Mijn M6 met Hamann spoilers

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
M-bitious

Bericht door M-bitious » 30 mar 2007, 08:07

Neen Chevke dat bakje koffie krijg ik pas na het parkeren en het wachten op een tafeltje, het zetten van verse koffie, het nuttigen daarvan, terug in de auto, en hop Chevke zit in de 2.

Die maat van me rijdt altijd rechts van me, met zijn voetje bij de rem. Steeds bang dat ie richting boom schiet.

Ik heb in 5 jaar tijd nooit problemen met de bak gehad, altijd snel en spatzuiver. Valt me trouwens mee dat ze je geen automaat in de maag hebben gesplits.

RVV

Bericht door RVV » 30 mar 2007, 08:48

Precies SMG is Schakelen Met Garantie.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 30 mar 2007, 09:51

M-bitious schreef:Neen Chevke dat bakje koffie krijg ik pas na het parkeren en het wachten op een tafeltje, het zetten van verse koffie, het nuttigen daarvan, terug in de auto, en hop Chevke zit in de 2.

Die maat van me rijdt altijd rechts van me, met zijn voetje bij de rem. Steeds bang dat ie richting boom schiet.

Ik heb in 5 jaar tijd nooit problemen met de bak gehad, altijd snel en spatzuiver. Valt me trouwens mee dat ze je geen automaat in de maag hebben gesplits.
Een z06 is een mannen auto en kan je niet als automaat krijgen.
Onder het beemer volk lopen een hoop watjes die niet kunnen schakelen en daar voor hebben ze de smg bak verzonnen.
Je moet ook wat om zo`n kappers wagentje te kunnen verkopen :mrgreen:

Grtz,Hanz06 :wink:

RVV

Bericht door RVV » 30 mar 2007, 11:50

Ja zo'n Z06 is een echte mannenauto een echte Fred flinstone wagen, zoek de overeenkomsten :lol:

[img:1600:1067]http://www.geomega.nl/test/Corvette-C6-Z06-018.jpg[/img]

[img:500:374]http://www.hollywood-diecast.com/flinst ... 20eBay.jpg[/img]
[img:410:277]http://www.celluloidandvinyl.com/wp-con ... -whore.jpg[/img]

Sander S.

Bericht door Sander S. » 30 mar 2007, 11:55

:D :D

LOL met Rico

GTRene

Bericht door GTRene » 30 mar 2007, 13:09

:lol: heel mooi gevonden :wink:

Geert.

Bericht door Geert. » 30 mar 2007, 13:21

:mrgreen: lol

M-bitious

Bericht door M-bitious » 30 mar 2007, 13:43

je ziet toch maar weer dat de BMW Manschaft het intellect en de humor heeft :lol:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 30 mar 2007, 13:49

Rico,
Jou onderschrift onder je avatar wordt me ook opeens een stuk duidelijker :mrgreen:

Je begrijpt dat de ervaring van je leven nu wel op losse schroeven komt te staan.
Maar het is wel leuk van je gevonden.
Bij chevrolet doen ze niet zo moeilijk over hoe de auto in elkaar zit.
Wel leuk en voor de bmw fans pijnlijk om te zien waar ze mee om de oren worden gereden.

M-bitious

Bericht door M-bitious » 30 mar 2007, 13:59

Hoezo komt de ervaring van Rico's leven op losse schroeven te staan???
Dit soort spitsvondige mensen mag altijd met mij meerijden hoor :)
Ik hoop alleen dat hij het niet erg vindt om achterin te zitten, want Sabine zit natuurlijk al voorin :lol: Die gaat echt niet in zo'n malle yank zitten.

Mooi gezegd Chevke, bij Chevrolet doen ze niet moeilijk hoe de auto in elkaar zit. Ik had het zelf niet mooier kunnen zeggen.

Maik

Bericht door Maik » 30 mar 2007, 13:59

HANZ06 schreef:....
Wel leuk en voor de bmw fans pijnlijk om te zien waar ze mee om de oren worden gereden.

