SBS6 Wegmisbruikers 26 aug as.

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Tristan

Bericht door Tristan » 10 sep 2007, 13:50

Ook gecondoleerd van mijn zijde.

Dit gaat werkelijk nergens meer over! :x

Roman

Bericht door Roman » 10 sep 2007, 13:56

Gecondoleerd

Jochem Vaartjes

Bericht door Jochem Vaartjes » 10 sep 2007, 13:58

Condoleances kerel!

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 10 sep 2007, 14:00

Rotziekte. :(
Gecondoleerd Andre.... :cry:

Paul

Bericht door Paul » 10 sep 2007, 14:24

Hoorde het van de week al toen ik naar de zaak belde...Gecondoleerd Andre... en ik had hem met een kopstoot naar de grond gestuurd... FLIKKERS zijn het.!!!!

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 10 sep 2007, 14:55

Gecondoleerd Andre!

Macboy

Bericht door Macboy » 10 sep 2007, 15:03

sterkte jonge :(

Hard rijden op een relatief leeg stuk snelweg. Weinig aan de hand, praat van hier tot china, snelheidsduivel weet ik veel wat.

Vorige uitzending: man rijdt TE hard, rijdt al bellend en daardoor afgeleid waardoor hij stoplicht niet ziet, rijdt door rood, schrikt nog van een scooter.

Kortom: LEVENSGEVAARLIJK !!!!

Krijgt ie verdomme voor het handsfree bellen alleen maar een waarschuwing. Het is toch godverdomme niet te geloven ??????????????????

Maik

Bericht door Maik » 10 sep 2007, 21:35

Even schaamteloos kopieeren van mijn andere clubje:
Valt wel mee als je het hele verhaal erbij hebt...

http://www.petrolhead.nl/2007/09/remind ... _op_tv.php

Quote: "Vier rijbewijzen werden in beslag genomen, maar kwamen twee dagen later dag per omgaande post ook weer net zo snel retour. Daar heb je namelijk goede advocaten voor. De klacht: ze hebben maar een auto echt goed kunnen meten, een 360 spider, en die bestuurder was nou weer net een inwoner van Spanje."

Aka.. Resultaat voor ome Koos S.: 0
Toch nog een millimetertje gerechtigheid dan, maar na het treurige nieuws van Andre is het wel een beetje slapjes. Gecondoleerd.

Jorrit

Bericht door Jorrit » 10 sep 2007, 21:52

Aller eerst, Andre gecondoleerd met het verlies van je moeder

Maar ga aub niet zeuren over die boete, Onmogelijk dat je tijdens dat verschrikelijke telefoon gesprek veilig aan het verkeer kunt deel nemen

G Kolkman
Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000

Bericht door G Kolkman » 10 sep 2007, 22:20

Andre schreef:Ik zou gewoon never never nooit meer dure sportwagens op geel kenteken zetten. Na vanavond is dat weer helemaal bevestigd.

Die vuile nsb ers ja zo noem ik ze. Ik kan er geen ander woord meer voor bedenken. Ze zien ze staan voor de stoplichten. En ze weten dat ze gas gaan geven en ja als ze gas horen zijn ze er als de kippen bij dat deden hun opa s ook al. Gadver de gatver wat een stront lui. Al moest ik mijn leven water en brood vreten nooit maar dan ook nooit zou ik dat werk willen doen. Wat werken daar achterbakse uit de riool getrokken stront lui. En als het familie van mij was zou ik hem dat ook recht in zijn gezicht zeggen.

Ik zou ook puur om tegen gas te geven dus nooit en te nimmer een dure sport auto op geel zetten. Staat ontvangt bpm en btw dat gun je die vuile kut lui toch gewoon niet. Als je ferrari s kan kopen dan kan je ook wel een bv in duitsland opzetten. Laat ze hier de tering krijgen. Wat een is Nederland ongelooflijk afgegleden. Die auto heeft in nederland maar 1 functie das geld binnen harken voor de staat.

Bah Bah Bah.

Ik roep alle mensen met poen op om geen dure sport auto meer op geel kenteken te kopen.

Als je de poen hebt om al dat spul op geel kenteken te zetten maak je je daar ook niet meer zo druk om :wink: .

Gecondoleerd trouwens :(

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 10 sep 2007, 23:07

Gecondoleerd...

Andre

Bericht door Andre » 10 sep 2007, 23:08

Jorrit denk je dat ik me druk maak om die boete. Das wel het laatste. Een kennis van mij heeft 7 bekeuren per maand van bellen in de auto die lacht elke keer weer boeit hem geen reet. Waar het wel over gaat is over een stukje menselijkheid. Vroeger kon je nog zaken uitleggen aan de dienders en was er soms begrip voor je situatie. Tegenwoordig zero begrip het enige verstand wat ze hebben is het vinden van het bonnenboekje. Dus maw je bent gewoon fout als je nou ziek kanker halfdood etc. gewoon je bek houden en je rijbewijs en je adres geven. Verder prettig dag nog. Als men dan zo met de mensen omgaat waarom zijn wij dan allemaal wel zo menselijk om nog belasting te betalen.

Ik typ dit niet om medeleven te krijgen op dit forum voor wat er gebeurt is met me moeder. Wil alleen even laten weten hoe dienders zelfs in extreme situaties waar ik op dat moment inzat reageren. En dat is ronduit beschamend brutaal en onmenselijk.

