Wie kent het schadeverleden van mijn M3, 8-TTD-64?
- D20VT
Re: Wie kent het schadeverleden van mijn M3, 8-TTD-64?
Formeel geldt dit in Dld ook alleen als de schade ook daadwerkelijk door een expert/verzekeraar is vastgesteld. Alles wat buiten de verzekering om is geregeld staat niet op de wagenkaart en wat niet weet.....
- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Dat klopt, maar als je auto als "Unfallfrei" adverteert, en dat blijkt niet juist, dan ben je toch het haasje... ofwel kan de koop teruggedraaid worden of compensatie geeist worden.
Het is dan (ook) in Dld gebruikelijk waardevermindering te claimen bij een schade.
Het is dan (ook) in Dld gebruikelijk waardevermindering te claimen bij een schade.
- DarkDoc
- Auto: BMW M3 cabrio
Je hebt schade en je hebt relevante schade ...
Het is nogal een verschil of onderdelen zijn overgespoten of vervangen bijv. vandalisme of paaltje gemist bij inparkeren óf dat er sprake is geweest van een auto die een halve meter korter is geweest. Van dat eerste lig ik niet wakker, bij dat 2e maakt ik liever rechts omkeert.
Het is nogal een verschil of onderdelen zijn overgespoten of vervangen bijv. vandalisme of paaltje gemist bij inparkeren óf dat er sprake is geweest van een auto die een halve meter korter is geweest. Van dat eerste lig ik niet wakker, bij dat 2e maakt ik liever rechts omkeert.