Vrijdag stond Danny voor de deur om te kijken naar het project en gelijk een handje mee te helpen.
Ik was bij de middenconsole gebleven dus gingen we daar mee verder.
De stoelen komen erg dicht bij de middentunnel en het dashbord hangt weer een stuk over de tunnel heen, dus moest er wat gezaagd en geplakt gaan worden.
Beginnend met het zagen uiteraard.
Om te zien waar wat af moest moeten ook de stoelen erin, de bestuurders stoel had ik al eens gemonteerd, de bijrijders stoel niet.
De zijplaten van deze stoel zijn van OMP en dus anders dan de Sparco's van de andere stoel.
De gaten komen net niet uit, dus hij past nog niet perfect.
We hebben hem wel vast gekregen uiteindelijk en hij staat wat hoger dan de bestuurders stoel, en wat verder naar achteren, dit is waarschijnlijk altijd zo in een rallyauto.
Toen konden we gaan aftekenen en zagen.
Vandaag heb ik wat details af gemaakt en nu is het wachten tot ik de handrem heb, dus het remsysteem moet er nu als eerste in voordat dit afgemaakt kan worden.
Danny, zit in de bestuurders stoel:
Hier het plaatsen van de bijrijders stoel:
Oh yeah...:
Hoogte verschil:
De middenconsole mooi in de vorm van de stoel wegzagen, de naad word nog wat ruimer als we de nieuwe zijkanten erin gaan lijmen:
Oh, en deze komen er ook in.

: (kom maar, kom maar....

)
Oh, voor het geval dat je je afvraagd waar dat dan moet komen, in de voetkuipen, als je deur opendoet.
Net als de nieuwe 2008 STI.