[08-05-2012] DF @ CPZ -Streetcars only- deel XVI Avondsessie
- N!co
- Locatie: BMW Z4 & CT200h & Triumph street triple 675 & BMW F650
Re: [08-05-2012] DF @ CPZ -Streetcars only- deel XVI Avondse
Haha, ja, ik zag je in m'n spiegel, dacht, dat moet ik even filmen!
Maar ik dacht ook dat de zwarte vlag voor jouw het driften was, niet dus.
Maar ik dacht ook dat de zwarte vlag voor jouw het driften was, niet dus.
- Erik dB
LOL, je ziet die bromsnor bij de Audi-S ook mooi met zijn vingertje wuivenWiebe GT schreef:N!co schreef:Drifting fun op 14:20
Hahaha,,,gaaaf! Dat waren wij! Wij dachten overigens dat die zwarte vlag voor ons was, maar bleek niet zo te zijn.
Snel weer door dus.
Ben erg blij met de beelden Nico! we hadden nog nooit driftbeelden van onszelf vanuit een andere auto, nu dus wel!![]()

- Knot
Hmms... dat was het dus.. zonde want toen was het net lekker gladRoy RS schreef:inderdaad, een impreza voor mij kreeg een zwarte vlag, reed door en toen werd het een rode vlag...zonde

- JoostSchouten
Haha, inderdaad, mooie druktemakers!Erik dB schreef:LOL, je ziet die bromsnor bij de Audi-S ook mooi met zijn vingertje wuiven
- ThomasGTT
Gaat het om de vlammende mini? Die heb ik op film, komen vandaag op YouTube.Roy RS schreef:
Bij deze, als er iemand mijn vlammen geregistreerd heeft op foto of beeld, dan beschouw ik dat als mijn artistiek eigendom en eis ik een kopie (in HD)![]()
iemand die weet waar foto's en video's te vinden zijn?
Als je het filmpje zelf wil moet je maar even pben
- Wiebe GT
Ja, en de baanmarshal 2 bochten erna stond een rondje eerder te klappen! hahaha 

- Apolo2
Mooi filmpje N!co
In Hugenholz ook de hele bocht en profiel de BMW van Wiebe GT mogen aanschouwen, een beetje korte tekst op de flanken, je bent zo uitgelezen, zet er eens wat meer op dat doodt de tijd een beetje voor mensen achter je op zo'n momenten
In Hugenholz ook de hele bocht en profiel de BMW van Wiebe GT mogen aanschouwen, een beetje korte tekst op de flanken, je bent zo uitgelezen, zet er eens wat meer op dat doodt de tijd een beetje voor mensen achter je op zo'n momenten

- Roy RS
ThomasGTT schreef:Gaat het om de vlammende mini? Die heb ik op film, komen vandaag op YouTube.Roy RS schreef:
Bij deze, als er iemand mijn vlammen geregistreerd heeft op foto of beeld, dan beschouw ik dat als mijn artistiek eigendom en eis ik een kopie (in HD)![]()
die ja!
- Snipe
Slappe smoes, man. Of was je zo teleurgesteld dat Peter niet opnam dat het niet meer in je opkwam om mij te bellen?Hans R schreef:Was top! Heerlijk gereden werd ff tricky in de regen maar goed te doen.. helaas viel voor ons het wokadventure door de mand iedereen was ineens weg en Ron en Roel moesten nog even tanken.. dus ik dacht geen probleem bel Peter straks gewoon.. heeft die zijn telefoon uit staan!2 wok restaurants gezien maar niet de goede, halve binnenstad afgesloten kortom dat werd een Whopper kaas, Jammer...

- Mathieu
Had SpyderFerdy nu ook gereden gisteren?
- Roy RS
als dat de zwarte spyder is wel ja, er was ook een lichtere kleur (GT3rs grijs is me verteld geloof ik, god wat een mooie auto)Mathieu schreef:Had SpyderFerdy nu ook gereden gisteren?
- Wiebe GT
Apolo2 schreef:Mooi filmpje N!co

Ik flikker hier bijna van m'n stoel.....
- Mathieu
Nee, niet zeggenRoy RS schreef:als dat de zwarte spyder is wel ja, er was ook een lichtere kleur (GT3rs grijs is me verteld geloof ik, god wat een mooie auto)Mathieu schreef:Had SpyderFerdy nu ook gereden gisteren?

