Dat klopt op zich wel, alleen 300+ is van een andere orde, en dan valt er niet eens iets in te schatten.JP schreef:Ach zondag jl.; mooi droog, rijverbod vrachtverkeer, Duitsers bezig aan een belangrijke wedstrijd....
ach er zijn drukkere dagen te verzinnen.....
btw; Duitsers schatten wel beter de snelheid in van ander verkeer*, en als je met een hogere snelheid aan komt, dan wachten ze zelf wel ff met inhalen.
In NL daarintegen( "Je mag hier helemaal niet zo hard rijden.....") gaan ze juist naar links....
*op die eneDuitser na in zijn A-klasse.....
CBR 2010: --->>>The Movie pag 11<<<---
- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
- Downforce Hans
- Berichten: 12606
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Frank,M-bitious schreef:Hans, wat een lang verhaal zeg. Wat een afleidingsgeschut voor je plastic sloepje. Bij een M5 valt er niets te duimen, de flippers kun je alleen maar naar je toe trekken. Volgend jaar CBR ben je de klos :banaan: :shakeit:
Als jij je 340 poging gaat wagen dan wil ik daar best bij zijn hoor.lijkt me wel grappig om te kijken of ik in je slipstream kan blijven hangen.
Bij 330 maakt mijn motor iets van 6200 toeren en het rode gebied ligt bij 7400 dus ik heb wat over.
Ik neem wel een doosje simpson bandenplakkers mee dan kan een leeglopende band ook het probleem niet meer zijn.

Laat het maar weten.......

- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Ik wil het ook wel meemaken......................maar dan wel als toeschouwer, dus de motor / M3 staat aan de kant, en dan kijk ik wel hoe rap jullie voorbij komen..................... 

-
- Berichten: 6758
- Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
- Locatie: Emmen e.o.
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Daar wil ik ook wel bij staan of als scheid meekijken vanuit een van de auto's om te kijken wie er nou echt het snelste isromo schreef:Ik wil het ook wel meemaken......................maar dan wel als toeschouwer, dus de motor / M3 staat aan de kant, en dan kijk ik wel hoe rap jullie voorbij komen.....................

- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Zit je nu te zeggen dat je mij alleen kan bijhouden als je in mijn slip-stream zitDownforce Hans schreef:Frank,M-bitious schreef:Hans, wat een lang verhaal zeg. Wat een afleidingsgeschut voor je plastic sloepje. Bij een M5 valt er niets te duimen, de flippers kun je alleen maar naar je toe trekken. Volgend jaar CBR ben je de klos :banaan: :shakeit:
Als jij je 340 poging gaat wagen dan wil ik daar best bij zijn hoor.lijkt me wel grappig om te kijken of ik in je slipstream kan blijven hangen.
Bij 330 maakt mijn motor iets van 6200 toeren en het rode gebied ligt bij 7400 dus ik heb wat over.
Ik neem wel een doosje simpson bandenplakkers mee dan kan een leeglopende band ook het probleem niet meer zijn.![]()
Laat het maar weten.......

Bij 330 is het echt op?
- Downforce Hans
- Berichten: 12606
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Ja frank dat zeg ik................
Als ik net zoveel ga vogelen al jij dan wordt het anders.
Een andere nokkenas en een aanpassing aan de computer en het is helemaal anders
Als ik net zoveel ga vogelen al jij dan wordt het anders.
Een andere nokkenas en een aanpassing aan de computer en het is helemaal anders

- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Dat ga je niet redden met mijn nieuwe plannenDownforce Hans schreef:Ja frank dat zeg ik................
Als ik net zoveel ga vogelen al jij dan wordt het anders.
Een andere nokkenas en een aanpassing aan de computer en het is helemaal anders

- MartijnGizmo
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
- Downforce Hans
- Berichten: 12606
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Je was ook van plan om 340 te gaan rijden, dus dat plannen van jou dat weet ik nu wel....M-bitious schreef:Dat ga je niet redden met mijn nieuwe plannenDownforce Hans schreef:Ja frank dat zeg ik................
Als ik net zoveel ga vogelen al jij dan wordt het anders.
Een andere nokkenas en een aanpassing aan de computer en het is helemaal anders

Maar ben wel benieuwd..........


Dan hoef je er niks meer aan te versleutelen.
Die begrenzer gaat er bij 350 in, maar kan er ook van af voor een paar centen

- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Groter blok? 

- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Ik hou het nog even voor me. **zwijg**
- wjn
- Berichten: 3105
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 22:24
-
- Berichten: 15240
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
- Locatie: Niet ver van Zandvoort
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
dan wel met de becarbonnering van Frank 8)
- duifjes.com
- Berichten: 8490
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: Fryslan
- MartijnGizmo
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
-
- Berichten: 15380
- Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
- Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Of niet!? 

- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Tuning wordt niet gedaan door of met G-power.
- wjn
- Berichten: 3105
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 22:24
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Hij is wel leuk:
Je kunt in dit filmpje ook mooi zien hoe snel 300 is, dwz. fly by vanaf de kant en vanuit een auto. En dat je dus ook binnen een paar seconden uit, maar dus ook binnen iemands blikveld bent.
Je kunt in dit filmpje ook mooi zien hoe snel 300 is, dwz. fly by vanaf de kant en vanuit een auto. En dat je dus ook binnen een paar seconden uit, maar dus ook binnen iemands blikveld bent.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Manhart(ge) ?M-bitious schreef:Tuning wordt niet gedaan door of met G-power.
- MartijnGizmo
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Noordelijker volgens mij... ze hebben ook al 1 Alpina hier gedaan... 

- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Ik denk dat Martijn er dichterbij zit 

- Downforce Hans
- Berichten: 12606
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Is het gezien jou beperkte rij kwaliteiten wel verstandig dat jij daar in gaat rijden dan
: 


- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Ik hoef gelukkig alleen maar rechtuit :banaan:
- Maus335i
- Berichten: 3824
- Lid geworden op: 18 apr 2007, 14:05
- Locatie: Groningen
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
LOL @ duifjes & martijn pics, whhahahaha 

- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
8)Rico schreef:Ook leuk was die 5 touring die met 260 km/h zat te planken op de linkerbaan (Nederlander) en ineens een M5 in zijn nek (figuurlijk) had hangen.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Mark en 2 gasten