile nsb ers ja zo noem ik ze. Ik kan er geen ander woord meer voor bedenken. Ze zien ze staan voor de stoplichten. En ze weten dat ze gas gaan geven en ja als ze gas horen zijn ze er als de kippen bij dat deden hun opa s ook al. Gadver de gatver wat een stront lui. Al moest ik mijn leven water en brood vreten nooit maar dan ook nooit zou ik dat werk willen doen. Wat werken daar achterbakse uit de riool getrokken stront lui. En als het familie van mij was zou ik hem dat ook recht in zijn gezicht zeggen.
Ik zou ook puur om tegen gas te geven dus nooit en te nimmer een dure sport auto op geel zetten. Staat ontvangt bpm en btw dat gun je die vuile kut lui toch gewoon niet. Als je ferrari s kan kopen dan kan je ook wel een bv in duitsland opzetten. Laat ze hier de tering krijgen. Wat een is Nederland ongelooflijk afgegleden. Die auto heeft in nederland maar 1 functie das geld binnen harken voor de staat.
Bah Bah Bah.
Ik roep alle mensen met poen op om geen dure sport auto meer op geel kenteken te kopen.
Dat is wat je zegt uiterst onbeschoft van die agenten.Andre schreef:Die man die bmw deed het perfect.
Heeft geen zin in een opvoedkundig plaatje zou ik ook niet hebben. Zegt gewoon ik praat niet met landverraders. Dat zou ik wel denken maar niet zeggen. Als het me broer was zou ik hem dat wel recht in zijn vreet zeggen.
Ik ben dan laatst ook aangehouden door een echte landverrader. Toen ik aan het bellen was. Tuurlijk ik ben fout. Maar als ik elk moment een telefoontje kan verwachten dat mijn moeder is overleden aan kanker pak de telefoon wel op rijdend of niet. Heb de politie mijn situatie uitgelegd was niet voor rede vatbaar 1 doel schrijven schrijven en nog een schrijven en nog opvoedkundig praatje erbij wat een homo. Politie is niet meer in dienst van de burger al lang niet meer. Politie is een onderneming geworden die winst wil maken over de ruggen van de hardwerkende burgers. En ze willen het over laten komen dat het voor de verkeers veiligheid is. Dit is en blijft pure landverraad. Ik heb totaal geen ontzag meer voor deze politie. Enige vorm van begrip en menselijkheid is er niet meer. Maar dre gaat dus wel een bezwaarschrift schrijven en doe als bijlage de rouwbrief van me moeder erbij. En die 130 euro boeit me niet. Wat me wel ontzettend steekt is de onmenselijkheid geen discussie meer. Die vieze vuile nsb er zal zijn excuus aan mij aanbieden vuile tering hond. En anders schrijf ik een verhaal naar de telegraaf hierover. Wat denken ze wel niet. Totaal geen menselijkheid onder de agenten. Geld harken. Wat zijn we afgegleden.
Geef maar wel toe dat er een kleine glimlach op je gezicht verscheen toen hij plots het gas erop gooide. Chauffeur van de V50 wist aardig goed waar hij mee bezig was, bocht met 180 en dat terwijl er tegenliggers aankwamen. Je ziet ook hoe geconcentreerd die vent is. Zo'n V50 T5 schud je never nooit van je af, iig niet op provinciale wegen.partyondude schreef:Die motorrijder, wat een idioot zeg![]()
Beter dat die van de weg gehaald is, malloot :twisted:
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], EricYellow en 19 gasten