Knot

Bericht door Knot » 10 sep 2007, 23:13

Vervelend om te horen... voor zo'n situatie zouden ze wel begrip mogen tonen inderdaad. Sterkte Andre!

Tom

Bericht door Tom » 10 sep 2007, 23:27

Mooi kut andre.

:(

en gecondoleerd.

Macboy

Bericht door Macboy » 11 sep 2007, 13:47

Het gaat niet om het begrip, maar om de onzin van de boete. Het heeft geen enkel effect.

Lees nog eens het voorbeeld van die man hiervoor, dat was gewoon op TV en die krijgt gewoon een waarschuwing ... terwijl hij levensgevaarlijk was ...

bizar

M@rcel

Bericht door M@rcel » 11 sep 2007, 14:07

Sterkte Andre

Erik K.

Bericht door Erik K. » 11 sep 2007, 16:11

Gecondoleerd Andre,

Wat gevoeloze losers zijn het (meestal) toch ook he...

EJGT3CS

Bericht door EJGT3CS » 23 sep 2007, 21:10

Zometeen nog een leuk stukje met een motorrijder die er vandoor gaat!

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 23 sep 2007, 21:20

Andre schreef:Die man die bmw deed het perfect.

Heeft geen zin in een opvoedkundig plaatje zou ik ook niet hebben. Zegt gewoon ik praat niet met landverraders. Dat zou ik wel denken maar niet zeggen. Als het me broer was zou ik hem dat wel recht in zijn vreet zeggen.

Ik ben dan laatst ook aangehouden door een echte landverrader. Toen ik aan het bellen was. Tuurlijk ik ben fout. Maar als ik elk moment een telefoontje kan verwachten dat mijn moeder is overleden aan kanker pak de telefoon wel op rijdend of niet. Heb de politie mijn situatie uitgelegd was niet voor rede vatbaar 1 doel schrijven schrijven en nog een schrijven en nog opvoedkundig praatje erbij wat een homo. Politie is niet meer in dienst van de burger al lang niet meer. Politie is een onderneming geworden die winst wil maken over de ruggen van de hardwerkende burgers. En ze willen het over laten komen dat het voor de verkeers veiligheid is. Dit is en blijft pure landverraad. Ik heb totaal geen ontzag meer voor deze politie. Enige vorm van begrip en menselijkheid is er niet meer. Maar dre gaat dus wel een bezwaarschrift schrijven en doe als bijlage de rouwbrief van me moeder erbij. En die 130 euro boeit me niet. Wat me wel ontzettend steekt is de onmenselijkheid geen discussie meer. Die vieze vuile nsb er zal zijn excuus aan mij aanbieden vuile tering hond. En anders schrijf ik een verhaal naar de telegraaf hierover. Wat denken ze wel niet. Totaal geen menselijkheid onder de agenten. Geld harken. Wat zijn we afgegleden.
Dat is wat je zegt uiterst onbeschoft van die agenten.
Het is wat 'laat', maar zeker niet minder gemeend, gecondoleerd met het verlies van je moeder Andre.

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 23 sep 2007, 21:32

Die motorrijder, wat een idioot zeg :?

Beter dat die van de weg gehaald is, malloot :twisted:

volvoc30

Bericht door volvoc30 » 23 sep 2007, 22:15

partyondude schreef:Die motorrijder, wat een idioot zeg :?

Beter dat die van de weg gehaald is, malloot :twisted:
Geef maar wel toe dat er een kleine glimlach op je gezicht verscheen toen hij plots het gas erop gooide. Chauffeur van de V50 wist aardig goed waar hij mee bezig was, bocht met 180 en dat terwijl er tegenliggers aankwamen. Je ziet ook hoe geconcentreerd die vent is. Zo'n V50 T5 schud je never nooit van je af, iig niet op provinciale wegen.

in dit geval +1 voor de pliesie.

Bram

Bericht door Bram » 23 sep 2007, 22:48

Mja, dat die er tussen knijpt is op dat moment misschien wel stoer, maar je wint het nooit. Die lui rijden inderdaad behoorlijk door en ze pakken je toch wel, is het dan niet, dan 's avonds op je huisadres wel.

Deze kerel deed echt te idioot.

volvoc30

Bericht door volvoc30 » 23 sep 2007, 23:55

Ja klopt, maar ik verwachte niet dat hij ertussen uit kneep en dan is het plots wel stoer. Maar een tijdje later denk je, "wat een idioot" geen rijbewijs, geschortst kenteken. Hij liet wel duidelijk blijken dat hij zich overwonnen gaf.

Wat me wel opvalt bij wegmisbruikers dat 80% van de gevallen het mensen zijn die hun rijbewijs kwijtraken is het misschien "bangmakerij" van koos spee?

Bram

Bericht door Bram » 24 sep 2007, 00:06

Wellicht.

Heeft ook vast met kijkcijfers te maken.

volvoc30

Bericht door volvoc30 » 24 sep 2007, 00:08

dat klopt!, maar het is gewoon op zondag een uurtje vermaak.
Alleen zap ik bij de stukjes van Spee even weg of neem ik een plaspauze, liever reclame dan dat :mrgreen:

Plaats reactie