Niet zeggen dat die auto zo mooi is. Dan heb ik straks Ron elke dag aan de telefoon en dan wordt zijn vrouw boos op mij omdat hij dan weer geen tijd besteed aan z'n gezin

- Riceaux
Was inderdaad een mooi avondje gisteren. Bedankt Kees en Alex voor het meerijden
Het vervelende van dit soort evenementen is dat ik na zo'n avondje altijd de neiging heb om m'n eigen auto ook meer voor het circuit geschikt te maken en ook deel te nemen de volgende keer.
Weet alleen niet hoe slim het is met een auto met een km-stand van 340.000 km.

Het vervelende van dit soort evenementen is dat ik na zo'n avondje altijd de neiging heb om m'n eigen auto ook meer voor het circuit geschikt te maken en ook deel te nemen de volgende keer.
Weet alleen niet hoe slim het is met een auto met een km-stand van 340.000 km.

- Robin Hartog
Wel nog droog thuisgekomen?Hans R schreef:Was top! Heerlijk gereden werd ff tricky in de regen maar goed te doen.. helaas viel voor ons het wokadventure door de mand iedereen was ineens weg en Ron en Roel moesten nog even tanken.. dus ik dacht geen probleem bel Peter straks gewoon.. heeft die zijn telefoon uit staan!2 wok restaurants gezien maar niet de goede, halve binnenstad afgesloten kortom dat werd een Whopper kaas, Jammer...

- Riceaux
@Roy: Wat zijn btw de specs van die Mini?
- ThomasGTT
Bij deze het filmpje:ThomasGTT schreef:Gaat het om de vlammende mini? Die heb ik op film, komen vandaag op YouTube.Roy RS schreef:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uWk-ILVb ... e=youtu.be[/youtube]
Zie 6.55min voor vlammen
Laatst gewijzigd door ThomasGTT op 09 mei 2012, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- JasperM
Even snel 2 foto's... Helaas geen tijd (genomen) gehad voor meer mooie foto's.

- tuurgtt
- Auto: M140i
Kijk dat dan. Da's die ouwe brik van mij.JasperM schreef:![]()

De Scoobies waren trouwens aardig vertegenwoordigd, zeker the original classic Impreza.
Want naast deze waren er nog een blauwe en een groene.
En dan nog die dikke STi van ?Alex?
Wist niet dat een Sub was geblack-flagged, it wasn't me.
Had het risico genomen om de anti-rollbars niet los te gooien en de Bilsteins redelijk hard laten staan, wat op droog natuurlijk prima werkte, maar bij het minste of geringste buitje werd het onmiddellijk alle kanten op glijden.
Zelfs redelijk verse Falken 452 banden hielpen daar nix meer aan. Het laatste half uur, toen er echt weer een droge lijn ontstond werden die budgetbandjes natuurlijk weer de limiterende factor, maar omdat ze niet te warm werden bleven ze betrouwbaar qua grip en ze zagen er na afloop eigenlijk nog best netjes uit.
Alleen is na 13 jaar en 170k km de versnellingsbak wel done, van drie naar vier en omgekeerd ging onder wat lawaaierig protest...
Het zij hem vergeven, nu heeft-ie wel weer wat TLC verdiend. Beurt en indien nodig revisie coming right up.
Organisatie bedankt, het was hartstikke leuk, en twee uur is op een circuit als CPZ eigenlijk wel plenty.
En Jasper thx voor de foto.
Arthur.
- Alexsti
- Auto: Een Soebaroe en Lotus
Yep , dat was mijn STI en idd. de scoobies waren goed vertegenwordigd.
Robin en Riceaux graag gedaan hoor.
Lekker gereden overegens , geen gekke dingen meegemaakt en het ging wat ik gezien heb allemaal netjes gisteravond.
Over het geluid en driften, er zijn nu eenmaal regels en een microfoon die bepaalt hoeveel DB je maakt .
Alex,

Robin en Riceaux graag gedaan hoor.

