Luco schreef:Als er animo voor is

Hopelijk ligt er dan veel sneeuw

Luco schreef:Als er animo voor is
Luco heeft een perm ban dus hoe we dat gaan regelen ....Robertdj schreef:Luco schreef:Als er animo voor is
Dan mag hij vanavond ook niet komenBrianV schreef:Luco heeft een perm ban dus hoe we dat gaan regelen ....Robertdj schreef:Luco schreef:Als er animo voor is
beetje Hans zonder Allen verhaalAndre schreef:Ik mis luco nu al trouwens. Hij hapte altijd zo mooi.
Wil je deze hier linken of wordt deze ook weg gehaald zoals deer hunterOof schreef:Berichtje via zijn website sturen.
Probeer je af te vallen?ik kan op beide dagen niet ... Helaas... veel plezier, bovendien moet ik me aan een schema houden
Riceaux schreef:Probeer je af te vallen?ik kan op beide dagen niet ... Helaas... veel plezier, bovendien moet ik me aan een schema houden![]()
Kut smoesje!! Je hoeft niets te vreten hoor! Ik dril je het park wel rond :banaan:Metchu schreef:ik kan op beide dagen niet ... Helaas... veel plezier, bovendien moet ik me aan een schema houden
Riceaux schreef:Probeer je af te vallen?ik kan op beide dagen niet ... Helaas... veel plezier, bovendien moet ik me aan een schema houden![]()
Congrats Metchu!Metchu schreef: Nu al een maand aan het buffelen, 15.1 kilo eraf... and counting ...
Metchu schreef:Nu al een maand aan het lopend buffet, 15.1 kilo erbij... and counting ...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast