Dit wordt als (individuele?) krachtmeting gemarkeerd

Ergens in de topic staat het wel uitgelegd, paar pagina's terug.
Gerwin Ring schreef:Update: 28 Mei. DRDO
We hedden nog niet de nieuwe (stille) uitlaat, maar hadden wel wat aanpassingen aan de inlaat gedaan, dus wilden toch testen wat het verschil in geluid was. Bleek uiteindelijk ongeveer 2 dB te schelen: maar nog steeds 91 (en dus 3 teveel).
Vrije training gereden, quali gereden (pole) en paar rondjes eerste race tot we er (naar verwachting) met een zwarte vlag wegens geluid uit moesten.
Hier snelste rondje quali. We moeten ook nog eens een dageje testen met setup, auto is best nerveus. In tweede ronde in kumho gespind, klein beetje drifthoek komt ie behoorlijk vicious voorbij zeg maar.
ja inderdaad! het insturen is meer het probleem met zo'n kever!GTRene schreef:nice![]()
wat sleurt zo'n ding![]()
ligt wel wat vaster met de kont dan zo'n beemert
Ja ik denk allebei. Ik heb andere verplichtingen op 29 juni en 31 augustus, maar de overige RCN races ben ik er weer bij. Ondertussen rijd ik hopelijk vast een aantal VLN races. Erg benieuwd!daNpy schreef:Nu toch al naar VLN overgestapt, of rijdt je ook nog RCN?
Wellicht dat ik er volgende week ook ben, maar de 29e met RCN zeker! Ik zie je wel in de pits
haha ja dat was een lekker rondje toenDownforce Hans schreef:Hey Gerwin,
Gaat die auto niet harder dan 260 of zit hem dat in die tellen op het beeldscherm?
Verder strak gereden zo te zien, strakker dan toen we met Andre achter ons een rondje op de ring deden met de GTS.![]()
Laat de filmpjes maar komen, die zijn super om te zien.![]()
Grtz, Hanz06
Nope, lekker in de vertrouwde CSLdaNpy schreef:Rijdt je met die auto ook VLN volgende week?
Geen idee! Zodra ik het weet laat ik het hier weten!daNpy schreef:Startnr?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten