die had ik al gezien en dacht bij bestellen (ja ook dat allemaal nieuw besteld

maar dan nog zou die te laag blijven met mijn set-up lees brede velgen, heb ze dus gister er al onderuit gehaald en waar nodig schoongemaakt (was niet echt nodig) en weer in de doos en verkoop ik wel, opzich is het goed spul.
Heb dus mijn oude KW set er weer onder en de hoogte is weer precies zo ik dat wil, scheelt bijna 2cm

Heb nu een set besteld in 25-10 F-R en als het goed is kom ik dan precies?? goed uit, tevens meteen bij datzelfde bedrijf ook meteen 2 andere spoorverbreders besteld van 15MM per kant (nu 22mm per kant)
de 22mm is eigenlijk net iets te breed, komt dan als ie echt helemaal inveert net tegen het al licht uitgewalsde spatborden aan.
heb ff goed gekeken en dacht 7mm kan er zeker af dan kan je ook meer kanten op! met deze banden zonder velgbeschermer hou je dan net wat over en zou je zelfs krap aan ook nog op 275 breed kunnen gaan.
kortom, 2x 15mm H&R zwarte spoorverbreders en een complete set veren 25-10
@e30touring1990, mooi balen, gelukkig was het schoonmaken wel even goed, kan die weer ff verzamelen

maareuh wat Erwin ook zegt kan je ook eens gratis proberen...dat is ook baat het niet het schaad ook niet, dus accu polen er af voor zeg 30sec en dan ff de alarmverlichting aanzetten om de eventuele reststroom eruit te halen, dan goed aansluiten en rijden, wellicht clean je ergens wat?
je kan in bepaalde gevallen (niet jou geval denk) ook een kleine herstart (of hoe noemen ze dat) doen, dat is 30sec op contact (niet starten) dan 30sec er af, dan 30sec op contact, dan 30sec er af en dan starten

en dat andere probleem? don't know, heb al te lang niet dat soort systemen gehad, teveel M motoren de laatste jaren dus weinig verstand van.