130i Cup 2007 (incl 'onze' André)
- Dennis Cavallino
- Stéphane
Beterschap en sterkte, André!
P.S. Het gaat bij v.d. Ende ook niet om het herinneren van de klappen na het achteruit rijden, maar juist voor het achteruit rijden en hoe hij dus op de baan terecht kwam. Verhaal dat hij zich niets kan herinneren geloof ik werkelijk niets van. "I have no recollection of that" is altijd handig om te gebruiken dan. De dingen die je je niet herinnert zijn volgens mij dan alleen van het moment van impact zelf en niet van ervoor of erna.
P.S. Het gaat bij v.d. Ende ook niet om het herinneren van de klappen na het achteruit rijden, maar juist voor het achteruit rijden en hoe hij dus op de baan terecht kwam. Verhaal dat hij zich niets kan herinneren geloof ik werkelijk niets van. "I have no recollection of that" is altijd handig om te gebruiken dan. De dingen die je je niet herinnert zijn volgens mij dan alleen van het moment van impact zelf en niet van ervoor of erna.
- Jan Speed
Sponsor Andre terug op de grid!
Zo, 't is 02:55h, 't is al laat/vroeg, 't is maar hoe je het bekijkt.
Ik kan de slaap niet meer vatten. Ik had nl. een vreemde droom...:
Ik droomde dat bij van de Ende alle blauw-witte propellor emblemen(u weet wel, die van dat Uber-merk) van de auto werden gesloopt bij de technische keuring en dat de wedstrijdleiding hem verplichtte om in plaats daarvan met blauw-witte L-platen op de auto te gaan rijden
[img:495:602]http://www.soundandvision.be/rijbewijs/ ... ngen/L.GIF[/img]
Nu zit ik zo nog eens wat door het draadje heen te lezen en de foto's te bekijken en mij viel op dat het dak van Andre's auto nog leeg en maagdelijk is...
en vast de grootste kans heeft dat het ook heel blijft :twisted:
Ik heb live en met spanning gekeken naar de race en de aanloop er naar toe ook gevolgd zo links en recht op het web.. Voor mij is dat entertainment en ik hoop dat Andre door gaat als hij weer hersteld is. Voor dat extra stukje betrokkenheid heb ik best wat over :!: Ik ben niet rijk en heb ook geen dik bedrijf met een vet sponsorbudget maar ik had toch een :idea: -momentje :!:
als we als D-F-ers ieder een X bedrag sponsoren om de schade te helpen herstellen, mogen we dan ieder een handtekening op het dak van jou racewagen zetten?
Hier het dak mee vol,
[img:325:217]http://www.vlaggen.fiberworld.nl/vlaggen/friesland.gif[/img]
handtekeningen in een pompebled?
I.h.k.v. 'Racing foar Fryslan!'
(ideetje gejat van Lammers' z'n racing for Holland Dome-Judd LeMans racer, hij verkocht ieder blokje ruimte op zijn checkered gespoten racer. Beter goed gejat dan slecht bedacht, toch?)
[img:800:545]http://perso.orange.fr/lolo.gege/24hduM ... 004_16.jpg[/img]
m.a.w.: Andre, wat kost een handtekening op het dak van jou 130i?
Als we een leuke deal kunnen maken kom ik vanuit Brabant een handje schudden, cash dokken en tekenen in Heerenveen!
Aan de andere D-F-ers: wie doet mee?
groet
Jan
Ik kan de slaap niet meer vatten. Ik had nl. een vreemde droom...:
Ik droomde dat bij van de Ende alle blauw-witte propellor emblemen(u weet wel, die van dat Uber-merk) van de auto werden gesloopt bij de technische keuring en dat de wedstrijdleiding hem verplichtte om in plaats daarvan met blauw-witte L-platen op de auto te gaan rijden

[img:495:602]http://www.soundandvision.be/rijbewijs/ ... ngen/L.GIF[/img]
Nu zit ik zo nog eens wat door het draadje heen te lezen en de foto's te bekijken en mij viel op dat het dak van Andre's auto nog leeg en maagdelijk is...

Ik heb live en met spanning gekeken naar de race en de aanloop er naar toe ook gevolgd zo links en recht op het web.. Voor mij is dat entertainment en ik hoop dat Andre door gaat als hij weer hersteld is. Voor dat extra stukje betrokkenheid heb ik best wat over :!: Ik ben niet rijk en heb ook geen dik bedrijf met een vet sponsorbudget maar ik had toch een :idea: -momentje :!:
als we als D-F-ers ieder een X bedrag sponsoren om de schade te helpen herstellen, mogen we dan ieder een handtekening op het dak van jou racewagen zetten?

