Als het vanavond nog droog wordt dan zal ik wat maken.

Uiteraard.Mike R32 schreef: 09 aug 2018, 16:30 Is dit type Cooper S nu leuker en beter dan de nieuwe Cooper S met 2.0 T motor?

Als het vanavond nog droog wordt dan zal ik wat maken.
Uiteraard.Mike R32 schreef: 09 aug 2018, 16:30 Is dit type Cooper S nu leuker en beter dan de nieuwe Cooper S met 2.0 T motor?
Ja, de originele JCW-uitlaat heeft de middendemper ook vóór onder de auto zitten. Lokatie van de demper onder de uitlaat maakt zeker uit voor het geluidsbeeld van binnen, ik geloof dat bijv. Audi om die reden een vrij grote middendemper monteert.Joy schreef: 09 aug 2018, 16:20 Blijkbaar is er wel ruimte voor gezien Milltek nog een resonated versie heeft met demper in het midden. Vraag me altijd af of het voor het geluid in de auto nog uitmaakt waar de dempers zitten.
Thanks! Klopt inderdaad, keek er net al even onder en de uitlaat werd al wat mooi blauw.Thomas H schreef: 10 aug 2018, 08:20 Goeie mod, zo'n milltek. Klinkt echt helemaal top. Ooit eens met een getunde Mini gereden met een Milltek uitlaat, dat is me altijd bij gebleven. Diep, vol geluid, dat wordt genieten Robin! Straks als ie ingebrand is wordt het nog meer feest.
Mike, dat hangt er van af hoe je er tegenaan kijkt. Als daily is zo'n nieuwe "beter". Comfortabeler, luxer, meer opties e.d. Echter is het exemplaar van Robin naar mijn mening véél meer stuurmansauto. Hoe je bij het rijden betrokken wordt en het gevoel wat je krijgt, dat lukt de nieuwe niet. Ook is de nieuwe qua vermogensafgifte wat minder piekerig. De R53 trekt verderop de toerenrange steeds harder.
Die eatons zijn redelijk bulletproof.Robin Hartog schreef: 22 aug 2018, 09:20 die compressor heeft dus in 180.000 km (huidige stand) geen enkele service gehad. Best knap dus dat hij er alsnog als nieuw uit ziet.
Redelijk bulletproof ja, hoewel de facelift compressor nog wat beter is. Mocht deze toch uiteindelijk stuk draaien gaat er een facelift exemplaar op. Maar voorlopig geniet ik uitermate van deze.smiley schreef: 22 aug 2018, 11:22Die eatons zijn redelijk bulletproof.Robin Hartog schreef: 22 aug 2018, 09:20 die compressor heeft dus in 180.000 km (huidige stand) geen enkele service gehad. Best knap dus dat hij er alsnog als nieuw uit ziet.
Bij een grotere broer geeft GM 100.000 miles op als onderhoudsvrij. Mooi spul.![]()
Dat was ook mijn idee ja, even wat euro's erin pompen en nu wat minder zorgeloos doorrijden en genieten.
Gebruikers op dit forum: 2226cc, Peter-Paul, Thomas H en 8 gasten