Die heb ik nog zelfs in mijn Polo......romo schreef: Ik ga er van uit dat er toch ook een olie temp meter in zit

Die heb ik nog zelfs in mijn Polo......romo schreef: Ik ga er van uit dat er toch ook een olie temp meter in zit
Veel duurder + gelimiteerd + uitverkocht. Geen vergelijk dus.Petrolhead Tom schreef:Wat boeit die M2 ook maar ene fuck als dit er aan zit te komen?
http://www.total911.com/porsche-911-r-t ... neva-2016/
NissanGTR , nieuwe Corvette. M3/4/5, C63, Audi RS nogwat, 2x een M2. Gebruikte 458:)tomgtr schreef:Ook iets waarmee je dagelijks naar je werk kan Robin? Iets wat redelijk heel blijft en je in de stad durft te parkeren? Ik zou niet weten wat. Mischien een GTR35.
Hier ook in de 1M hoor, heb 't altijd op Papenburg....romo schreef:Maar ik hoor ook rammeltjes in mijn Cayman GTS van 115K
Corvette day to day in Nederland, hmm kweenie. 458 zeker niet. M/AMG/RS versies zijn leuk en heb zat lol met mijn M maar ze zijn een ander soort auto dan 911/GTR. Different horses, different courses. Romo heeft veel te klagen over z'n Cayman en natuurlijk zijn Porsches niet perfect. Was m'n GTR ook niet. Maar onzin om te vergelijken met M/AMG/RS versies want dat zijn gewoon snelle versies van "normale"auto's. Geen sport auto's. BMW M is leuk, verandert van een rustige cruiser met een druk op knop in een totale hooligan. 911/GTR zijn sportauto. Altijd, niet soms.Robin schreef:NissanGTR , nieuwe Corvette. M3/4/5, C63, Audi RS nogwat, 2x een M2. Gebruikte 458:)tomgtr schreef:Ook iets waarmee je dagelijks naar je werk kan Robin? Iets wat redelijk heel blijft en je in de stad durft te parkeren? Ik zou niet weten wat. Mischien een GTR35.
Nu hoef ik er niet mee naar m'n werk, maar dit soort auto's zeggen me veel meer dan 'n doorsnee Elfer met marketing sausje:)
Klagen op hoog niveau dan, maar goed het zijn IMHO opvallende zaken en ik benoem graag hoe ik het ervaar ook als dat tegen de gevestigde orde en opinius communis is.tomgtr schreef:Corvette day to day in Nederland, hmm kweenie. 458 zeker niet. M/AMG/RS versies zijn leuk en heb zat lol met mijn M maar ze zijn een ander soort auto dan 911/GTR. Different horses, different courses. Romo heeft veel te klagen over z'n Cayman en natuurlijk zijn Porsches niet perfect. Was m'n GTR ook niet. Maar onzin om te vergelijken met M/AMG/RS versies want dat zijn gewoon snelle versies van "normale"auto's. Geen sport auto's. BMW M is leuk, verandert van een rustige cruiser met een druk op knop in een totale hooligan. 911/GTR zijn sportauto. Altijd, niet soms.Robin schreef:NissanGTR , nieuwe Corvette. M3/4/5, C63, Audi RS nogwat, 2x een M2. Gebruikte 458:)tomgtr schreef:Ook iets waarmee je dagelijks naar je werk kan Robin? Iets wat redelijk heel blijft en je in de stad durft te parkeren? Ik zou niet weten wat. Mischien een GTR35.
Nu hoef ik er niet mee naar m'n werk, maar dit soort auto's zeggen me veel meer dan 'n doorsnee Elfer met marketing sausje:)
Forza schreef:Rondje Nurburgring in 7:58, valt me tegen in vergelijking met de snellere hothatches van het moment.
http://www.autoblog.nl/nieuws/bmw-m2-la ... ideo-81102
Beide niet standaard en voorzien van Pilot Sport Cup 2 semis.Forza schreef:Rondje Nurburgring in 7:58, valt me tegen in vergelijking met de snellere hothatches van het moment.
http://www.autoblog.nl/nieuws/bmw-m2-la ... ideo-81102
Ja ok, bij de Megane was het de Trohpy R en bij de Cupra was het Performance Pack erop geschroefd. Dan nog is het verkeerdRobin schreef:Beide niet standaard en voorzien van Pilot Sport Cup 2 semis.
Tja. Ik vind 't prima en Ringtijden spreken tot de verbeelding dus nog steeds petje af hoor voor die 2 HTK apparaten, maar een band kan zoveel maken en breken. Het gaat MIJ om 't complete plaatje, het compromis waarin //M op momenten gewoon koning keizer en admiraal is. Nu ook bij deze M2. Vanalles wat, niet in elke discipline het beste(in geen enkele behalve driften standaard), maar de som der delen maakt 'm 'beter' dan eigenlijk alles om 'm heen als daily hooligan voor wat IK zoek voor de centen . 1M idem.Forza schreef:Ja ok, bij de Megane was het de Trohpy R en bij de Cupra was het Performance Pack erop geschroefd. Dan nog is het verkeerdRobin schreef:Beide niet standaard en voorzien van Pilot Sport Cup 2 semis..
Robin schreef:Tja. Ik vind 't prima en Ringtijden spreken tot de verbeelding dus nog steeds petje af hoor voor die 2 HTK apparaten, maar een band kan zoveel maken en breken. Het gaat MIJ om 't complete plaatje, het compromis waarin //M op momenten gewoon koning keizer en admiraal is. Nu ook bij deze M2. Vanalles wat, niet in elke discipline het beste(in geen enkele behalve driften standaard), maar de som der delen maakt 'm 'beter' dan eigenlijk alles om 'm heen als daily hooligan voor wat IK zoek voor de centen . 1M idem.Forza schreef:Ja ok, bij de Megane was het de Trohpy R en bij de Cupra was het Performance Pack erop geschroefd. Dan nog is het verkeerdRobin schreef:Beide niet standaard en voorzien van Pilot Sport Cup 2 semis..
Maar da's voor iedereen anders.
Als TomGTR het DSC/TC off knopje heeft gevonden heeft ie een auto die hairier en scarier is dan ie nu vermoedt:)
Serieus joh?tomgtr schreef: Found it and ruined my rear right rim