[29-04-2010]DF @ CPZ deel X
- lida dijkstra
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Ik geef me op voor de middag.
BMW M3
BMW M3
Je kan daan wel een helm hebben maar jij past niet in de stoelMetchu schreef:ff een omp star bestellen voor 5 tientjes8)

-
Intresse maar nog nooit op het circuit geweest!
Ik heb wel interesse voor een halve dag alleen ben nog nooit op het circuit geweest. Kan je gewoon vrij rondrijden of zijn er alleen maar races tegen elkaar. Ik hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven en kunnen uitleggen wat er op zoon dag (of op een halve dag) allemaal gebeurd.
Bedankt alvast!

Bedankt alvast!

- Robertdj
w00t, leg uitPeter Tunissen schreef:Bij interesse, je kunt via DF ook een e30 huren met een leuke korting op de normale prijs.![]()

-
Nee het lijkt me juist leuk om met mijn eigen auto het een keer te doen kijken waar de grens van de auto lichtRobertdj schreef:w00t, leg uitPeter Tunissen schreef:Bij interesse, je kunt via DF ook een e30 huren met een leuke korting op de normale prijs.![]()

En graag hoor ik inderdaad wat en hoe zoon dag verloopt.
Bedankt!
-
Re: Intresse maar nog nooit op het circuit geweest!
Er wordt niet geraced op een Driving-fun.com circuitdag. Het is ronden rijden, met een open pitlane. Wangedrag wordt niet getollereerd, en blijkt hier sprake van dan volgt gelijk uitsluiting. Lees anders even goed de openingspost door.rgoudswaard schreef:Ik heb wel interesse voor een halve dag alleen ben nog nooit op het circuit geweest. Kan je gewoon vrij rondrijden of zijn er alleen maar races tegen elkaar. Ik hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven en kunnen uitleggen wat er op zoon dag (of op een halve dag) allemaal gebeurd.
Bedankt alvast!
- jos_br
Ik zal waarschijnlijk niet goed gelezen hebben, maar kunnen we ook in een pitbox??
Jos.
Jos.
jos_br schreef:Ik zal waarschijnlijk niet goed gelezen hebben, maar kunnen we ook in een pitbox??
Jos.
Ja kost je aleen 100 euro

- jos_br
Luco schreef:jos_br schreef:Ik zal waarschijnlijk niet goed gelezen hebben, maar kunnen we ook in een pitbox??
Jos.
Ja kost je aleen 100 euro
Mooi, is dat ter plekke te regelen?
Jos.
-
Ik stel mezelf voor ik ben Ruben Goudswaard en ik ben 18 jaar. Ik heb sinds December mijn rijbewijs en sinds toen gereden in mijn Peugeot 106 uit 1992 die ik van mijn op gekregen had. Die is inmiddels kapot en naar de sloop. Ik krijg mijn nieuwe auto a.s. Donderdag een amerikaanse Chevrolet alero uit 1999. En nee die krijg ik niet van mijn moeder maar van mijn verdiende geld. Ik vind auto rijden erg leuk en af en toe een beetje snel rijden vind ik ook wel leuk. De openbare weg is geen racebaan en ik wil daarom graag een keer op een circuit rijden. Ik zat te denken aan vrij rondrijden in Zandvoort eind deze maand. Echter kwam ik toen jullie club driving-fun tegen met die dag. Het lijkt mij denk leuker (wellicht gezelliger) om dat een halve dag te doen. Gewoon om een keer te kijken hoe dat is en het lijkt me leuk om te doen.Hans R schreef:Stel jezelf misschien eerst even voor! Waarmee wil komen rijden? Is het een Civic met teveel spoilers die je kado heb gekregen van je moeder.. ga dan maar naar http://www.vrijrijden.nl anders is dit een prima dagje om een keer te proberen met je eigen auto!
Ik kom uit Alblasserdam en zandvoort is dus toch zoon kilometer of 100 dus het lijkt mij beter als ik i.p.v 20 minuten 4 uur de tijd heb om op het circuit te rijden (al dan niet 4 uur achter elkaar). Ik weet echter alleen nog niet wat zoon dag precies inhoud alleen het word me aan de reacties te zien wel duidelijker bedankt daarvoor.
In afwachting van meer reacties.

-
ik denk dat het wellicht verstandiger is, voordat je je aan deze dag waagt om eerst even te komen kijken, wat meer ervaring op te doen en daarna deel te nemen... Maar kom gewoon langs en kijk het eerst even aan... Het is nogal wat om na een half jaar al meteen circuit te rijden...
Ja tuurlijk, ik heb het ook gedaan... maar ik ben begonnen bij vrijrijden

- Downforce Hans
Metchu schreef:ik denk dat het wellicht verstandiger is, voordat je je aan deze dag waagt om eerst even te komen kijken, wat meer ervaring op te doen en daarna deel te nemen... Maar kom gewoon langs en kijk het eerst even aan... Het is nogal wat om na een half jaar al meteen circuit te rijden...Ja tuurlijk, ik heb het ook gedaan... maar ik ben begonnen bij vrijrijden
![]()
En waar heb jij regelmatig gestaan?

Laatst gewijzigd door Downforce Hans op 11 apr 2010, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- @iko
en voorzichtig in de grindbak begonnenMetchu schreef:Ja tuurlijk, ik heb het ook gedaan... maar ik ben begonnen bij vrijrijden![]()

-
- @iko
Als ik je verhaal zo lees, denk ik dat zowel jij als je auto nog niet klaar zijn voor het circuit. Het is niet zomaar rondjes rijden, er komen ook een aantal verdraaid snelle racers voorbij.rgoudswaard schreef: Ik stel mezelf voor ik ben Ruben Goudswaard en ik ben 18 jaar. Ik heb sinds December mijn rijbewijs en sinds toen gereden in mijn Peugeot 106 uit 1992 die ik van mijn op gekregen had. Die is inmiddels kapot en naar de sloop. Ik krijg mijn nieuwe auto a.s. Donderdag een amerikaanse Chevrolet alero uit 1999. En nee die krijg ik niet van mijn moeder maar van mijn verdiende geld. Ik vind auto rijden erg leuk en af en toe een beetje snel rijden vind ik ook wel leuk. De openbare weg is geen racebaan en ik wil daarom graag een keer op een circuit rijden. Ik zat te denken aan vrij rondrijden in Zandvoort eind deze maand. Echter kwam ik toen jullie club driving-fun tegen met die dag. Het lijkt mij denk leuker (wellicht gezelliger) om dat een halve dag te doen. Gewoon om een keer te kijken hoe dat is en het lijkt me leuk om te doen.
Ik kom uit Alblasserdam en zandvoort is dus toch zoon kilometer of 100 dus het lijkt mij beter als ik i.p.v 20 minuten 4 uur de tijd heb om op het circuit te rijden (al dan niet 4 uur achter elkaar). Ik weet echter alleen nog niet wat zoon dag precies inhoud alleen het word me aan de reacties te zien wel duidelijker bedankt daarvoor.
In afwachting van meer reacties.
Een standaard auto zal ook snel last krijgen van de remmen.
Als ik jou was zou ik eerst maar eens komen kijken.
-
- Auto: M3P, 130i
Die zwarte met S50 en M5-wielen?Peter Tunissen schreef:Bij interesse, je kunt via DF ook een e30 huren met een leuke korting op de normale prijs.![]()
Ik heb standaard altijd drie helmen bij me, maar ook een nogal klein hoofd (kom maar met die grappen....), dus of die je past is dan nog maar de vraag. Beter vooraf even bij iemand passen dus, een motorhelm is verder prima.

- RVV
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat we reclame gaan maken voor de concurrent in ons eigen circuitdag topic, heb de draad ook opgeschoond

-
ik zie destruction derby niet als concurrent 

-
Mod edit: geen vrij rijden discussie in dit topic aub!
-
Ik ga proberen vrij te krijgen van mijn werk. En anders in ieder geval een halve dag.
Dus bij deze zou ik wel alvast op de te twijfelen lijst komen.
Dus bij deze zou ik wel alvast op de te twijfelen lijst komen.
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Ik zie het nog staan hoorRico schreef:Het is natuurlijk niet de bedoeling dat we reclame gaan maken voor de concurrent in ons eigen circuitdag topic, heb de draad ook opgeschoond![]()

@Goudswaard, kom maar kijken ipv rijden, dat lijkt me iets veiliger, om nou na een half jaar gelijk tussen de racers te zitten met een standaard auto lijkt me niet zo goed plan, sterker nog dat lijkt mij geen plan! Maar goed dat is mijn idee..
- frankv
@goudswaard, niet vervelend bedoeld, maar zelfs met df verzekering voel ik me veiliger als je even komt kijken dan wanneer je je inschrijft
@df, kunnen we ook een minimum aantal posts + minimaal 10 jaar rijbewijs regel invoeren?
@df, kunnen we ook een minimum aantal posts + minimaal 10 jaar rijbewijs regel invoeren?
-
@ frank, dat zou zelfs Laurens uitsluiten!!

Waarom moet die alleen komen kijken??
Jullie zijn toch ook ooit begonnen om voor de eerste keer op een circuit te rijden?
Ik ou hem liever op een DF dag laten rijden dan bij de concurrentie, daar rijden nogal wat mongolen, en bij DF zitten genoeg mensen die hem dingen uit kunnen leggen en hem lijnen kunnen laten zien.
Ik zou zeggen, gewoon komen en rustig aan beginnen en veel meerijden met anderen.

Jullie zijn toch ook ooit begonnen om voor de eerste keer op een circuit te rijden?
Ik ou hem liever op een DF dag laten rijden dan bij de concurrentie, daar rijden nogal wat mongolen, en bij DF zitten genoeg mensen die hem dingen uit kunnen leggen en hem lijnen kunnen laten zien.
Ik zou zeggen, gewoon komen en rustig aan beginnen en veel meerijden met anderen.