Dat van die mudflap zie ik nu pas op de foto René
Ton, het blijkt dat alle stofhoezen gescheurd zijn. Maar gelukkig hangen de bumpstops nog wel bovenin de schotels.
De slag van de achterdempers is echt ontzettend gering. Maar het is net zoals Paskal ook al zegt, ook ik wil eerst een km of 500 aankijken hoe de auto het houdt. Binnenkort ook maar eens op een brug om de staat van de ophangrubbers te controleren. Remusuitlaat kan dan misschien ook wat verschoven worden, nu zit er nauwelijks ruimte tussen eindpijp en onderspoiler.
In de basis voelt de auto gewoon heel erg goed aan. Hoogteslag in de velg blijkt alleen om de buitenrand te gaan. De Pirelli Drago banden zijn ook veel minder oud dan ik eerst dacht. Produktie week 20 van 2007. Remmerij voelt na gewenning goed aan. Denk dat er goede originele remmerij onder zit. Backplates blokjes voor en achter zijn lichtblauw van kleur. Je moet gewoon wat harder stampen om goede vertraging te krijgen. Racy.
Twee andere aandachtspunten: 1. Auto en schakelpookje vibreren soms hevig bij op laten komen koppeling. Toch voelt het pedaal wel goed aan. Duidt dit op slijtage koppelingsplaten? 2. Zitting is ietsje ingezeten op de linkerhelft van de zitting. Heel gering. Volgens de sites moet het vrij simpel zijn om opvulmateriaal te krijgen. Bekleding is nog ok.
Ik moet nu al weer afleren bochtjes aan te vallen. Die voorkant hapt beter naar de apex dan een pitbull naar z'n tegenstander. Heerlijk die stuurbekrachtiging icm het korte stuurhuis. Kan me onmogelijk voorstellen dat je dit met een onbekrachtigde tragere installatie net zo kunt doen. De testrit in de auto zonder stuurbekrachtiging vond ik daardoor een behoorlijke afknapper.