denk uiteindelijk alleen het amusement

In mijn ogen vrij duur (2p. Kamer 144€ en 1p. 124€ per nacht). Wij kwamen toevallig via booking.com een aanbieding tegen van 250€ voor 2 nachetn op een 2p.kamer inclusief 2x ontbijt en 2x avondeten.MParallel schreef:Is dat Dorint hotel nog een beetje te betalen?
Wat een heerlijk zorgeloos leven heb je toch.Knot schreef:Wat ik al in het andere topic gepost had... begint de winter/sneeuw daar nu al?
Zou een dieptepunt zijn als ik in 2012 helemaal niet gereden heb.
of dat hij de juiste keuzes maakt waar hij zich wel, en waar niet, zich zorgen over maaktRuben schreef:Ja, de reacties van Knot doen wel eens denken dat ie weinig aan zijn hoofd heeft..
Als dat de redenatie er achter is om niet te gaan, kun je een vriendin/vrouw überhaupt wel vergetenKW schreef:Ja daarom, wil ik wel graag. Maarja verstand (de wetenschap van de gevaren en de toch best stevige uitgaven aan tickets en benzine) knagen aan het plezier...
Ah ligt het daar aan, thanxPingus schreef:Als dat de redenatie er achter is om niet te gaan, kun je een vriendin/vrouw überhaupt wel vergeten
Pingus schreef:Als dat de redenatie er achter is om niet te gaan, kun je een vriendin/vrouw überhaupt wel vergetenKW schreef:Ja daarom, wil ik wel graag. Maarja verstand (de wetenschap van de gevaren en de toch best stevige uitgaven aan tickets en benzine) knagen aan het plezier...
Volgens mij wordt je vrijdag op je wenkbrauwen bedientKnot schreef:Als ik zeker weet dat we mogen rijden en er een paar keer een stevige bui valt heb ik daar graag 1000 euro voor over hoor.