Verder ben je helemaal vrij om een topic te starten in "werkplaats" over allerlei zwakke punten van de BMW diesels. In een topic in "mijn auto" zal het toch echt over de auto van topic starter moeten gaan

wat de 5-serie of de blondineDre schreef:Gister al gespot.....met blondine op de bijrijders stoel.....mooi 8)
Ja 20inch wielen, met wat verlagingsveren.MR M POWER schreef:Net gespot in Drachten.
Dikke bak!
Hoeveel inch zijn die wielen eigenlijk 20"?
M-pakket kon volgens mij niet af-fabriek icm Chrome Line. M-bumperkit kan het dus ook zijn, zeker omdat er ook geld in de velgen etc is gestoken. Uitlaat is dan een detail wat je ook meeneemt natuurlijk.M@rcel schreef:Kenteken doet me denken aan een oude dienstwagen van ons. Echter was die zonder m-pakket en had die kromme uitlaatpijpjes, één van de eerste e60's zeg maar.
Zelfde over een BMW GTR die nog niemand op dit forum heeft.......Wouter81 schreef:Wat een lol, discusseren over een auto van iemand die hier nooit meer komt. Ik zal het wel niet begrijpen.
Lijkt me fabrieks xenonL@urens schreef:Is dat af-fabriek Xenon of zit er wat aftermarket spul in?
Geen Audi voor mij...Sytze schreef:http://link.marktplaats.nl/374160310
De audi staat weer in de verkoop voor de lief hebber.
Gebruikers op dit forum: Arstey, Berry1000RR, Bokkepoot, Bombadil, Downforce Hans, EvdP, Hitz, Joost H., mark123, Spinazie en 5 gasten