Die is raak :lol:

Even een medestander aan het woord van die plastik flinstone auto's, die de zogenaamde hi-tech auto's een pak voor hun broek geven :wink:
Ik heb zelf ook zo'n plastik wagentje, en dan nog in barbie-formaat...

M-bitious

Bericht door M-bitious » 30 mar 2007, 14:00

Ben je niet een beetje te oud en macho om nog met Barbies te spelen?

Maik

Bericht door Maik » 30 mar 2007, 14:42

Nee, ik ben nog jong, fris en fruitig, in tegenstelling tot die BMW-fappers, die oud, zuur en rijp voor het bejaardentehuis lijken te zijn met hun automaatjes en andere stumperhulpjes...... :wink:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 30 mar 2007, 14:47

M-bitious schreef:Hoezo komt de ervaring van Rico's leven op losse schroeven te staan???
Dit soort spitsvondige mensen mag altijd met mij meerijden hoor :)
Ik hoop alleen dat hij het niet erg vindt om achterin te zitten, want Sabine zit natuurlijk al voorin :lol: Die gaat echt niet in zo'n malle yank zitten.

Mooi gezegd Chevke, bij Chevrolet doen ze niet moeilijk hoe de auto in elkaar zit. Ik had het zelf niet mooier kunnen zeggen.
Uit het feit dat sabine graag bij jou voorin zit maak ik uit dat het niet echt een avontuurlijk type is.
Ze zal ongetwijfeld wel heel lief zijn en ik gun haar jou ook want in een m6 rijden en dan ook nog eens om de oren gereden worden door een flintstone auto is al erg genoeg.
Mocht ze toch eens af willen stappen van een wat gezapige levensstijl dan kan ze altijd bij mij instappen voor een gezellig ritje.
Je krijgt er in iedergeval een hele andere vriendin voor terug,1 die weer hunkerd naar avontuur.
Dat zal ze nooit ondervinden in jou m6, en vanaf dat moment koop ook jij een z06 en zullen wij z06 rijders je omarmen als een verloren gewaande vriend die weer terug is op het rechte en enige pad. :wink:

Grtz,Hanz06 :mrgreen:

M-bitious

Bericht door M-bitious » 30 mar 2007, 15:06

Oh hans, dat is een slecht verhaal zeg! Dat valt me van je tegen.
En een vrouw met klasse mag je nooit ter discussie stellen. je moet je :oops:

M-bitious

Bericht door M-bitious » 30 mar 2007, 15:10

Maik schreef:Nee, ik ben nog jong, fris en fruitig, in tegenstelling tot die BMW-fappers, die oud, zuur en rijp voor het bejaardentehuis lijken te zijn met hun automaatjes en andere stumperhulpjes...... :wink:
Een M6 een automaat??? Je moet wel weten waar je over praat met je .............. tja wat is het eigenlijk? Een aaneenschakeling van verkeerd afgestelde mallen, met een madurodam blokje met mini föhn.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 30 mar 2007, 15:12

Sorry,je hebt gelijk.

Bied haar maar mijn excuus aan.
Of zal ik het zelf doen als ze een keertje met me mee vliegt :mrgreen:

Grtz,chevke :wink:

M-bitious

Bericht door M-bitious » 30 mar 2007, 15:19

Ik zal de excuses overbrengen :lol:

Maik

Bericht door Maik » 30 mar 2007, 16:49

M-bitious schreef:
Maik schreef:Nee, ik ben nog jong, fris en fruitig, in tegenstelling tot die BMW-fappers, die oud, zuur en rijp voor het bejaardentehuis lijken te zijn met hun automaatjes en andere stumperhulpjes...... :wink:
Een M6 een automaat??? Je moet wel weten waar je over praat met je .............. tja wat is het eigenlijk? Een aaneenschakeling van verkeerd afgestelde mallen, met een madurodam blokje met mini föhn.
Wat staat hier dan?
BMW M6
ALGEMEEN
carrosserie 2-deurs, coupé
transmissie 7 v, seq. autom.
Een automaat is een automaat, sequentieel of niet, een koppelingspedaal heeftie niet :wink:

