BMW komt met ///M550xd POLL toegevoegd 550i of M550xd
-
Re: BMW komt met ///M550xd POLL toegevoegd 550i of M550xd
Valt zeker mee, zeker in vergelijking met de prijs van mijn buurman z'n 535d T Individual 120k
- Ravin ///M
Hmmm.. beetje aan t stoeien geweest, een goed uitgeruste m550d zit op ~139k, vergelijkbare 535d Xdrive (voor de vergelijking) op ~119. Behoorlijk verschil, al is de 550d erg aantrekkelijk. Voor mij overigens liever de d dan de i, ben geen fan van tanken.
- Maus335i
Weird..... hoe bedoel je goed klinken?MartijnGizmo schreef:Gisteren dit satansding van dichtbij mogen ervaren, en hoewel ie lekker van kiet gaat (ik had een stijve nek, slechte combo!) en goed klinkt, vind ik de toegevoegde waarde tov een 535d toch was lastig te bepalen...
We hebben de M550d enkele weken geleden een dagje meegehad, maar bij het gasgeven hoor je helemaal NIENTE. Aan de voorkant is het een pure tractor, de achterkant is het een en al silence.
Wanneer klinkt die auto goed? Als je binnen zit.... het geluid wat uit de speakers komt. Nu heb ik daar persoonlijk niet zoveel problemen mee (klinkt namelijk prima en als je het niet weet zou je denken dat het de motor is), maar zonder de speakers hoor je vrijwel helemaal noppes.
De M5 heeft dat idem overigens. Ook daar hoor je vooral de speakers binnen. Het geluid van buiten is echter ook zeker aanwezig en klinkt best lekker bij wat gasgeven. Maar dat is absoluut niet bij een M550d het geval.
- MartijnGizmo
Van binnen idd. Al klond de 640d xDrive die we dezelfde dag reden eigenlijk beter (van binnen), want: minder synthetisch.
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lx63e_jJ ... r_embedded[/youtube]
Nog niet voorbij zien komen
Nog niet voorbij zien komen
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Geinig, ik keek 'm gisteravond.
A) Het is erg nat. Oh ja joh?
B) De Z4 rijder heeft meer fun, maar ook meer risico. Doh.
C) Hoe zou 'n standaard GT3 in die regen ofzo 't daar doen vs de 550d?
D) Haal dan meteen 'n Nissan GTR en vergeet die 550D
Buiten de excellente tractie en 0-100 sprintjes is 'n eitje is 0-200 ongeveer hetzelfde als mijn bread and butter 335i. En die heeft 'n 75pk minder op papier.
Nu is dat 'n vlotte auto,maar niet bepaald the fastest on the planet. En als je d'r voor gaat zitten in de 335i en in de juiste versnelling zit(en dat doe je met dit soort dogfights natuurlijk) heb je ook niet dat verhaal van de diesel met z'n berekoppel in de tussensprint. Want dan is de Z4 of 335i bijv dan ook in z'n juiste toerengebied.
In die tussensprintjes zie je de Z4 uit bepaalde bochten ook weer weglopen (?) En de Z4M is prima, maar ook niet het snelste op deze aardbol. Verre van. En ook die heeft 'n kleine 40pk minder op papier.
Dus ja 'n 550D is dan misschien de snelste diesel ever/van het moment, maar hij zit in 'n middengroep als 't in de wereld om 'm heen qua snelle benzineauto's gaat.
Autobahnexpress ja.
A) Het is erg nat. Oh ja joh?
B) De Z4 rijder heeft meer fun, maar ook meer risico. Doh.
C) Hoe zou 'n standaard GT3 in die regen ofzo 't daar doen vs de 550d?
D) Haal dan meteen 'n Nissan GTR en vergeet die 550D
Buiten de excellente tractie en 0-100 sprintjes is 'n eitje is 0-200 ongeveer hetzelfde als mijn bread and butter 335i. En die heeft 'n 75pk minder op papier.
Nu is dat 'n vlotte auto,maar niet bepaald the fastest on the planet. En als je d'r voor gaat zitten in de 335i en in de juiste versnelling zit(en dat doe je met dit soort dogfights natuurlijk) heb je ook niet dat verhaal van de diesel met z'n berekoppel in de tussensprint. Want dan is de Z4 of 335i bijv dan ook in z'n juiste toerengebied.
In die tussensprintjes zie je de Z4 uit bepaalde bochten ook weer weglopen (?) En de Z4M is prima, maar ook niet het snelste op deze aardbol. Verre van. En ook die heeft 'n kleine 40pk minder op papier.
Dus ja 'n 550D is dan misschien de snelste diesel ever/van het moment, maar hij zit in 'n middengroep als 't in de wereld om 'm heen qua snelle benzineauto's gaat.
Autobahnexpress ja.
-
Wat een hoop verspilde woorden joh. In deze setting gewoon totaal geen leuk vergelijk.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ja m'n toetsenbord is opeens versleten inderdaad.
- Leen
ik wou dat dat mijn woon /werk route was iedere dag , lijkt me erg leuk met de 1M