Ik ben ook wel benieuwd wanneer de aflevering is.

Had mijn 435i f36 ook inderdaad, die uitgebreide info is echt met sensoren in het wiel / ventiel dus ook wel extra kosten tov het standaard piep systeem bij lekke / lege band.Knot schreef: 19 okt 2025, 12:48 Volgens mij had ik dat op de 2017 120i ook, of was het erbij te coderen. Had er wel standaard op mogen zitten idd.
Eerste week januari.Martin* schreef: 19 okt 2025, 14:27 Nu definitief, heel mooi. Mooi samengesteld ook.
Ik ben ook wel benieuwd wanneer de aflevering is.
Ja tm december. Ik heb hem sinds begin januari met 19 op teller, zit nu op 36Robin schreef: 20 okt 2025, 09:01 Leuk Chris. En je rijdt nu in de M2 door die je dan straks een jaar hebt? Uit nieuwsgierigheid: hoeveel km's heb je nu gereden met de M2?
Voor het soort auto/segment is het idd een prima GT/daily. Maar een A5 of M340i is natuurlijk wel stiller, want dubbelglas en minder afrolgeluiden brede banden. Ook is de demping van dat soort auto's echt wel een tweetal tandjes comfortabeler en is het brandstofverbruik van een andere orde. Ik vind de M2 namelijk wel echt een zuipschuit in alle omstandigheden. Zeker in vergelijking met de B58.romo schreef: 20 okt 2025, 11:16 ^Ik begrijp dat niet echt goed.
De huidige M2 is een baken van rust, gemak en souplesse, fantastische DD imho.
Bij mij werkt het tot nu toe precies andersom. Hoe ik ouder ik word, hoe puurder en ruiger de auto moet zijn merk ikRnd schreef: 20 okt 2025, 10:49 Ik snap het wel, we worden allemaal wat ouder. Dikke comfortabele daily is fijner dan elke dag een M2 rijden. Dat is mijn mening tenminste, maar ik ben dan ook 50+.

Een ieder heeft z'n eigen perspectief in 'dingen' zo ook bovenstaand en bovenstaande mening deel ik.sitechris schreef: 20 okt 2025, 22:20 Nee hoor, zeker niet. Dit is een topper. Ik geniet nog elke seconde van de M2 en dat blijf ik doen. Maar 35k grotendeels saaie kilometers doe ik dan liever in iets anders.
+1.romo schreef: 21 okt 2025, 07:02 Inhoud tank G87 M2 is 52 L, das gelijk aan alle M-en daarvoor.
Ik rijd er ruim 30% zuiniger mee dan alle M-en die ik hier voor reed. (Niet dat ik het erg van belang vind, maar lekker is het wel)
Een bizarre prestatie van dat S58 blok.
Doe je het beter dan de gemiddelde overige gebruiker met een M2, 30% zuiniger is ook echt gigantisch (meeste die ik ken hebben niet heel veel verschil tussen de n55/s55/s58 in m2/m3/m4)romo schreef: 21 okt 2025, 07:02 Inhoud tank G87 M2 is 52 L, das gelijk aan alle M-en daarvoor.
Ik rijd er ruim 30% zuiniger mee dan alle M-en die ik hier voor reed. (Niet dat ik het erg van belang vind, maar lekker is het wel)
Een bizarre prestatie van dat S58 blok.
 )
 )