En de beschrijving van mijn auto.... tsja, je moet wel weten waar je over praat natuurlijk, die föhn kan ik namelijk even niet plaatsen, maar de beschrijving klopt voor de rest natuurlijk wel ongeveer. Hij is dan ook half zo goed als een M6, maar voor een vijfde van de prijs vind ik dat niet heel erg :wink:

M-bitious

Bericht door M-bitious » 30 mar 2007, 17:01

De auto heeft wel degelijk een koppeling, maar die wordt hydraulisch bediend. Och heeft hij niet eens een turbootje? Na ja is het prijsje ook naar. Vind het toch wel een aardig bakje hoor 8)

Half zo goed??? You wish.

RVV

Bericht door RVV » 30 mar 2007, 17:29

Maik, een automaat tsssss

Handbak met een gerobotiseerde koppeling is het.

Die speedster en de chevy zijn volgens mij een beetje familie van elkaar hé.. maar pas op hoor, met inteelt krijg je het raarste gebroed.

[img:327:193]http://www.automagazine.junik.lv/firms/ ... /crash.jpg[/img]

En Hans als moderator heb ik gewoon de vinger boven de geheugen wis knop hangen, kan ik je tot XXX april in het ootje nemen en de dag dat we starten zeg je "goh van velzen leuke kerel, ken ik je ergens van?" :lol:

Maik

Bericht door Maik » 30 mar 2007, 21:10

LOL!

Ik eis een proefritje in EN de M6 EN de Z06 op de dag des oordeels, dan mogen jullie een stukje mee in een platte kadett... :lol:

(een M3CS boeit mij geen fök natuurlijk :wink: )

E60 M5

Bericht door E60 M5 » 30 mar 2007, 21:56

M-bitious schreef:Volgens mij zijn ze in de Formule 1 ook niet aan het koppelen, maar lekker aan het flipperen. De M is een technologisch hoogstandje, maar is meer GT dan sportauto. Maar dan niet met die grote halen, snel thuis 7 liter shortcuts. Haal eens 2 liter van dat small blokje af en je moet geen wind tegen krijgen :)
Absoluut mee eens. Omdat er geen concurrentie is worden de M5 en M6 vergeleken met sportauto's en zijn zelfs dan nog beter dan een Ferrari 360 of vergelijkbaar met een Gallardo.

Even terug komen op een opmerking van Hans, mbt de run door Gustav. Ik weet niet hoe goed Gustav mee kan omgaan omdat hij niet dagelijks in een E60/E63 rijdt.

Als ik naar de volgende filmpje kijk (en neem aan dat dat representatief is):
http://www.youtube.com/watch?v=I6EiNFiLhV0

dan zal de Z06 heel moeilijk krijgen tegen een M5 of M6.

Zelfs als er passagiers aanwezig zijn. Die zitten bovendien ook veel beter in een M5 of M6.

Alle luxe aanwezig en toch nog super prestaties.

[img:640:480]http://album.partyflock.nl/3895420.jpg[/img]

daar zie nog een stukje stoel waar Sabine op zal zitten en ik weet zeker dat ze niet naar de Z06 omkijken, maar van de vrije zicht aan de voorkant zal genieten. Regelmatig naar rechts kijkend als al die andere auto's worden ingehaald.

[img:640:480]http://album.partyflock.nl/3925761.jpg[/img]

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 31 mar 2007, 02:21

E60 M5 schreef:Als ik naar de volgende filmpje kijk (en neem aan dat dat representatief is):
http://www.youtube.com/watch?v=I6EiNFiLhV0

dan zal de Z06 heel moeilijk krijgen tegen een M5 of M6.
Heb je wel gezien dat de teller van die Corvette in miles aangeeft?! :mrgreen:

Corvette

Bericht door Corvette » 31 mar 2007, 02:31

Hebben ze nou een Corvette stuur in die BM dinges geplaatst :?: :?: :?:
Lijkt er wel erg veel op...... vind jij dat ook niet Hans :?:

Corvette

Plaats reactie