Eerst met Knot meegereden zodat ik kon zien hoe het moest (bedankt!), vervolgens zelf wat aangeklooid. Net de beelden gezien, het lijkt echt nergens op

Moet volgens mij eind ochtend/begin middag zijn geweest, dus zonder lekker tempo, maar gooi evengoed maar onlineKnot schreef:Heb een klein stukje film van de Z4M Bart, kan ik online zetten als je dat wilt, is net geen hele ronde.
Dat had je me gisteren moeten zeggenPetrolhead Tom schreef:Ward, ik heb nog gevlagd bij de eerste bocht, die had je eens in drie moeten proberen in plaats van twee, had denk ik een stuk meer rust in de auto gebracht.
klopt maar ik was aan het vlaggen dus dat werd lastigWard schreef:Dat had je me gisteren moeten zeggenPetrolhead Tom schreef:Ward, ik heb nog gevlagd bij de eerste bocht, die had je eens in drie moeten proberen in plaats van twee, had denk ik een stuk meer rust in de auto gebracht.Maar bedankt voor de tip! Was inderdaad nogal aan het zoeken naar juiste lijnen, versnellingen,...
ik haalde de 150 niet eens op mijn teller, maar mijn teller geeft minder aan dan dat ik rij. ik reed in dat 5jeKnot schreef:Stukje door in 4 in mijn geval, misschien 165 zoiets.
Z06 zal denkik wel 200 doen.
Dat was Bart niet. Dat was ondergetekende. Zal een beetje gekloot zijn dat, corcscrew compleet verziektKnot schreef:Bart, was 17:28 ofzo... kort stukje maar toen heb ik je binnen een rondje laten gaan om Sjef bij te laten komen maar zal zo eens kijken.
Het ziet er zo makkelijk uitStukje driften onboard in de 328i:
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 4 gasten