Lekker gereden overegens , geen gekke dingen meegemaakt en het ging wat ik gezien heb allemaal netjes gisteravond.
Over het geluid en driften, er zijn nu eenmaal regels en een microfoon die bepaalt hoeveel DB je maakt .
Alex,
- GarreTT
Weer een paar heerlijke uren gehad. 2 uur is altijd te kort natuurlijk maar dat houd je gretig. Organisatie bedankt
De M3 had wel een raar probleem. Soms hield de motor opeens mee op. Gas geven veroorzaakte alleen doffe klappen in de uitlaat. De enige remedie op dat moment was dan om de auto tot lage snelheid af e remmen en dan even het contact uit te zetten. Daarna op contact en de koppeling op laten komen en vervolgens kon ik gewoon weer door knallen
Een keer moest ik de auto aan de kant zetten en wat langer van het contact af laten. En voordat de gele vlag uithing was het probleem weer over en kon ik verder rijden terwijl de marshal zijn handen wanhopig in de lucht stak. Een vreemd probleem wat kennelijk alleen onder vollast optreedt want op de heen- en terugreis nergens last van gehad.
Ook nog even geprobeerd te driften. Op semi's was dat geen succes. Achterkant veel grip en voor te weinig. En toen ik eenmaal de driftbanden er onder had was het eigenlijk al weer te droog.
Anyway, niks wat de pret kon bederven

De M3 had wel een raar probleem. Soms hield de motor opeens mee op. Gas geven veroorzaakte alleen doffe klappen in de uitlaat. De enige remedie op dat moment was dan om de auto tot lage snelheid af e remmen en dan even het contact uit te zetten. Daarna op contact en de koppeling op laten komen en vervolgens kon ik gewoon weer door knallen

Ook nog even geprobeerd te driften. Op semi's was dat geen succes. Achterkant veel grip en voor te weinig. En toen ik eenmaal de driftbanden er onder had was het eigenlijk al weer te droog.
Anyway, niks wat de pret kon bederven

- Apolo2
Yes, in donker weer verschiet het wit een beetje en lijkt zowaar zwart.Roy RS schreef:als dat de zwarte spyder is wel ja, (GT3rs zwart is me verteld geloof ik, god wat een mooie auto), er was ook een lichtere kleurMathieu schreef:Had SpyderFerdy nu ook gereden gisteren?
@Mathieu, ter bescherming van Ron en zijn gezin heb ik inmiddels het citaat van Roy RS gecorrigeerd!
@Roy RS: ik stel voor een volgende keer het wokken te vervangen door grillen, als ik je vlammenwerper zo zie heb je tien spiesjes in een oogwenk gaar, hoeft Hans niet bij elk stoplicht in Arnhem zijn paraplu op te steken (onvergetelijke aanblik) en kan Peter zijn telefoon gewoon leeg bellen.
- Snipe
Had ik al gezegd dat de video vandaag nog online komt?
- Mathieu
Apolo2 schreef:Yes, in donker weer verschiet het wit een beetje en lijkt zowaar zwart.Roy RS schreef:als dat de zwarte spyder is wel ja, (GT3rs zwart is me verteld geloof ik, god wat een mooie auto), er was ook een lichtere kleurMathieu schreef:Had SpyderFerdy nu ook gereden gisteren?
@Mathieu, ter bescherming van Ron en zijn gezin heb ik inmiddels het citaat van Roy RS gecorrigeerd!
@Roy RS: ik stel voor een volgende keer het wokken te vervangen door grillen, als ik je vlammenwerper zo zie heb je tien spiesjes in een oogwenk gaar, hoeft Hans niet bij elk stoplicht in Arnhem zijn paraplu op te steken (onvergetelijke aanblik) en kan Peter zijn telefoon gewoon leeg bellen.

Goed gedaan, Apolo2
En inderdaad dat GT3 zwart staat de auto bijzonder goed.
Heb jij trouwens ook sideskirts

- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Snipe schreef:Slappe smoes, man. Of was je zo teleurgesteld dat Peter niet opnam dat het niet meer in je opkwam om mij te bellen?Hans R schreef:Was top! Heerlijk gereden werd ff tricky in de regen maar goed te doen.. helaas viel voor ons het wokadventure door de mand iedereen was ineens weg en Ron en Roel moesten nog even tanken.. dus ik dacht geen probleem bel Peter straks gewoon.. heeft die zijn telefoon uit staan!2 wok restaurants gezien maar niet de goede, halve binnenstad afgesloten kortom dat werd een Whopper kaas, Jammer...
Je heb gelijk! Ben helemaal vergeten dat je er ook nog was.. sorry
Had echt zin in die wok avond, dat rijden was bijzaak! Jammer.