Hier het dak mee vol,
[img:325:217]http://www.vlaggen.fiberworld.nl/vlaggen/friesland.gif[/img]
handtekeningen in een pompebled?
I.h.k.v. 'Racing foar Fryslan!'
(ideetje gejat van Lammers' z'n racing for Holland Dome-Judd LeMans racer, hij verkocht ieder blokje ruimte op zijn checkered gespoten racer. Beter goed gejat dan slecht bedacht, toch?)
[img:800:545]http://perso.orange.fr/lolo.gege/24hduM ... 004_16.jpg[/img]
m.a.w.: Andre, wat kost een handtekening op het dak van jou 130i?
Als we een leuke deal kunnen maken kom ik vanuit Brabant een handje schudden, cash dokken en tekenen in Heerenveen!
Aan de andere D-F-ers: wie doet mee?
groet
Jan
-
- Mathieu
- Dennis Cavallino
- Will F.
Duidelijke beelden van de crash werden ook uitgezonden in autoXperience afgelopen zaterdagavond op rtl7. Het programma wordt herhaald as zaterdag op rtl 5 om 16:30. Duidelijk te zien dat vd Ende zowat stil staat naast de baan 'm vervolgens in zijn achteruit zet en achteruit het asfalt op rijdt (! niet rolt) waar die vervolgens tot stilstand komt. Lammers maakte nog een diplomatieke opmerking: dat hij het eens met vd Ende moest hebben over het parkeerbeleid.
- Niels
- Auto: Prius+
Opzet is al vaak genoemd ook op autosport.nl. De reputatie van van de Ende helpt hem niet echt en ik geloof best dat het een eikeltje eerste klas is maar ik moet zeggen dat het allemaal toch wel heel erg snel gingWill F. schreef:Duidelijk te zien dat vd Ende zowat stil staat naast de baan 'm vervolgens in zijn achteruit zet en achteruit het asfalt op rijdt (! niet rolt) waar die vervolgens tot stilstand komt.

Neemt niet weg dat ik het in voetbal termen een behoorlijk schoppartij vond. Close racing is super maar dat gebeurd ook in de motorracerij zonder al te veel schade en crashes. In deze cup kun je "slim" winnen door even de auto van je voorligger te bewerken en als je het budget hebt om na elke race even je eigen voorkant te fixen dan kom je een heel eind

Zodra het racen een kwestie van budget wordt dan gaat de lol er hard af. Ik kan me voorstellen dat je je als prive team even achter je oren krabt

- Dennis Cavallino
Iemand DTM op Hockenheim gezien (ik alleen eerste rondjes). Tom Kristinsen deed hetzelfde als vd Ende, maar dan met een dikke burnout. Wat een kneus. Die had ook gewoon de rem in moeten stampen, ipv vol op het gas een rookgordijn neerleggen en spinnen zodat de aanstormende auto's er VOL op klapten.
Wat een kneus! Weg met dat soort losers. Biedt weer kansen voor echt talent.
-
OnlineFabian
deze bedoel je:Dennis Cavallino schreef:Iemand DTM op Hockenheim gezien (ik alleen eerste rondjes). Tom Kristinsen deed hetzelfde als vd Ende, maar dan met een dikke burnout. Wat een kneus. Die had ook gewoon de rem in moeten stampen, ipv vol op het gas een rookgordijn neerleggen en spinnen zodat de aanstormende auto's er VOL op klapten.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-jn5xlfYA
Sja, je kan het ook zien alsof hij zo snel als mogelijk probeerde van de baan te komen misschien. Beste klapper iig

- Dennis Cavallino
Nee, met die snelheid werkt een burnout niet, hij had moeten remmen. Hij stond aan de linkerkant van de baan safe, maar door zijn burnout schoot ie weer terug de baan op. Snelheid eruit op een 'voorspelbare' manier, en daarna race hervatten. Nu was het onvoorspelbaar en dus gevaarlijk imho. En het resultaat is duidelijk: werkt niet.
Stond al bijna stil, maar door zijn lompe actie schoot ie weer in in een spin de baan op (a la vd Ende). Echt de meest domme actie die ik heb gezien sinds de 130i cup.
Als de baan leeg was geweest had ik het een gave actie gevonden.
Stond al bijna stil, maar door zijn lompe actie schoot ie weer in in een spin de baan op (a la vd Ende). Echt de meest domme actie die ik heb gezien sinds de 130i cup.

Als de baan leeg was geweest had ik het een gave actie gevonden.
- Bert ///M3
-
OnlineFabian
- Lars Bouten
-