C4, een na snelste compound.
Overigens lifte hij voor de finish.
en Jos en zijn engineer stonden te grijnzen toen die dat deed.
C4 banden, de rest van de top 5 stond op C5 voor hun snelste tijd. (C5 is het zachtst)
Haha, het was 6 dagen lang een sandbag festijn. Ben heel benieuwd hoe de teams er voorstaan, vooral naar het middenveld.
Hahaha.
Ik begrijp juist dat na 31 december geen uitslagen meer gewijzigd worden van het seizoen ervoor. De FIA heeft dus lang genoeg gewacht om geen actie te hoeven ondernemen.RS-Ron schreef: 04 mar 2020, 16:22 De andere teams zien natuurlijk kansen wbt financiële genoegdoening. Mercedes had op Monza gewonnen, de rest schuift op wbt punten en de daarbij behorende bedragen per punt. En dat zijn geen kinderachtige bedragen waar het dan om gaat.
Gr Ron
Peter had wel even aan mogen geven dat Max vandaag de masterclass zou gevenEmi schreef: 04 mar 2020, 16:53 Max heeft vanmiddag op het vernieuwde circuit van Zandvoort gereden:
https://twitter.com/i/status/1235228984058707968
Als boven water komt dat de FIA bewust langer gewacht heeft verwacht ik dat de benadeelde teams daar een mening over hebben..daNpy schreef: 04 mar 2020, 18:02Ik begrijp juist dat na 31 december geen uitslagen meer gewijzigd worden van het seizoen ervoor. De FIA heeft dus lang genoeg gewacht om geen actie te hoeven ondernemen.RS-Ron schreef: 04 mar 2020, 16:22 De andere teams zien natuurlijk kansen wbt financiële genoegdoening. Mercedes had op Monza gewonnen, de rest schuift op wbt punten en de daarbij behorende bedragen per punt. En dat zijn geen kinderachtige bedragen waar het dan om gaat.
Gr Ron
Desondanks ben ik benieuwd naar de uitslagen zonder Ferrari. Er kunnen zomaar wat positiewisselingen plaats vinden na de top 3![]()
Staken///Joost schreef: 05 mar 2020, 09:28 Schandalig natuurlijk, maar ik verwacht geen consequenties. Wat kunnen de teams verder nog doen, behalve nog minder vertrouwen hebben in de FIA?
Nou inderdaad, las net dat Australië ook steeds onzekerder wordt: https://racingnews365.nl/doorgaan-gp-au ... -italianenLuco schreef: 05 mar 2020, 09:26 Eerst maar eens zien of ze überhaupt gaan racen met die Coronapaniekzaaierij
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten