Ik heb geleerd. Koop geen Land Rover of Volvo. Koop een BMW.Spijkerhard schreef:Ennehhhhh, nieuwe auto's, das een suc6

Ik heb geleerd. Koop geen Land Rover of Volvo. Koop een BMW.Spijkerhard schreef:Ennehhhhh, nieuwe auto's, das een suc6
Allen wat was nu het probleem met die volvo? Mijn zwager wil een jonge gebruikte benzine V70. Ik ben er niet zo kapot van, daarbij kost een gebruikte F11 ook de wereld niet dus. Die van jou was een diesel neem ik aan....allen schreef:
Ik heb geleerd. Koop geen Land Rover of Volvo. Koop een BMW.
Ja. De tweede is voor de mistlichten.
Veel geld inderdaad, maar wel echt een knappe wagen lijkt het zo. M-Pakket van binnen en buiten, mooie opties, schuifdak, wit. Hij is wel errug compleet...Martin van der Zwaard schreef: 04 aug 2017, 08:31 Ik vind sowieso dat ze in yougtimerland soms idiote bedragen voor simpele auto's vragen.
Deze auto ook. Niks bijzonders toch. Oke....wit en M-pakket maar een handbak is al niet zo gewild en verder zit er niks bijzonders op.
Veel te veel geld idd. Vind een duizend of 8 echt de max als ie heel mooi is.
Daar zit zeker wat in ja! Behalve comfort/sportstoelen en M-pakket, wat ik zelf belangrijk zou vinden in een E39, wat zijn de niet te missen opties (ook al begrijp ik dat het persoonlijk is)?Martin van der Zwaard schreef: 04 aug 2017, 12:58 Hij heeft wel zijn opties maar persoonlijk zie ik er niks aan wat die prijs rechtvaardigd, op de kleur na dan.
Die in Dld scheelt de helft van de centen en heeft een veel fijnere motor. Een 2.5i is een beetje een slaper tov de 3.0i.
6000,- geven en vervolgens 345,- BPM aftikken. 120,- keuren bij RDW. APK'tje voor 3 tientjes en een paar kentekenplaten voor 30,-.
Staat ie voor net over de 6500,- voor de deur.
Originele radio erin en klaar is ie.
Scheelt 6k!!!! Ik zou het wel weten.
Opties is echt persoonlijk. Ik zou zelf in een E39 geen handbak willen maar lekker een automaat. Maar dat is persoonlijk.///Joost schreef: 04 aug 2017, 13:11 Daar zit zeker wat in ja! Behalve comfort/sportstoelen en M-pakket, wat ik zelf belangrijk zou vinden in een E39, wat zijn de niet te missen opties (ook al begrijp ik dat het persoonlijk is)?
Ik ben ook wel geinteresseerd naar eerstehand ervaringen vwb de 525i of de 530i. Gezien het aanbod is een 530i wellicht de betere optie..
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 24 gasten