Dilemma: Van Cayman S naar funauto met V8 (en achterbank)

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
NSXRS
Berichten: 1656
Lid geworden op: 04 apr 2007, 06:50
Locatie: GroeneHart

Re: Dilemma: Van Cayman S naar funauto met V8 (en achterbank

Bericht door NSXRS » 01 sep 2014, 20:02

bm-dub schreef:
GTRene schreef:is zo'n basis motor hetzelfde? of is een e500 5.0? ow wacht, misschien hebben ze er een E55/C55 AMG blok ingelepeld en daar die Kleemann op = meer vermogen dan C63 :mrgreen:

als het professioneel is gedaan en daar lijkt het wel op, zou ik het niet erg vinden, zou denk wel C55 AMG achterop zetten ipv C63 want daar lijkt ie niet zo op.
E500=5.0 V8 N/A 306PK
E55AMG=5.5 V8 compressor 476PK
E63AMG=6.2 V8 N/A 514 PK

zo zit het ;). overigens is de "ruimte" achter in een C klasse waardeloos, dan zou de E63 inderdaad een betere keus zijn.
Je mist er nog ééntje:
E500/550 Facelift ( 2007-2009)= 5.5 V8 N/A 388PK
:wink:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Dilemma: Van Cayman S naar funauto met V8 (en achterbank

Bericht door GTRene » 01 sep 2014, 20:29

ik ga er toch vanuit dat het minimaal een 5.5 zal zijn gezien dat vermogen met die kleemann :hmmm:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Marcelvv, matthyssie en 6 gasten