Oei, da's ook nog eens vlakbij van waar ik woon (Sneek)Robin schreef:Rico, eerst geen tijd, maar wel bedankt. Ik regel denk ik wat met Rudolf.
Op vochtig wegdek en wat pittiger accelereren resulteert in wielspin eerder dan in de 330i(hoeishetmogelijk.nl) en beetje scheef wegtrekken, maar met 'n sperdiff a la Andre's 130i ben je een end op weg om meer lol hiermee te beleven dan met welke andere on M BMW. Die motor is ideaal voor driftwerk in 3 bij 70 ofzo. Wat ik van Andre hoorde is dat de M5 onderin (RELATIEF) niet thuis is icm 285ers ofzo achter en 't gewicht(niet dat de 335i nou een Caterhammetje is) . Nou ja iig. Hij trekt behoorlijk.
Zojuist hier vlakbij (Oudehaske/Joure binnendoor) de euforie beleeft wat ik alleen heb gehad met de M3 E46 toen ik 'm net had, qua uit een bocht trekken en dan ECHT die trap na voelen. Dat ebt gauw weg, weet ik. De S3 had std 210pk en was leuk een wowtje, later met de chip was ik al aan de S3 gewend niet nieuw meer...Ook de GTT Impreza 218pk toen ik 'm ophalde gaf WEL een WOW De rest van m'n wagens hadden dat niet. Ja de M3 en deze dus
Ben zeer benieuwd om zoiets eens IRL te zien. 8)