On board camera
- Adje ///M3
Re: On board camera
Koude motor, camera schuin in de achterbumper
Camera in de voorbumper
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Nou, vandaag ook de cam en kaart binnen, maar ik denk dat ik eerst maar eens een vertaling ga zoeken van de gebruiksaanwijzing....
Lekker potje Engrish
:
:
Tenzij iemand hier al iets op papier heeft staan natuurlijk
Lekker potje Engrish

Enter the camera mode in turned off status long time press(OFF / ON button) till yellow light on, click (videao / camera button ) the yellow light flash one time then take one photo and again and agfain. Long time press OFF / ON turn off.

Tenzij iemand hier al iets op papier heeft staan natuurlijk

- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Valt erg mee Eric...
Onderste knop wat langer inhouden om in en uit te schakelen (ingeschakeld = lampje aan)
Bovenste knop 1x indrukken = Foto (lampje uit, lampje aan)
Bovenste knop langer indrukken = Filmen (Lampje knippert en gaat uit, filmen vangt aan, weer indrukken om filmen te stoppen)
Ben
Onderste knop wat langer inhouden om in en uit te schakelen (ingeschakeld = lampje aan)
Bovenste knop 1x indrukken = Foto (lampje uit, lampje aan)
Bovenste knop langer indrukken = Filmen (Lampje knippert en gaat uit, filmen vangt aan, weer indrukken om filmen te stoppen)
Ben
- Stéphane
Als je de camera met de lens naar voren bekijkt heb je 2 knoppen rechts bovenop de camera. Het werkt als volgt:
- De achterste van de 2 knoppen, gezien vanaf de lenskant, ingedrukt houden om hem aan te zetten. Dan gaat er linksboven een oranje lampje branden.
- Om een foto te maken druk je de voorste (kleinere) knop kort in.
- Om te filmen houd je de knop langer ingedrukt, totdat het lampje 3x knippert en uit gaat. Dan is hij aan het filmen
- Om het filmen te stoppen druk je diezelfde knop kort in. Daarna gaat het oranje lampje weer branden.
Om films of foto's van je camera te halen sluit je de camera met memory card er in aan met de USB kabel. Als het goed is zie je dan een externe harde schijf of memorystick. Daar kun je dan het AVI of JPG bestand uit halen, oftewel de film of de foto naar je PC halen.
Als je de camera aansluit op je PC wordt de batterij ook geladen via de USB stick. Hier kun je meer informatie vinden over de laadtijd etc. :
http://www.chucklohr.com/808/
- De achterste van de 2 knoppen, gezien vanaf de lenskant, ingedrukt houden om hem aan te zetten. Dan gaat er linksboven een oranje lampje branden.
- Om een foto te maken druk je de voorste (kleinere) knop kort in.
- Om te filmen houd je de knop langer ingedrukt, totdat het lampje 3x knippert en uit gaat. Dan is hij aan het filmen
- Om het filmen te stoppen druk je diezelfde knop kort in. Daarna gaat het oranje lampje weer branden.
Om films of foto's van je camera te halen sluit je de camera met memory card er in aan met de USB kabel. Als het goed is zie je dan een externe harde schijf of memorystick. Daar kun je dan het AVI of JPG bestand uit halen, oftewel de film of de foto naar je PC halen.
Als je de camera aansluit op je PC wordt de batterij ook geladen via de USB stick. Hier kun je meer informatie vinden over de laadtijd etc. :
http://www.chucklohr.com/808/
-
Stephane, lees ik nou goed dat je er 30! besteld hebt?
Ben benieuwd of dat werkt met die jelly wide screen lens die je besteld hebt.
Heb er gisteravond 2 op de fiets geplakt en dat valt helemaal niet tegen, alleen hij staat licht ingezoomd ofzo, je hebt totaal geen snelheidsgevoel.

Heb er gisteravond 2 op de fiets geplakt en dat valt helemaal niet tegen, alleen hij staat licht ingezoomd ofzo, je hebt totaal geen snelheidsgevoel.
-
misschien ga je wel te traag?

- VLA
ben ook op zoek naar een nieuwe onboard cam, twijfel tussen de gopro HD of de contour HD. Iemand ervaring met beide ?
- Stéphane
Ja, al mijn collega's wilden er ook eentje hebben. Dus ik heb gelijk 30 besteld. Ik heb er zelf nu al 3, dus die verkoper op eBay begrijpt er waarschijnlijk ook helemaal niets vanElco schreef:Stephane, lees ik nou goed dat je er 30! besteld hebt?Ben benieuwd of dat werkt met die jelly wide screen lens die je besteld hebt.

- JWD
Ik ben erg blij met de GoPro Hero HD, qua beeld geen echte op- of aanmerkingen, het geluid zou nog iets beter kunnen.VLA schreef:ben ook op zoek naar een nieuwe onboard cam, twijfel tussen de gopro HD of de contour HD. Iemand ervaring met beide ?
Met de Contour heb ik geen hands-on ervaring maar daarvan schijnt het geluid nog slechter te zijn.
-
-
Heeft iemand nog een linkje naar 4 GB mem voor de camera liefst met freeshipping.
De links in dit topic zijn niet allemaal meer bruikbaar.
Heb nu wel 5 extra camera besteld. :banaan:
De links in dit topic zijn niet allemaal meer bruikbaar.
Heb nu wel 5 extra camera besteld. :banaan:
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Als je een mediamarkt binnenloopt liggen ze in de grabbelbak bij de mobiele telefoons voor 7 euri.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- VLA
Ja die wil ik dus ook gaan halen waarschijnlijk, is een zeer leuke cam, mooie beeldkwaliteit, en veel items voor te krijgen. Maar twijfel nog een beetje, de contour HD schijnt ook erg goed te zijn.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Het mooie er van; vele gadgets en een onderwaterhuis......................dan is het werkelijk geen geld voor zo`n ding................
Zijn er ook gewone winkels waar je zo`n ding kan kopen?
Doe online zaken heb ik niet zo`n zin in..................
Dit is de Contour...........
http://www.speurders.nl/overzicht/audio ... 46337.html
Ook niet verkeerd.............................wie kan daar iets over zeggen, welke van de 2 ??
Zijn er ook gewone winkels waar je zo`n ding kan kopen?
Doe online zaken heb ik niet zo`n zin in..................
Dit is de Contour...........
http://www.speurders.nl/overzicht/audio ... 46337.html
Ook niet verkeerd.............................wie kan daar iets over zeggen, welke van de 2 ??
- romo
Kijk, dit maakt de keuze makkelijker...............................denk ik

- turbofries
Ik heb de 808 op mijn RC zeilboot geplakt. Ging bijna mis
ging wel heel erg scheef. Beelden van de boot zelf zijn gemaakt met mijn LG renoir. Onboard dus met de 808.

-
Geprobeerd KM-teller vast te leggen in de 205..........
Lastig te zien door't licht........ Op gegeven moment kan je ongeveer zien hoe snel ie 0-100 gaat.. denk zo'n 6 a 6,5 sec
- JWD
Leuk gedaan, vooral met zo'n zoetsappig Sade muziekje erbijturbofries schreef:Ik heb de 808 op mijn RC zeilboot geplakt. Ging bijna misging wel heel erg scheef. Beelden van de boot zelf zijn gemaakt met mijn LG renoir. Onboard dus met de 808.

-
Romo, die Vio krijg je ook ge-edit op een mac na wat downloaden van freeware. Dit is met de Vio van Marius opgenomen en ge-edit op een Mac met Final Cut Express. Picture-in-picture met andere .mov bestanden is ook mogelijk, maar wel veel werk. Heb daar nog een lopend projectje van maar daar klus ik maar heel af en toe aan, het moet namelijk na elke knip gerendered worden.
[vimeo]http://www.vimeo.com/5892862[/vimeo]
Gezien je spreadsheet zonder prijzen is moet dan the Daddy er ook bij, namelijk de Sony HXR-MC1P. By far DE camera, alleen nog ietwat te duur......
[vimeo]http://www.vimeo.com/5892862[/vimeo]
Gezien je spreadsheet zonder prijzen is moet dan the Daddy er ook bij, namelijk de Sony HXR-MC1P. By far DE camera, alleen nog ietwat te duur......
- Sjef
Heb nu ook zon sleutelhanger cam via Christoph! Leuk spul!
Ga em volgende week in de rallyauto monteren en behalve standaard onboard ook een inboard cam erbijzetten. Resultaat zal ik wel posten als het klaar is.
Ga em volgende week in de rallyauto monteren en behalve standaard onboard ook een inboard cam erbijzetten. Resultaat zal ik wel posten als het klaar is.
- MartijnGizmo
Eerst alles omzetten naar ProRes met MPEG Streamclip of Compressor, kun je knippen zonder renderen.steve smith schreef:Romo, die Vio krijg je ook ge-edit op een mac na wat downloaden van freeware. Dit is met de Vio van Marius opgenomen en ge-edit op een Mac met Final Cut Express. Picture-in-picture met andere .mov bestanden is ook mogelijk, maar wel veel werk. Heb daar nog een lopend projectje van maar daar klus ik maar heel af en toe aan, het moet namelijk na elke knip gerendered worden.
-
Verdomme, ik heb demijne ook binnen. sdkaartje erin, opladen via usb en wtf, fotos zijn wit. filmpjes ook wit. Timestamp zit er wel op 

- Patrick van Wijngen
Juist wel. Want hij heeft nu ook aanbiedingen voor 10 of 20 stuks tegelijk.. en dan worden ze nog iets goedkoperStéphane schreef:Ja, al mijn collega's wilden er ook eentje hebben. Dus ik heb gelijk 30 besteld. Ik heb er zelf nu al 3, dus die verkoper op eBay begrijpt er waarschijnlijk ook helemaal niets vanElco schreef:Stephane, lees ik nou goed dat je er 30! besteld hebt?Ben benieuwd of dat werkt met die jelly wide screen lens die je besteld hebt.

- Robertdj
De mijne een paar dagen geleden besteld. Met een beetje (veel) geluk binnen voor CPZ, zou wel leuk zijn.