Heb echt respect voor dit soort projecten!
Jos.
Klopt, daarom ga ik naar een goede tuner met een goede dyno.jos_br schreef: 25 dec 2021, 10:32 Mooi om te zien wat bijvoorbeeld de verschillen in opbouw van de turbo's is. Deze techniek gaat zo hard, zoals bij deze te zien dat zo'n van buiten kleinere turbo voorzien van een groter binnenwerk dus effectiever is. Afstellen van zo'n set-up is ook geen sinecure bij dit soort builds, voor je het weet liggen de zuigers er gesmolten in....![]()
Heb echt respect voor dit soort projecten!
Jos.
Vooral heel veel tijd inderdaadDFJEF schreef: 08 jan 2022, 09:22 Supergaaf project en wat een tijd en mooie materialen worden erin gestoken.![]()
Ik zou alleen die houten balken snel inruilen en een paar tientjes uitgeven aan een paar assteunen of oprijsteunen.![]()
Het zijn welbestede uren. Kan me voorstellen dat je na een geklaarde klus weer extra kan genieten.Hdv schreef: 08 jan 2022, 13:26Vooral heel veel tijd inderdaadDFJEF schreef: 08 jan 2022, 09:22 Supergaaf project en wat een tijd en mooie materialen worden erin gestoken.![]()
Ik zou alleen die houten balken snel inruilen en een paar tientjes uitgeven aan een paar assteunen of oprijsteunen.![]()
![]()
Aan de voorkant staan er al assteunen onder, maar de andere waren nalevering dus vandaar even deze tijdelijke oplossing.
Klopt aan de voorkant staat hij op assteunen en achter nu hout, dus eigenlijk kan er niks mee gebeuren.DFJEF schreef: 08 jan 2022, 16:40Het zijn welbestede uren. Kan me voorstellen dat je na een geklaarde klus weer extra kan genieten.Hdv schreef: 08 jan 2022, 13:26Vooral heel veel tijd inderdaadDFJEF schreef: 08 jan 2022, 09:22 Supergaaf project en wat een tijd en mooie materialen worden erin gestoken.![]()
![]()
Aan de voorkant staan er al assteunen onder, maar de andere waren nalevering dus vandaar even deze tijdelijke oplossing.![]()
Goed om te horen dat het hout tijdelijk is.![]()
Zelf krijg ik altijd de kriebels als ik onder een auto lig (komt trouwens niet vaak voor.....) als ie niet zowel door een krik als een assteun in de lucht wordt gehouden.
![]()
Nee niet via een catchan, heb het nu wel op mijn to do lijst geschreven. Ga denk ik een slang erop doen en dan gewoon naar de onderkant van de auto.Paul S schreef: 08 jan 2022, 17:34 Netjes!! Zie dat je carterontluchting middels een filtertje hebt. Niet via een catchcan? Veel last van olielucht in de auto of valt dat mee?
Nee helemaal niks geen last van olielucht, maar als ik aan het filtertje voel dan is die ook redelijk droog
Origineel zit bij de ophangpunten rubber, dus die ga ik nu vervangen, en misschien later ooit eens wat ombouwen. Eerst kijken of deze dynamo nog genoeg trektjos_br schreef: 17 jan 2022, 21:35 Ziet er goed uit, maar waarom hangt de dynamo in rubber? Is het geen idee deze star te monteren incl, een vrijlooppoelie? Wij monteren met een ombouw nu ook zo'n vrijlooppoelie, wordt die mooi rustig van en je hebt geen last van trillingen.
Jos.
Spannend, maar dit moet omdat het zo doordacht en goed uitgevoerd echt goed komen!! Ziet er waanzinnig uit.
Is echt een heeeeel gaaf ding en echt in nieuwstaat.!