tja dat weet ik ook niet... Gunter vertelde me alleen dat de software echt voor 98 en hoger onwikkeld is en niet voor minder octaanStefanCS schreef:Dat het dan zoveel uit maakt. V-Power is namelijk al 97.

grt thommy
tja dat weet ik ook niet... Gunter vertelde me alleen dat de software echt voor 98 en hoger onwikkeld is en niet voor minder octaanStefanCS schreef:Dat het dan zoveel uit maakt. V-Power is namelijk al 97.
Daar had ik een leuk antwoord voor gehadThommy schreef:had ook een probleem op mn hoofd, een petje, daardoor trok ik ook hun aandacht zijden ze...
zegt wewl weer wat over een petje.......... komt me bekend voor CPZ laatste keer vrij rijden............![]()
Dat valt toch wel mee?christiaan linneweever schreef:550 euro???????![]()
das bijna voor niks,met een dyno run erbij,impressive!!!!! 8)
luco hornsveld schreef: Dat valt toch wel mee?
Een run is normaal als je alleen komt rond de 50 euro
Voor 550 euro huur je in nederland ruim een halve dag een bank inclusief afstellen
Weet natuurlijk niet wat de chip kost![]()
Bankdag organiseren in Goes is ook altijd leuk
Idd, nu knalt de turbo erin, maar is maar voor zeer korte duur want daarna stort hij compleet in. Liever wat Nm's minder maar meer uitgevlakt over het toerenbereik. Nu heb je een zeer nerveus karakter.Scotsman schreef:Konden ze de koppel niet afvlakken zoals vanuit de fabriek naar dan hoger? zoals JD dat doet bij VAG auto's. Minder piek koppel, maar wel constant dezelfde waarde.
Ik ben ook niet echt onder de indruk van de krommes die te zien zijn. Erg leuk een berg pk's maar niet op deze manier. Volgens mij is er alleen maar de turbodruk wat opgeschroeft. Sorry.Tristan schreef:Idd, nu knalt de turbo erin, maar is maar voor zeer korte duur want daarna stort hij compleet in. Liever wat Nm's minder maar meer uitgevlakt over het toerenbereik. Nu heb je een zeer nerveus karakter.Scotsman schreef:Konden ze de koppel niet afvlakken zoals vanuit de fabriek naar dan hoger? zoals JD dat doet bij VAG auto's. Minder piek koppel, maar wel constant dezelfde waarde.
zijn net iets lichter dan de velgen die ik nu hebStéphane schreef:Hoe zwaar zijn die velgen? Ik bedoel: als ze namelijk heel zwaar zijn haal je daar ook veel van je rijplezier mee weg, volgens mij. Door vliegwiel-werking van de voorwielen meer onderstuur bijvoorbeeld.
passen percies, t zijn natuurlijk Replica's:D heb er al een plaatje van gezien onder een corsa... tja je moet er van houden... maar ik vind het topTristan schreef:BBS LM heb je vanaf 18' dacht ik. Is dat niet een beetje "te" voor op een Corsa? En weet zelfs niet of ze wel passen opde Corsa vanwege de breedte. Zijn nogal breed namelijk.
Als je toch van replica`s houd koop dan gelijk een body kit van een ferrari voor dat hok 8)Thommy schreef:passen percies, t zijn natuurlijk Replica's:D heb er al een plaatje van gezien onder een corsa... tja je moet er van houden... maar ik vind het topTristan schreef:BBS LM heb je vanaf 18' dacht ik. Is dat niet een beetje "te" voor op een Corsa? En weet zelfs niet of ze wel passen opde Corsa vanwege de breedte. Zijn nogal breed namelijk.
Ze zijn er vanaf 17 inch en in het geval van Opel 4x100. Ik wil uiteindelijk voor echte gaan in 18 inch (heb persoonlijk een afkeur van alles wat nep is maar wat Thommy doet moet hij gewoon zelf wetenTristan schreef:BBS LM heb je vanaf 18' dacht ik. Is dat niet een beetje "te" voor op een Corsa? En weet zelfs niet of ze wel passen opde Corsa vanwege de breedte. Zijn nogal breed namelijk.
vind het zonde om veel maar dan ook veel meer geld tegen een paar velgen aan te smijten... terwijl je voor een fraktie van de prijs ook Replica's kan kopen en net zo goed zijn onder een normale straat auto... de echte BBS LM komen pas tot hun recht bij auto's met veel maar dan ook veel vermogen...InjectTheVenom schreef:Ze zijn er vanaf 17 inch en in het geval van Opel 4x100. Ik wil uiteindelijk voor echte gaan in 18 inch (heb persoonlijk een afkeur van alles wat nep is maar wat Thommy doet moet hij gewoon zelf wetenTristan schreef:BBS LM heb je vanaf 18' dacht ik. Is dat niet een beetje "te" voor op een Corsa? En weet zelfs niet of ze wel passen opde Corsa vanwege de breedte. Zijn nogal breed namelijk.) en heb vanochtend het complete BBS gamma per PDF toegestuurd gekregen van BBS Duitsland.
zijn idd ook hele nette velgenTristan schreef:Was opzoek naar BBS RE, maar zijn niet verkrijgbaar in 19' voor VW Golf/Seat Leon.
1250 per velg? Ik zou dan gaan denken om mijn bijbaantje op te zeggen en dan gewapend met krik/bierkratjes te grote BBS-wielen te gaan gappenThommy schreef:zijn net iets lichter dan de velgen die ik nu hebStéphane schreef:Hoe zwaar zijn die velgen? Ik bedoel: als ze namelijk heel zwaar zijn haal je daar ook veel van je rijplezier mee weg, volgens mij. Door vliegwiel-werking van de voorwielen meer onderstuur bijvoorbeeld.
kan ook voor echt BBS Le Mans gaan maar dan zou de prijs iets van 1.250,- per velg zijn en die zijn wel veel lichter... ook in de portemonnee
lolPescatore schreef:1250 per velg? Ik zou dan gaan denken om mijn bijbaantje op te zeggen en dan gewapend met krik/bierkratjes te grote BBS-wielen te gaan gappenThommy schreef:zijn net iets lichter dan de velgen die ik nu hebStéphane schreef:Hoe zwaar zijn die velgen? Ik bedoel: als ze namelijk heel zwaar zijn haal je daar ook veel van je rijplezier mee weg, volgens mij. Door vliegwiel-werking van de voorwielen meer onderstuur bijvoorbeeld.
kan ook voor echt BBS Le Mans gaan maar dan zou de prijs iets van 1.250,- per velg zijn en die zijn wel veel lichter... ook in de portemonnee
onder de replica's komen mn banden die ik nu onder de corsa heb zitten...535d schreef:1250 per velg? Zo duur zijn ze nou ook weer niet, maar ja ze zijn wel voor jouw wagen 500-600 denk ik. In Duitsland kan je dat soort wielen nog wel voordeliger krijgen. Denk dat je inclusief goede banden in duitsland klaar bent voor 2500 euro.